Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

    Предният "мост" (KJ е с независимо окачване, а не цял мост) е постоянно зацепен диференциал и кардан се въртят постоянно. Управлението на "двойното" става от самата раздатка - там става отцепването и зацепването в зависимост от положението на лоста.
    ЕТО нагледно и простичко как работи двойното на KJ.

    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

      Е то и на Ферозата е така.
      И тя е с независимо. От раздатката включваш предния мост, и раздатката е с верига
      Но има хъбове, с които да отцепиш само главините и да не се върти всичко назад до раздатката.
      За това питах.
      Дали има хъбове, било то автоматични, или ръчни за модела.
      Явно в стоков вариант е с капачки.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

        Тук май няма такъв вариант - или поне аз не съм търсил, все пак съм търсил машина с възможност за постоянно движение с включено 4х4.
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

          Явно твойта е по-добрата раздатка.
          Парт тайм с постоянно включен преден мост... не е препоръчително.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

            Няма хъбове в предния мост и главините. Изключва се само от раздатката. Позициите са 2Hi - само заден мост /стандартно за повечето време на движение/, 4 Part Time - включен преден мост, но без диференциал в раздатъчната кутия - следователно движение само на сняг, кал, трева и други хлъзгави терени, при които гумите могат да приплъзват за да компенсират разликата в оборотите си. Не може да се движи на сух терен с добро сцепление. N 4 Low - бавни с понижаващо число 2.72 - 1, за изкачване на стръмни терени, преодоляване на тежки участъци и т.н. - също без движение на сух терен с добро сцепление /асфалт и др. подобни/
            За разхода - 2.5 CRD с ръчна скоростна кутия дават сравнително по-нисък разход от 2.8 автомат. На дълъг път със спокойно каране могат да свалят и до 7л/100км. Предимство е това, че може да се включи на 5-та и на по-ниски обороти - над 1600 - 1800 и да останат на нея при скорост 70 - 80 км/час, докато автоматът изключва 5-та /или Overdrive/ още щом слезете под 90 - 95 км/ч.
            Куца е смяната на подгревните свещи - тази на четвърти цилиндър се пада под всмукателния колектор и е необходимо да се демонтира той, за да се подмени
            Така е само до някъде. Сваля се само една малка част от него, която е на болтове, отвива се и фланеца на тръбата от EGR-а и не е голяма драма.


            Няма да е лошо да се изчисти MAP air temp сензора. Разположен е от ляво /по посока на движението/ отзад на главата върху всмукателния колектор, над Intake camshaft Всмукателния разпределителен вал:

            На него се натрупват доста сажди и маслени пари:

            А трябва да е така:

            Ето снимка с разположението на повечето неща по мотора:

            При вас няма този на кутията на въздушния филтър - MAF/ORM
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

              Тъй... След малко четене се оказва, че съществуват специални китове, с които се подменят оригиналните хъбове и те позволяват свободното въртене на предните колела. Цената е 800 доларес американос...

              Иначе, да моята е с 545RFE трансмисия, NV242 раздатка и Track-Lock заден диференциал.
              "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

              2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Абе, чел съм това-онова в общи линии за VM motori.
                Поясни недъгав, че да знам какво да кажа на момчето.......
                Виждам че вече са ти отговорили, просто си е кола за спокойно каране, не за "проекти" и извращения.....
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                  Да, да, да!
                  Това е ясно.
                  Колата дори лифт няма да види.
                  Само обслужване и евентуално някакви добри зимни гуми в заводския размер.
                  Благодаря!
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                    Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                    Тъй... След малко четене се оказва, че съществуват специални китове, с които се подменят оригиналните хъбове и те позволяват свободното въртене на предните колела. Цената е 800 доларес американос...
                    .....................
                    В такъв случай ще трябва да се сменят и главините с други. През главината на шлици минава края на полуоската /шарнира с равни ъглови скорости/, затегната отвън с гайка, там е и датчикът за ABS. В самата главина има място само за един лагер, интересно ми е къде би се събрал механизъм за включване и изключване /Hub/.


                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                      Точно така - де факто върху края на полуоската се нанизва всичко друго. Извращение някакво, а и имам съмнения колко е действащо всичко.
                      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                        Нонсенс някакъв.
                        Доста недомислици накуп, ма типично по американски.
                        Мога да разбера подобно техническо решение за кола с фултайм.
                        За парт тайм, нямам обяснение.

                        Ясно е че на американците не им пука колко ще гори, но с раздатка парт тайм и насаден дизел за европа, да няма хъбове е безумно решение .

                        ПП: Не разбрах, кои тампони са проблемни.
                        Тези които са на носача към купето ли?
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                          За тампони не зная кои са проблемни на предния мост, евентуално тези, които фиксират стабилизиращата щанга към рамата може да се износят и да се сменят, но са по 18лв/броя, а и се износват след поне 100 000 км. В първите години на производство са били проблемни щарнирните болтове на долния носач /горе на снимката/. Поради това, че пружината ги натиска на измъкване от сглобката им, при износване се изваждат без да се чува предупредително хлопане преди това, което би било признак за износен шарнир и за нужда от своевременна смяна. След това са с променена конструкция - усилени, така да се каже и нямат проблеми. Сменят се само болтовете:

                          Има сервизна акция по подмяна на задните надлъжни носачи, които държат моста към рамата. Евентуално за тях май става въпрос:

                          Сменят се целите носачи, като за 2002-03 год. са като на снимката /за мост с барабанни задни спирачки/, а след това отзад се монтират дискови спирачки и носачите са други - като тези на следващата снимка:


                          След по-дълъг пробег може да са за смяна и тампоните на "V"-образната щанга, която центрира задния мост към рамата. Сменят се само тампоните, отделно големия свързващ шарнир, а при необходимост и цялата щанга.

                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                            Благодаря!
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                              Здравейте! Предстои ми покупка на Cherokee 2.8 CRD 2006 година. Може ли някой да каже,къде е номера на мотора? Ако може снимка със стрелка ще е най-добре,но и просто напътствие,къде да го търся,ще е достатъчно.
                              Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                                На моя няма пореден сериен номер на двигателя. И в талона е регистриран така: "Без номер". До колкото зная Chrysler нямат серийни поредни номера на двигателя, по които той да може да бъде идентифициран. На 2.8CRD от лявата страна на блока, под всмукателния колектор, зад компресора на климатика има някакъв номер, но той не се явява пореден идентификационен, а само технологичен за цяла серия двигатели, по който могат да се поръчват части и служи само за сервизна информация.

                                От другата страна на блока няма нанесени подобни цифри, които да наподобяват номер на мотора.

                                Намерих и това на руски /имах подобно и на английски, но не го откривам в момента/:
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X