Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

    Привет, колеги!

    На мой съсед му изпратиха такъв синовете му от острова.

    Какво най-общо като характеристики, проблеми, разход, видове трансмисии можете да кажете за модела?
    Не знам нищо за конкретния модел.
    Човека не чете тук и не е много наясно.

    ПП: Джипа е 2002 г , с ръчни скорости.
    Човека не знае какъв тип раздатка има, но казва че има бързи и бавни и бавните били доста бавни.
    Последно редактирано от TigerHunter; 02-03-15, 17:46.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  • #2
    От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

    Няма CRDI. Това е новият CRD-двигател na VM Motori, който няма нищо общо със старите и толкова обичани във форума TDI двигатели.
    Общо взето двигателят няма хронични проблеми или болести. Обикновено термостатите не работят след 8-мата година и се налага замяната им. Като правило 2,5 дизелът се куплира с ръчни скорости и NV231 раздатка.

    P.S. Повече след малко, че щерката ме изгони от компютъра...
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

      Благодаря!
      Ще изчакам, няма зор.
      CRD е наистина.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

        Пиши "Джип енциклопедия" в Гооглето.....
        Здрав, безпроблемен, леко недъгав
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

          Абе, чел съм това-онова в общи линии за VM motori.
          Поясни недъгав, че да знам какво да кажа на момчето.
          Ако вярно е около 140 катъра, слаб не ще да е.

          Разбрах, че раздатката 231 е парттайм.
          Другата явно е като Супер Селект на Митсубиши.
          Но само на големите бензини (3.6)
          Последно редактирано от TigerHunter; 02-03-15, 18:28.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

            Комши, тук за недъгаво се смята всичко, което е дизел (то си е оправдано до някъде). Ако не е V8 е бошлав работа, за черокито V6.
            Това, което съм чел за CRD VM моторите, е че са доста по-надеждни от предшествениците си, като за напълно излекуван и надежден се смята 2,8 кубиковият след 2007 година, който се монтира на Wrangler JK и след това на Dodge Nitro. Въпросният 2,8 CRD e разработен и се произвежда за Jeep J8, който е военна машина и това обяснява здравината му.
            Желая много приятни емоции на съседа ти с новата "играчка"!
            Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
            Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

              Всеки с предпочитанията си, комши.
              Аз лично съм за дизела.
              Голям бензин без газов инжекцион е ламя...меко казано.
              Газовият инжекцион от друга страна е инвестиция, която се оправдава или не от пробега.
              Не е като да са евтини.
              Знам колко кара комшията по вила.
              На година я направи 5К км, я не.
              И то повечето като се върнат децата от чужбина и литнат по курорти.

              Кога се избива това...?
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Другата явно е като Супер Селект на Митсубиши.
                Но само на големите бензини (3.6)
                Не е само на големите бензини - по-скоро е на големите дизели - 2,8 литровия 150 или 163 коньов и е NV242. Там обаче е само автомат, което лично за мен е предимство. Ръчните скорости минават за малко по-кекакви, но нищо фрапиращо.

                Щом е 2002-ра година задължително да се проверят долните шарнири - конструктивен недостатък ги кара да се разкачат от конструкцията на моста. По VIN номер може да се провери дали е мината сервизната акция по подмяната им.
                Куца е смяната на подгревните свещи - тази на четвърти цилиндър се пада под всмукателния колектор и е необходимо да се демонтира той, за да се подмени. Като цяло машината е непретенциозна и здрава.

                Два трика:
                - проверка за работоспособността на лампите по приборното табло - задържа се копчето за нулиране на дневния брояч на километрите и се дава на контакт. Прави проверка на приборното табло и може да се хване ако някоя лампа е изгоряла (или е свалена ако е взета от джамбаз).
                - проверка за кодове на грешки - пак при натиснато копче за нулиране на дневния брояч се дава последователно три пъти контакт (т.е. от изключено до контакт и обратно до изключено). На четвъртия "контакт" на дисплейчето на километража започва да изписва кодове или ако машината не пали такива пише "No Error".

                Приятелят ти да не прави компромис с нафтата. Повече двигатели са си заминали от калпаво гориво, отколкото от калпаво масло.
                Конструкцията на горивния филтър е много хубава, като е предвидена помпичка за обезвъздушаване и има система за подгрев.

                Маслото задължително да е пълна синтетика - 5W-40 или 5W-30. Проверка на ангренажния ремък и замяна на всеки 90 000 км или на три години.
                Ремък, ролки и водна помпа, гарнитура и семерингите за коляновия и разпределителните валове - 200 паунда от Ebay.
                Термостат - 70 паунда, пак от Ebay.
                Последно редактирано от Павлин Андреев; 02-03-15, 19:22.
                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                  Много благодаря!
                  Точно такова мнение се надявах да прочета.
                  Колата не е от джамбаз.
                  Сина му я е купил от човек, който работил на пристанището в Дувър.
                  Никога не я е карал офроуд. Със шосейни гуми е.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Сина му я е купил от човек, който работил на пристанището в Дувър.
                    Никога не я е карал офроуд. Със шосейни гуми е.
                    Това не пречи да му се направи едно тестче. Между другото може да пратиш едно ЛС на този потребител с VIN-номера и ще получите информация за това кога, какви сервизни акции е минала колата.
                    Аз ще нося моята за монтиране на защита на резервоара от удар отзад и проверка на щуцера за масления филтър.
                    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                      След празниците ще я регистрира и ще има тестче.
                      А утре ще взема VIN номера и ще проверя.
                      Пак благодаря!

                      Разхода посочен в документацията, горе-долу съвпада ли?
                      Не че е толкова определящ фактор.
                      Досега караше бензинова Кия 128 коня. Без газова.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                        Ако кара по шосето може да разчита на разход около и над 9/100 извън града. В града твърдо над 12/100, зимата на кратки разстояния може и 18/100, но все пак теглото на машината гони два тона.
                        Между другото, EVIC-дисплея си показва различни стойности, които зависят от много неща, така че данните му могат да се ползват за ориентир, но не и за точно отчитане.
                        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                          Ясно.
                          Ще го подготвя.
                          Че и за зимата мисля да му препоръчам Дуратраци.
                          Сложничко е към наще вили.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                            При вас сняг с кал ли е? Защото само за сняг и тези гуми се справят чудесно:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020.jpg
Прегледи:1
Размер:56.2 КБ
ID:5645770
                            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за Чероки Спорт 2.5 CRDI

                              Има и сняг с кал, има и сняг с баластра и камънак, а има и сняг със замръзнал лед отдолу.
                              Не е толкова хард ситуацията, но обикновени зимни гуми берат ядове.
                              И наклоните на места са доста.
                              Ако е на равно, няма толкова проблеми.
                              Има още две витари в района, но падне ли сняг, обикновено само аз се качвам, или поне се качвам пръв.
                              А аз карам доста стари Кобри.
                              За тоя път, аз бих карал Дуратраци или Медвед зимно време.

                              ПП: С какви хъбове като варианти е парт тайма?
                              Последно редактирано от TigerHunter; 02-03-15, 20:05.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X