От: неработещи огледала
Отваряй копчетата смело. Дори и да не е там проблема друг път няма да ти се наложи ги пипаш.
Отварях на XJ - доста качествена изработка.
По пъпките на бутоните има нагар, особено на шофьорското стъкло. Чистиш ги с фина шкурка, примерно р800, без да се престараваш, не е хубаво да изтъняват много, но да лъснат. Ако е необходимо огъваш леко пластинките за по-добър контакт. Превключвателя ляво/дясно огледало може и да се "пързаля" по писти: Тях първо бършеш със салфетка напоена с алкохол, изопропилов най-добре, и после лекинко с шкурката. Ако изчезне пистата няма как да се възстанови удачно, трябва да се побългарява нещо.
Ако си имаш работа с онези малки бутончета - най-лесно се проверяват с омметър (мултицет/мер).
Стрелките май бяха като на дистанционно - с гумички с някакво въглеродно покритие. Те може да са износени или скъсани по гофрите, и е най-удачно да се сменят.
Преди да сглобиш закачаш буксата и проверялваш даи работи всичко. Ако нещо не ще - след натискане на съответния "бутон" подсигуряваш връзката с допълнителен проводник (отвертка, пинсети, кламер...). Ако пак не слуша продължаваш търсенето.
За копчетата на седалките е същата профилактиката.
Отваряй копчетата смело. Дори и да не е там проблема друг път няма да ти се наложи ги пипаш.
Отварях на XJ - доста качествена изработка.
По пъпките на бутоните има нагар, особено на шофьорското стъкло. Чистиш ги с фина шкурка, примерно р800, без да се престараваш, не е хубаво да изтъняват много, но да лъснат. Ако е необходимо огъваш леко пластинките за по-добър контакт. Превключвателя ляво/дясно огледало може и да се "пързаля" по писти: Тях първо бършеш със салфетка напоена с алкохол, изопропилов най-добре, и после лекинко с шкурката. Ако изчезне пистата няма как да се възстанови удачно, трябва да се побългарява нещо.
Ако си имаш работа с онези малки бутончета - най-лесно се проверяват с омметър (мултицет/мер).
Стрелките май бяха като на дистанционно - с гумички с някакво въглеродно покритие. Те може да са износени или скъсани по гофрите, и е най-удачно да се сменят.
Преди да сглобиш закачаш буксата и проверялваш даи работи всичко. Ако нещо не ще - след натискане на съответния "бутон" подсигуряваш връзката с допълнителен проводник (отвертка, пинсети, кламер...). Ако пак не слуша продължаваш търсенето.
За копчетата на седалките е същата профилактиката.
Коментар