От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013
Това е добре, че все пак има ефект при това положение. Докато се чудех откъде ми идва проблема и защо аджеба след като цялата охладителна система беше проверена детайл по детайл, най накрая се сетих да тествам с демонтиран капак. И О чудо.... Стрелката се закова в средата и не мърдаше независимо колко време го държа с 160 км/час по магистралата.
По въпросът с виещите лайтбарове не считам, че това ще е спам, а по-скоро ще е полезно за всички, независимо с каква марка автомобил. "Виенето" на лайтбара се причинява от минващия между челното стъкло и лайтбара въздух. Той обдухва ребрата на лайтбара перпендикулярно и ефектът е като свирене на бирена бутилка, но "тоналността" е доста по-висока и дразнеща. Достатъчно е да бъде отклонен въздушния поток в долната част на лайтбара с просто спойлерче. Лично аз поръчах и ми изработиха такова от плексиглас в рекламна фирма. Скоро ще подменям сегашния ми 40" лайтбар с 2х50" и ще постна снимки от спойлерчето,което вече година ми осигурява тишина
Първоначално публикуван от evea
Преглед на мнение
По въпросът с виещите лайтбарове не считам, че това ще е спам, а по-скоро ще е полезно за всички, независимо с каква марка автомобил. "Виенето" на лайтбара се причинява от минващия между челното стъкло и лайтбара въздух. Той обдухва ребрата на лайтбара перпендикулярно и ефектът е като свирене на бирена бутилка, но "тоналността" е доста по-висока и дразнеща. Достатъчно е да бъде отклонен въздушния поток в долната част на лайтбара с просто спойлерче. Лично аз поръчах и ми изработиха такова от плексиглас в рекламна фирма. Скоро ще подменям сегашния ми 40" лайтбар с 2х50" и ще постна снимки от спойлерчето,което вече година ми осигурява тишина

Коментар