Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

    Първоначално публикуван от evea Преглед на мнение
    Мерси. И аз съм го гледал този капак и на външен вид не мисля, че има по-добро. Относно моите решетки, температурата падна с 1 единица и стрелката повече не е минавала средата дори и при продължително каране по магистралата с 140.
    За да не спамим темата на Руси, прати ми, моля, инфо как да накарам лайтбара да млъкне, че и моята глава гръмва над 70-80 км/ч.
    Това е добре, че все пак има ефект при това положение. Докато се чудех откъде ми идва проблема и защо аджеба след като цялата охладителна система беше проверена детайл по детайл, най накрая се сетих да тествам с демонтиран капак. И О чудо.... Стрелката се закова в средата и не мърдаше независимо колко време го държа с 160 км/час по магистралата.

    По въпросът с виещите лайтбарове не считам, че това ще е спам, а по-скоро ще е полезно за всички, независимо с каква марка автомобил. "Виенето" на лайтбара се причинява от минващия между челното стъкло и лайтбара въздух. Той обдухва ребрата на лайтбара перпендикулярно и ефектът е като свирене на бирена бутилка, но "тоналността" е доста по-висока и дразнеща. Достатъчно е да бъде отклонен въздушния поток в долната част на лайтбара с просто спойлерче. Лично аз поръчах и ми изработиха такова от плексиглас в рекламна фирма. Скоро ще подменям сегашния ми 40" лайтбар с 2х50" и ще постна снимки от спойлерчето,което вече година ми осигурява тишина
    Последно редактирано от elbgt; 24-03-15, 00:32.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

      Първоначално публикуван от evea Преглед на мнение
      .......Сега съм сложил тези решетки и температурата ми седи на една чертичка преди средата. При голямо натоварване/голяма скорост ми се вдига до средата. Но дали отново ще загрява ще си покаже лятото.
      Щом стрелката стои преди средата в нормален режим, вероятно термостата не е в ред. Бързо ли загрява двигателя след студен старт?

      На моя Вранглер стрелката стои твърдо в средата на скалата и доста бързо достига до там след студен старт.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

        И при мен си вдига температурата бързо след студен старт. Преди да сложа решетките стрелката стигаше средата и на магистрала при 130-140 и нагорнище колата загряваше и мощноста падаше. След като сложих решетките стрелката стига до една черта преди средата и не ми се е случвало повече колата да загрее и максималното до където е стигала стрелката е средата.

        Коментар


        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

          Има при мен някаква неяснота относно предвателното число на главните предавания. По ВИН декодери излизат 3,73. Днес и от Балканстар ми казаха 3,73.
          А аз незнам защо си мисля, че са 4,11. На скорост 120км/ч оборотите са 2500.
          Колегите по Вранглер имат ли наблюдения при техните автомобили на 120км/ч колко са оборотите?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

            Щото Елиан ти е казал така.3.73 са на 100%.Проверено та знае ли се.
            Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

            Коментар


            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

              Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение
              Щото Елиан ти е казал така.3.73 са на 100%.Проверено та знае ли се.
              Елиан няма общо.
              В договора за продажба са изброени "екстрите" при модела Рубикон. Там пише 4,11 ГП и 4,11 предавателно число на бавните предавки.
              3,73 ГП е опция при Рубикон, която се поръчва. Излиза, че от Балаканстар са поръчали Рубикон с ГП 3,73, което ми излгежда странно.
              Странно, защо на диференциалите няма табелка или стикер с предавателното число?
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                С една дума по-бързите диференциали се водят екстра!?!Всъщност за шосейна експлоатация е разбираемо.Явно това е била идеята.
                Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

                Коментар


                • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Елиан няма общо.
                  В договора за продажба са изброени "екстрите" при модела Рубикон. Там пише 4,11 ГП и 4,11 предавателно число на бавните предавки.
                  3,73 ГП е опция при Рубикон, която се поръчва. Излиза, че от Балаканстар са поръчали Рубикон с ГП 3,73, което ми излгежда странно.
                  Странно, защо на диференциалите няма табелка или стикер с предавателното число?
                  Според мен, твоя Вранглер няма как да е 3,73. То се проверява лесно - вдигаш го, даваш на неутрална и въртиш кардана 4 оборота, направят ли колелетата повече от един оборот, работата е ясна !
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                    ръчка - 4,10

                    автомат - 3,73
                    автомат с доплащане - 4,10
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Има при мен някаква неяснота относно предвателното число на главните предавания. По ВИН декодери излизат 3,73. Днес и от Балканстар ми казаха 3,73.
                      А аз незнам защо си мисля, че са 4,11. На скорост 120км/ч оборотите са 2500.
                      Колегите по Вранглер имат ли наблюдения при техните автомобили на 120км/ч колко са оборотите?
                      Километража ми е на 95-97% акуратен спрямо джи пи ес.

                      С около 86-87 км/ч оборотите ми са около 1600-1700

                      Онзи ден на равно когато съм набрал вече скорост с около 120 оборотите ми бяха около НЕ повече от 2100-2200

                      Около 100км/ч оборорите ми са под 2000

                      Това на око, най точно би било с Джи Пи Ес и записване на оборит скорост спорд ОБД 2 четеца и Джи Пи Ес, ама трябва втори човек и време за играчка...

                      4.1 са ми предавателнкте числа, ето пълната информация от дилъра
                      VIN:1J4GEE9967L132066
                      1:Manufactured by DaimlerChrysler Corporation
                      J:Jeep
                      4:Multipurpose Passenger Vehicle Less Side Air Bags
                      G:5001-6000# (2268-2721 KG) GVWR & Hyd Brakes
                      E:Wrangler (RHD)(4x4)
                      E:
                      9:Extended Open Body
                      9:2.8L I4 Cyl Turbo Diesel Next Gen
                      6:Check Digit
                      7:07
                      L:Toledo Assembly #1
                      Body Model Code:JKUP74
                      Engine:ENS 2.8L 4 Cyl Turbo Diesel Engine
                      TransmissionGQ 5-Spd Automatic 545RFE Transmission
                      Vehicle Build Date:19 Февруари 2007 г.
                      *E5 Prem Cloth Low-Back Bucket Seats
                      0AFA Br Whl Avail. Mga 0Af
                      0AGA 40831-601 Mga 0Ag
                      0AJA 40930-101 Mga 0AJ
                      0AKA 40729-150-Z Mga 0Ak
                      106S Zone 06-Export
                      1AUS Export Homologated
                      22G Customer Preferred Package 22G
                      2TGA Customer Preferred Package 2TG
                      3D2A Intl. Price Protection B
                      3HGA Coso Wt. & D.M.
                      3HQA Market Homologation
                      3HWA Export Ocean Freight
                      3HZA Export Insurance
                      4ALA 1NTL 37 DAY SCHEDULE
                      4EA Sold Vehicle
                      4HC Special Scheduling Condition III
                      4XTA Delete Domestic Warranty Manual
                      4YBA Export Option Requirements
                      594S Vehicle Order Tracking
                      595S Long Wheel Base (LWB)
                      5I4S Four Wheel Drive (4WD)/(4X4)
                      5I9S Right Hand Drive (RHD)
                      5IHS JK-Vehicle Family
                      5ZRS Four Door
                      6CTP Certificate of Conformance
                      6EMP Label - European E Mark
                      6J7 Paint Order Code
                      6MPP Plate - Manufacturer
                      878P Western Europe Region Group
                      895A European Region
                      8CNA United Kingdom Country Code
                      ABBA European Equipment Group
                      ABES Export Equipment Group
                      ABUA United Kingdom Equipment Group
                      AJPP Power Convenience Group
                      APAS Monotone Paint
                      AWSS Smoker's Group
                      BADP 180 Amp Alternator
                      BCGP 825 Amp Maintenance Free Battery
                      BNBS Electronic Stability Program
                      BNMP Traction Control
                      BNSP Electronic Roll Mitigation
                      BPTP Hydraulic Assist Brake Booster
                      BRWS 4-Wheel Disc Brakes
                      CACS Low Back Bucket Seats
                      CDBS Reclining Front Seats
                      CDHP Driver Height Adjuster Se
                      CGWS Next Generation Front Air Bags**
                      CKES Front Seat Area Carpet
                      CKFP Rear Seat/Wheelhouse/Cargo Carpet
                      CKTS Cargo Tie Down Loops
                      CLMS Sport Bar w/Full Padding
                      CSAP Spare Tire Cover
                      CSHS Three Rear Seat Head Restraints
                      CUFS Full Length Floor Console
                      CUKP Removable Ash Tray
                      CURS Rear Compartment Storage Tray
                      -DD Dk Slate Gray/Med Slate Gray
                      DGQ 5-Spd Automatic 545RFE Transmission
                      DHES Man Shift-on-the-Fly Transfer Case
                      DJRS Next Gen. Dana 30 Solid Front Axle
                      DMFP 4.10 Axle Ratio
                      DRZS Next Gen. Dana 44 HD Rear Axle
                      DS7S Conventional Differential Frt Axle
                      DS8S Conventional Differential Rear Axle
                      ENS 2.8L 4 Cyl Turbo Diesel Engine
                      GBBS Tinted Windshield Glass
                      GCBP Front Door Tinted Glass
                      GCD Deep Tint Sunscreen Windows
                      GCFP Full Metal Doors w/Roll-up Windows
                      GFAP Rear Window Defroster
                      GNAS Rear View Day/Night Mirror
                      GNDS Driver Side Sun Visor
                      GNYS Passenger Side Sun Visor
                      GTES Manual Remote Control Mirrors
                      GXWP Keyless Entry w/Immobilizer
                      GXXS Sentry Key Theft Deterrent System
                      HAAS Air Conditioning
                      HGAS Hood Insulation
                      JA2S Instrument Cluster w/Tach
                      JCBP 120 MPH Primary Speedometer
                      JFJS Temperature & Compass Gauge
                      JHAS Var Intermittent Windshield Wipers
                      JHBP Rear Window Wiper/Washer
                      JJAP Cigar Lighter
                      JJBS Dual Note Electric Horns
                      JJJS 12V Auxiliary Power Outlet
                      JKAS Locking Glove Box
                      JKLA Headlamp Leveling System
                      JPBP Power Locks
                      JPYP Pwr Windows, Front 1-Touch Down
                      K5RS STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR
                      KESS STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR
                      LBBS Courtesy Lamps
                      LHES Rear Dome w/On/Off Switch Lamp
                      LMJS Halogen ECE Headlamps
                      LMUS Ft Side Marker/Side Repeater Lamp
                      LNJS Fog Lamps
                      LPGS Rear Fog Lamps
                      LPSS CHMSL Lamp
                      LS9P Thatcham Security Equipment
                      LSCP Premium Security Alarm
                      MB5S Black Rear Bumper
                      MBAS Painted Front Bumper
                      MFRS Black Front Frame Overlay
                      MFTS Body Color Grille
                      MRKS Tubular Side Steps
                      MVCS Jeep Badge
                      MWWP Common Rail Diesel Badge
                      MYJS Sahara Badge
                      NA1S Export Emissions
                      NB4P Euro Stage IV Emission Vehicle
                      NF5S 23 Gallon Fuel Tank
                      NHMP Speed Control
                      PJRA Onyx Green Pearl Coat
                      QJRS Onyx Green Pearl Coat
                      RC9S 6 Premium Speakers w/Subwoofer
                      RDDS Fixed Long Mast Antenna
                      RELS Media Center 135 CD/MP3 Radio
                      SBAS Power Rack and Pinion Steering
                      SCLS Leather Wrapped Steering Wheel
                      SDUS Heavy Duty Suspension w/Gas Shocks
                      SHAS Front Stabilizer Bar
                      SHCS Front and Rear Stabilizer Bars
                      SUAS Tilt Steering Column
                      TBBS Full Size Spare Tire
                      TBRS Outside Tire Carrier
                      TNB 255/70R18 BSW On/Off Road Tires
                      TZBP Bridgestone Brand Tires
                      VKXA Black Hard Top
                      WKBP Matching Spare Wheel
                      WLZC All Aluminum Wheels
                      WPB 18X8.0 Aluminum Wheels
                      X81S Instrument Panel Parts Module
                      X83S Front End Parts Module
                      X86S Complete Chassis Parts Module
                      X88S Tire & Wheel Parts Module
                      X92S Complete Body in White Parts Module
                      X94S Complete Painted Body Module
                      XEES Fuel Tank Skid Plate Shield
                      XEFS Transfer Case Skid Plate Shield
                      XEVS Tow Eye Brackets
                      XGWP Stain Repel Seat Fabric
                      XJCS Locking Lug Nuts
                      XJFS Tethered Fuel Filler Cap
                      XJHS Locking Fuel Filler Cap
                      XLLP English/UK Language
                      XPFS Protective Coating and Remover
                      YABS Build To Export Mkt. Specifications
                      YG3A 3.5 Additional Gallons of Diesel
                      Z5AS GVW/Payload Rating
                      ZEEP Spring - Left Front
                      ZFXP Spring - Left Rear
                      ZTGP Spring - Right Front
                      ZUYP Spring - Right Rear
                      Последно редактирано от BatGeorgeone; 25-03-15, 22:31.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                        Вече можем да се похвалим с дилърство за България на www.Offex.pl Цените на които ще се предлагат стоките в България ще са същите както в сайта от Полша, но с малката разлика че ще си ги получавате от Бургас.
                        Скоро ще заработи и Offex.BG за улеснение на любителите на американската техника.

                        Коментар


                        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                          Това е много добра новина !

                          Коментар


                          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                            Вече можем да се похвалим с дилърство за България на www.Offex.pl Цените на които ще се предлагат стоките в България ще са същите както в сайта от Полша, но с малката разлика че ще си ги получавате от Бургас.
                            Скоро ще заработи и Offex.BG за улеснение на любителите на американската техника.
                            Много добра новина. Поздрави!
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Елиан няма общо.
                              В договора за продажба са изброени "екстрите" при модела Рубикон. Там пише 4,11 ГП и 4,11 предавателно число на бавните предавки.
                              3,73 ГП е опция при Рубикон, която се поръчва. Излиза, че от Балаканстар са поръчали Рубикон с ГП 3,73, което ми излгежда странно.
                              Странно, защо на диференциалите няма табелка или стикер с предавателното число?
                              Точно така. Стандартно и при Рубикон и при Сахара с дизел и автоматични скорости е 4.11. При мен е проверено та знае ли се. Стоковите корони и пиньони още си ми стоят. Дългата база, за която споменавам в моята тема, чийто мостове сега са при Биги се оказаха с опционните 3.73, но по продажбената спесификация са 4.11. На въпросната машина познавам първия собственик, търговеца при който престоя 20-30 дена и който я изми, както и настоящия и за сега последен собственик. 4.11 - това е положението, когато става дума за JK или JKU с дизел и автомат. 3.73 е въпрос докато бъркаш в чувала какво ще извадиш
                              Последно редактирано от elbgt; 26-03-15, 16:22.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                                Днес проверих- 3,73 са моите ГП.
                                Значи излиза, че автоматичния Вранглер с 3,73 е по-бавен от ръчния с 4,11. Ето защо ръчния с 35" плаче за 4,56, а автомата 35" не ги усеща и търкаля спокойно 37".
                                Тия от Крайслер са гении. Само братушките могат да се сравняват с тях.

                                Яворе честито, но ще ти е трудно да работиш в страната на "приятелите" и отстъпките.
                                Последно редактирано от rusev; 26-03-15, 18:44.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X