От многото четене през последните дни и разговаряйки с някои колеги днес се сдобих с въпросния екземпляр.Дилемата ми беше дали да е XJ,ZJ или WJ. От всичко прочетено разбрах, че това купе с този двигател е добра комбинация за разходкаджийски офроуд.Относително ниско тегло с добър въртящ момент на този двигател. Доста добри неща чета за гумите Goodyear Wrangler Duratrac и съм решил да го обуя с такива гуми за целогодишна експлоатация. Питането ми към компетентните колеги е какъв размер гуми да избера 16 цола, понеже в момента е с 16 цолови джанти или е по-добре да си купя 15 цола джанти и да си закупя 31 -ци на 15. Благодаря ви предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
XJ 4.0 за умерен offroad
Свий
X
-
XJ 4.0 за умерен offroad
От многото четене през последните дни и разговаряйки с някои колеги днес се сдобих с въпросния екземпляр.Дилемата ми беше дали да е XJ,ZJ или WJ. От всичко прочетено разбрах, че това купе с този двигател е добра комбинация за разходкаджийски офроуд.Относително ниско тегло с добър въртящ момент на този двигател. Доста добри неща чета за гумите Goodyear Wrangler Duratrac и съм решил да го обуя с такива гуми за целогодишна експлоатация. Питането ми към компетентните колеги е какъв размер гуми да избера 16 цола, понеже в момента е с 16 цолови джанти или е по-добре да си купя 15 цола джанти и да си закупя 31 -ци на 15. Благодаря ви предварително.Тагове: Няма
-
От: XJ 4.0 за умерен offroad
Честито, Красьо. Да си го караш със здраве!Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: XJ 4.0 за умерен offroad
Краси честито да го караш много и безавариино,за ВРАНГЛЕРА ДУРАТРАКА само добри думи .карам с 265 75 16 и мисля че и това е гумата за теб.малко е по шумна от АТ но търпимо за паркетници като наште. иначе е много по добра от всички АТ И леко отстъпва на МТ в кал се държи доста добре минавах по състезателното трасе вСУХОДОЛ никакъв проблем чисти се от кал за секунди но трябва и мотор де,а във сняг е в стихията си уникат няма назад препоръчвам ти я ,успех
Коментар
-
От: XJ 4.0 за умерен offroad
Благодаря ви за пожеланията. Изчетох десетина теми из форума за лифтовете правени в България. Събирам информация и по телефона от колеги от форума, които са го играли тоя филм. Следващото което ми е трудно да реша е дали да сложа фланци на тези добре изглеждащи джанти с които е сега или да му търся метални джанти с минусов офсет. От всичко прочетено досега ми се струва, че лифт 4.5 " с гуми 33 -ки ще му дойде малко множко за паркетник без заигравки и извращения. По-удачния вариант ми се струва лифт 3" с гуми 245-75-16 , които според една таблица се явяват 31 ци или 265-75-16 които се явяват 32 ки.
Коментар
-
От: XJ 4.0 за умерен offroad
Днес му обух нови гуми от колега от Стара Загора, който ми направи добра оферта и с това доработките ми по джипа приключиха засега. Крайния резултат е задоволителен и занапред само газ до ламарината. Окачването е лифт 3 инча с гуми 245 75 16. Гумите са много тихи на сух асфалт.
Коментар
-
От: XJ 4.0 за умерен offroad
Колега,много добре е станала.
Тъй като от скоро и аз се сдобих с такъв екземпляр,да питам някои неща...За 31" на 15" джанти какво е нужно?Колко лифт,режат ли се пластмаси,амове какви? С оригиналните алуминиеви джанти стават ли 31-ците-джантите са само 7J,oпират ли в "шасито"при завой? От 9 пост да разбирам,че предни пружини от Гранд Чероки дават 1" лифт ли? Двигателя на Гранда има ли значение? Отзад как е най-правилното бюджетно решение?Шпренгване,обици,подложки или друго?Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар