Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

    Почна се.
    Айде бе
    ЗНАЕЩИТЕ.


    А кардан кво е.
    А диф.

    Коментар


    • #17
      До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      А кардан кво е.
      Кардан е основен първичен полов белег на автомобилен екземпляр от мъжки род. Много често демонстрацията на дължина и дебелина на карданите е ритуално действие с цел показване на превъзходство над други индивиди с по-малки кардани.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

        За пример: този на Димата е един такъв късичък и никъв ход нема
        RB Patrol Team

        Коментар


        • #19
          До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

          Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
          За пример: този на Димата е един такъв късичък и никъв ход нема
          Ама как вибрира
          За сметка на това предния е моооого дълъг
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

            Е той ще вибрира, ще вибрира, ... па след 9 месеца че роди я пинъон, я корона
            RB Patrol Team

            Коментар


            • #21
              До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

              Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
              Е той ще вибрира, ще вибрира, ... па след 9 месеца че роди я пинъон, я корона
              Ей са ша те измодерастя аз тебе! С такива неща майтап не се прави бре Х`Асенчо!
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Ей са ша те измодерастя аз тебе! С такива неща майтап не се прави бре Х`Асенчо!
                Споко бе.
                За къв ти е дълъг кардан на зад.

                Коментар


                • #23
                  До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Споко бе.
                  За къв ти е дълъг кардан на зад.
                  Хич не ми и трябва...Ама пиньона и короната си ми трябват, даже много...
                  Тюх, разстроих се, отивам да спя... Ще ми говори той, все едно и той не е с Дана 35...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                    Ооо. Тва за слабите Дана са пълни глупости.
                    Все пак говорим за разходки не за състезания.
                    Как цяла америка кара Дана30 със 33" МТ и чупи чат-пат каре на полуоска и то заради твърдия блокаж.
                    А тук заради разни икономични хора дето сменят маслото на 200 000 им излиза лошо име.

                    Между другото Дима, оня скъпия Мопар дето го препоръча е най-правилното масло което съм слагал до момента.
                    А аз съм пробвал доста.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Не искам това да кажа, тогава щеше да обяснявам за мостовете и дифовете, а аз обяснявам за раздатката само
                      е да но как може раздатка и колела без кардани и останалите карантии

                      Коментар


                      • #26
                        До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Ооо. Тва за слабите Дана са пълни глупости.
                        Все пак говорим за разходки не за състезания.
                        Как цяла америка кара Дана30 със 33" МТ и чупи чат-пат каре на полуоска и то заради твърдия блокаж.
                        А тук заради разни икономични хора дето сменят маслото на 200 000 им излиза лошо име.

                        Между другото Дима, оня скъпия Мопар дето го препоръча е най-правилното масло което съм слагал до момента.
                        А аз съм пробвал доста.
                        Абе хората са го казали - най-много се прецаква дифа от продължително каране с над 120 км/ч и лошо масло.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                          Колеги нищо не обяснихте на човека, само си мерите карданите тука.
                          Иначе много се смях на вашите умотворения.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            Колеги нищо не обяснихте на човека, само си мерите карданите тука.
                            Иначе много се смях на вашите умотворения.
                            Ами обясни му ти.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Ами обясни му ти.
                              Аз съм новак тука, затова давам предимство на тези, които повече са лежали под джипките.

                              Но за да свърша нещо полезно и за човека да му кажа какво правя аз:
                              Винаги лоста на раздатката /този по-малкия/ стои в крайно предно положение на 4 ALL TIME, не зависимо от терена по който се движа. Дори когато се движа много бавно бавни не включвам, тъй като джипа е автоматик и просто не подавам газ. Като стигна до някой голям камък, дупка, препятствие изобщо леко подавам газ и го преодолявам. В нормалния вариянт и за офроуд бавни не ми трябват.
                              Ако закъсам/забоксувам/, което слава богу не е ставало до сега трябва да включа ск. лост в положение N и при спрял автомобил да превключа раздатката на 4 LO, за да блокирам твърдо межд. дифиринциал.
                              Като спускам по склонове надолу, за да използвам двг. за "моторна спирачка" включвам ск. лост на 2 или 1.
                              Управлението е максимално улеснено за задкормилното устройство.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                Аз съм новак тука, затова давам предимство на тези, които повече са лежали под джипките.

                                Но за да свърша нещо полезно и за човека да му кажа какво правя аз:
                                Винаги лоста на раздатката /този по-малкия/ стои в крайно предно положение на 4 ALL TIME, не зависимо от терена по който се движа. Дори когато се движа много бавно бавни не включвам, тъй като джипа е автоматик и просто не подавам газ. Като стигна до някой голям камък, дупка, препятствие изобщо леко подавам газ и го преодолявам. В нормалния вариянт и за офроуд бавни не ми трябват.
                                Ако закъсам/забоксувам/, което слава богу не е ставало до сега трябва да включа ск. лост в положение N и при спрял автомобил да превключа раздатката на 4 LO, за да блокирам твърдо межд. дифиринциал.
                                Като спускам по склонове надолу, за да използвам двг. за "моторна спирачка" включвам ск. лост на 2 или 1.
                                Управлението е максимално улеснено за задкормилното устройство.
                                Много благодаря за информацията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X