Кажете ми как да ползвам различните режими.Мога ли да превключвам по време на движение и до каква скорост ? Какво означава всеки един от тях? Може ли да се кара само на предно или задно.?Досега не съм карал JEEP.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Свий
X
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Какъв е джипа първо кажи.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
На "N" се дърпа на буксир, да ти е честит джипа и дано никога не ти се налага.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеКакъв е джипа първо кажи.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
4 all time ти е за all timeдемек постоянно си караш на него, оно само решава къде колко да дава;
N ти е точно за дърпане;
4 LO ще рече, че е понижаваща предавка - демек "бавни", лошото е, че блокира централния диференциал - т.е. на твърда, не приплъзваща настилка завиването е силно нежелателно;
сменят се само на място - и така е трудно, нямат синхронизатори и се иска малко сила и упорство в натискането на лоста
quadra ще ме поправи, затова смело лъжаВойната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Никва сила и упорство тва не е УАЗ.
Няма синхронизатор само към бавните. Щото някой ... може да ги ръчне на скорост.
Превключват се до 5км/ч. Скоростите трябва да са на N.
Ако джипа е спрял и лоста на раздатката не минава на 4LO се оставя на N и скоростите се превключват на D или R за кратко.
4LO е за много крив терен или за яката кал.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Абсолютно вярно. Не можеш да караш само на задно или предно. При 4 ол тайм всъщност нормално голяма част от момента отива назад, обаче докато не избуксуват задните - тогава почва да стяга варилока посредата и да прехвърля напред, докато не стигне до 50/50 твърдо.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеПревъртат задните щото им е по леко.
На предните им тежи маторя.
На 249 също по-лесно боксуват задните а е с освободен диф 50/50.
Тая вискомуфта дето работи в паралел с дифа, това ли му викаш свободен? Като я извадиш и пробиеш с бормашината да изтече оная черно-кафявата гняс вътре и спре да работи виското, е те тогава става свободен. Моя ако въртеше нещо винаги въртеше една предна и една задна минимумВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Така е да.
Не е свободен.
Муфата го е поробила.
Исках да кажа че придава еднакъв въртящ момен към двата моста.
50/50 без блокаж
За аудиторията да уточня, щото пак кривнахме МАЛКОот темата за WJ.
249 е раздатката на по старото ГЧ 93-95
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
двамата спецове по Jeep - говорите му сложно на човека, още не знае какво е варилок и 249 :Р
а моят (милият) въртеше обикновено и четиритеама не беше 3,1 ТД, нито вашите са, човекът не е наясно и си пита за неговото;
Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнениеама не беше 3,1 ТД, нито вашите са, човекът не е наясно и си пита за неговото;
Ако мислиш че е лесно пробвай да обясниш какво е раздатка.
Куадра се отказа.
Аз дори не мисля да пробвам.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Ааа, не съм се отказал, пиех бира. Раздатката е оная щуротия дето е закачена отзаде на скоростната кутия на нормалните джипки и от нея излизат две такова дълги чудесии (кардани май им викаха) и предават силата от двигателя към предните и задните колелета.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.
Не искам това да кажа, тогава щеше да обяснявам за мостовете и дифовете, а аз обяснявам за раздатката самоВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар