Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

    Кажете ми как да ползвам различните режими.Мога ли да превключвам по време на движение и до каква скорост ? Какво означава всеки един от тях? Може ли да се кара само на предно или задно.?Досега не съм карал JEEP.

  • #2
    До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

    Какъв е джипа първо кажи.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

      На "N" се дърпа на буксир, да ти е честит джипа и дано никога не ти се налага.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #4
        До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Какъв е джипа първо кажи.
        Grand Cherokee WJ 3,1 limited

        Коментар


        • #5
          До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

          4 all time ти е за all time демек постоянно си караш на него, оно само решава къде колко да дава;
          N ти е точно за дърпане;
          4 LO ще рече, че е понижаваща предавка - демек "бавни", лошото е, че блокира централния диференциал - т.е. на твърда, не приплъзваща настилка завиването е силно нежелателно;
          сменят се само на място - и така е трудно, нямат синхронизатори и се иска малко сила и упорство в натискането на лоста

          quadra ще ме поправи, затова смело лъжа
          Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

          Коментар


          • #6
            До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

            Никва сила и упорство тва не е УАЗ.
            Няма синхронизатор само към бавните. Щото някой ... може да ги ръчне на скорост.
            Превключват се до 5км/ч. Скоростите трябва да са на N.
            Ако джипа е спрял и лоста на раздатката не минава на 4LO се оставя на N и скоростите се превключват на D или R за кратко.
            4LO е за много крив терен или за яката кал.

            Коментар


            • #7
              До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

              Абсолютно вярно. Не можеш да караш само на задно или предно. При 4 ол тайм всъщност нормално голяма част от момента отива назад, обаче докато не избуксуват задните - тогава почва да стяга варилока посредата и да прехвърля напред, докато не стигне до 50/50 твърдо.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                Превъртат задните щото им е по леко.
                На предните им тежи маторя.
                На 249 също по-лесно боксуват задните а е с освободен диф 50/50.

                Коментар


                • #9
                  До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Превъртат задните щото им е по леко.
                  На предните им тежи маторя.
                  На 249 също по-лесно боксуват задните а е с освободен диф 50/50.
                  Свободен трътки
                  Тая вискомуфта дето работи в паралел с дифа, това ли му викаш свободен? Като я извадиш и пробиеш с бормашината да изтече оная черно-кафявата гняс вътре и спре да работи виското, е те тогава става свободен. Моя ако въртеше нещо винаги въртеше една предна и една задна минимум
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                    Така е да.
                    Не е свободен.
                    Муфата го е поробила.
                    Исках да кажа че придава еднакъв въртящ момен към двата моста.
                    50/50 без блокаж

                    За аудиторията да уточня, щото пак кривнахме МАЛКО от темата за WJ.
                    249 е раздатката на по старото ГЧ 93-95

                    Коментар


                    • #11
                      До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                      двамата спецове по Jeep - говорите му сложно на човека, още не знае какво е варилок и 249 :Р
                      а моят (милият) въртеше обикновено и четирите ама не беше 3,1 ТД, нито вашите са, човекът не е наясно и си пита за неговото;
                      Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                        Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
                        ама не беше 3,1 ТД, нито вашите са, човекът не е наясно и си пита за неговото;
                        Моето е.
                        Ако мислиш че е лесно пробвай да обясниш какво е раздатка.
                        Куадра се отказа.
                        Аз дори не мисля да пробвам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                          Ааа, не съм се отказал, пиех бира. Раздатката е оная щуротия дето е закачена отзаде на скоростната кутия на нормалните джипки и от нея излизат две такова дълги чудесии (кардани май им викаха) и предават силата от двигателя към предните и задните колелета.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                            ... искажа да кажеш мостове с дифове в тях и после полуоските завъртат останалото

                            Коментар


                            • #15
                              До: Начини за ползване на режимите 4 ALL TIME,N i 4 LO.

                              Не искам това да кажа, тогава щеше да обяснявам за мостовете и дифовете, а аз обяснявам за раздатката само
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X