Така... Малко предистория:
Миналата седмица след една рибена разходка забелязах, че ми е запецнала героторната муфа и блъска 50:50 на двата моста. Мисля, че се случи след като щурмувах на отиване и на връщане една доста голяма и дълбока локва, като на връщане бях включил бавните. Като излязох превключих, мина на бързи и се прибрах, но понеже по пътя няма много завои разбрах, че е останало зацепено чак като влязох в града. По пътя карах бързичко и не усетих някакъв проблем, а след това веднага я спрях и не съм я карал повече.
Онзи ден направих една дистанционна консултация с Дядо Владо и по негов съвет свалих предния кардан, за да установим да не би тътренето да е от диференциал - нтц. След свалянето нищо не тътрузеше. Поръчах си 2л. Mopar NV247 и сменихме чорбата в раздатката, с надеждата нещата да се наредят и да се оправи... Завъртях го малко и усещам, че проблема си стои. Пак има тътрене при остър завой, но субективно го оценявам като по-леко. Ще направя малко по-голяма дистанция да го завъртя, защото за пробата врътнах около 500-600 метра, а Дядо Владо казва, че трябва да се направи "едно кварталче" т.е. да мина 15-20 километра. След малко ще пробвам и ще кажа за резултата. Междувременно всеки, който има мнение и опит по въпроса е добре дошъл да налее акъл.
'Айде до после.
Миналата седмица след една рибена разходка забелязах, че ми е запецнала героторната муфа и блъска 50:50 на двата моста. Мисля, че се случи след като щурмувах на отиване и на връщане една доста голяма и дълбока локва, като на връщане бях включил бавните. Като излязох превключих, мина на бързи и се прибрах, но понеже по пътя няма много завои разбрах, че е останало зацепено чак като влязох в града. По пътя карах бързичко и не усетих някакъв проблем, а след това веднага я спрях и не съм я карал повече.
Онзи ден направих една дистанционна консултация с Дядо Владо и по негов съвет свалих предния кардан, за да установим да не би тътренето да е от диференциал - нтц. След свалянето нищо не тътрузеше. Поръчах си 2л. Mopar NV247 и сменихме чорбата в раздатката, с надеждата нещата да се наредят и да се оправи... Завъртях го малко и усещам, че проблема си стои. Пак има тътрене при остър завой, но субективно го оценявам като по-леко. Ще направя малко по-голяма дистанция да го завъртя, защото за пробата врътнах около 500-600 метра, а Дядо Владо казва, че трябва да се направи "едно кварталче" т.е. да мина 15-20 километра. След малко ще пробвам и ще кажа за резултата. Междувременно всеки, който има мнение и опит по въпроса е добре дошъл да налее акъл.
'Айде до после.
Коментар