Здравейте,
Наканих се след 100 години да си окабеля теглича и нещо ударих много подводни камъни и имам нужда от помощ.
1. Имам куплунг с 13 клеми, виж файл.
2. Имам умно реле за мултиплексни системи, виж файл в линка.
3. Имам букса заhранваща задните светлини в ляво с 5 кабела, виж снимка.
4. Искам освен женската букса с 13 клеми на джипа да добавя и 7клемова букса за старите ремаркета, като клонирам кабелите от 13клемната букса.
ПРОБЛЕМИ/ВЪПРОСИ:
1. Как да вържа умното реле което иска 7 различни сигнала от 7 кабела, като аз имам само 5 кабела отиващи към светлините?
2. Вижте снимката на буксата, как да разбера кой кабел за какво е БЕЗ да си играя с мултицета и да ошашкам компа?
3. Мога ли от буксата с 13те клеми да клонирам кабелите и да захраня 2ра букса за теглич със 7 клеми, искам да ми е универсален теглича/окабеляването за 13 и 7 клемни ремаркета, виж снимката по-долу искам така да имам 2 букси една до друга на джипа?
4. В описанието на умното реле има позиция C2 (LED or Piezo) - какво е това и какво се свързва там?
5. Защо буксата с 13те клеми има само 7/8 клеми свързани, другите за какво са?
6. Италиански доставчик на 13 клемна букса има различно окабеляване на клема номер 3, виж снимката, как според вас трябва да е окабелена клема номер 3?
7. Каква е разликата межди 7 клемни куплунзи/букси стандарт 12N и 12S, коя е по-масова и в кой стандарт да си окабеля 2рата клонирана женска букса на джипа?
По-долу букса с 5те кабела захранващи задни светлини в ляво
Долу снимка на умното реле и схема на окабеляване
Долу, снимка на италински мъжки куплунг за ремарке с 13 клеми, виж клема 3
Линк към файл с умното реле ZR2500 - http://www.pct.eu.com/automotive/Fit...pdf/ZR2500.pdf
Наканих се след 100 години да си окабеля теглича и нещо ударих много подводни камъни и имам нужда от помощ.
1. Имам куплунг с 13 клеми, виж файл.
2. Имам умно реле за мултиплексни системи, виж файл в линка.
3. Имам букса заhранваща задните светлини в ляво с 5 кабела, виж снимка.
4. Искам освен женската букса с 13 клеми на джипа да добавя и 7клемова букса за старите ремаркета, като клонирам кабелите от 13клемната букса.
ПРОБЛЕМИ/ВЪПРОСИ:
1. Как да вържа умното реле което иска 7 различни сигнала от 7 кабела, като аз имам само 5 кабела отиващи към светлините?
2. Вижте снимката на буксата, как да разбера кой кабел за какво е БЕЗ да си играя с мултицета и да ошашкам компа?
3. Мога ли от буксата с 13те клеми да клонирам кабелите и да захраня 2ра букса за теглич със 7 клеми, искам да ми е универсален теглича/окабеляването за 13 и 7 клемни ремаркета, виж снимката по-долу искам така да имам 2 букси една до друга на джипа?
4. В описанието на умното реле има позиция C2 (LED or Piezo) - какво е това и какво се свързва там?
5. Защо буксата с 13те клеми има само 7/8 клеми свързани, другите за какво са?
6. Италиански доставчик на 13 клемна букса има различно окабеляване на клема номер 3, виж снимката, как според вас трябва да е окабелена клема номер 3?
7. Каква е разликата межди 7 клемни куплунзи/букси стандарт 12N и 12S, коя е по-масова и в кой стандарт да си окабеля 2рата клонирана женска букса на джипа?
По-долу букса с 5те кабела захранващи задни светлини в ляво
Долу снимка на умното реле и схема на окабеляване
Долу, снимка на италински мъжки куплунг за ремарке с 13 клеми, виж клема 3
Линк към файл с умното реле ZR2500 - http://www.pct.eu.com/automotive/Fit...pdf/ZR2500.pdf
Коментар