Привет, колеги!Съществува следния казус:На Либърти Kj, 2005-а е трябва да се замени двигателя с такъв от KJ- 2004. Двата са 2.8 комън рейл дизел, но с различна мощност, съответно 163 и 150 hp. Разликата идва основно от турбото, при по-новият е с променлива геометрия. Въпросът е какво най-малко трябва да се прехвърли, за да стане работата? Може ли да се спести прехвърлянето на цялата инсталация? Би ли могъл здравият мотор да работи с турбото от окотилия се?П.П. Май станаха повече въпросите...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос към знаещите за KJ
Свий
X
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение... Би ли могъл здравият мотор да работи с турбото от окотилия се ...
Предполагам има известна сигурност, че новия ДВГ е читав?
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение...Някакви проблеми в "запознаването" между "старото" турбо и "новия" мотор да очаквам ли?
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение... Трябва ли да се прехвърля цялата, или само част от нея ...
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Освен в турбокомпресора и неговото управление има разлика и в подгревните свещи. Оригинално след 2005 г. са 5V, керамични и са известни с проблемите, които създават след напукване и падане на керамичната част в цилиндъра. На тези до 2004 са 11V и съответно модулът и начинът за управление се различават. Смяната на едните с другите е съпроводена и с промяна на софтуера на ECU. В случая на двигателя ще му е все едно с какви свещи ще го подгряват, важно е те да са в синхрон с електрониката и напрежението за управлението им за модела след 2005г. Различен е и EGR - на стария двигател е с вакумно управление /по-непретенциозно и безпроблемно/, а на новия е електрически със стъпков двигател. Добре би било, ако е възможно да запазите стария с вакумно управление, но то пък няма да съвпадне с управлението на електрическия. Май че ще е най-добре е да го затапите изобщо.
P.S. Ще ми е интересно какъв резултат ще получите в крайна сметка - двигател от стария тип /150к.с./ и турбо с управление, както и ECU от новия тип -/160кс./, всъщност трябва да е с по-голямата мощност, защото всичко модифицирано ще е от новия тип.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Не се разбираме - какви свещи, какви егр-и, какви турбини, какви инсталации? Казвате супен мотор!? Взимате здрав мотор и на него монтирате всичко, което е различно (имате го върху стария мотор) и включвате буксите на старата инсталация. Въртите, палите и няма проблеми - всичко си е както си е било, с изключение на номера на блока.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за KJ
Първоначално публикуван от hil Преглед на мнениеБуксите не са еднакви.Последно редактирано от Аndro 160; 11-09-14, 18:43.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар