Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към знаещите за KJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос към знаещите за KJ

    Привет, колеги!Съществува следния казус:На Либърти Kj, 2005-а е трябва да се замени двигателя с такъв от KJ- 2004. Двата са 2.8 комън рейл дизел, но с различна мощност, съответно 163 и 150 hp. Разликата идва основно от турбото, при по-новият е с променлива геометрия. Въпросът е какво най-малко трябва да се прехвърли, за да стане работата? Може ли да се спести прехвърлянето на цялата инсталация? Би ли могъл здравият мотор да работи с турбото от окотилия се?П.П. Май станаха повече въпросите...
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

  • #2
    От: Въпрос към знаещите за KJ

    Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
    ... Би ли могъл здравият мотор да работи с турбото от окотилия се ...
    Даже задължително трябва да работи със старата турбина за да се стикова със старата инсталация и компа. Няма да има проблеми, но трябва периферията на стария ДВГ да работи, и да е читава разбира се.
    Предполагам има известна сигурност, че новия ДВГ е читав?

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос към знаещите за KJ

      Сигурността клони към 100%. Донорът също е в движение и цветущо здраве. Някакви проблеми в "запознаването" между "старото" турбо и "новия" мотор да очаквам ли?
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос към знаещите за KJ

        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
        ...Някакви проблеми в "запознаването" между "старото" турбо и "новия" мотор да очаквам ли?
        Старото турбо стои на на някакъв носител - испускателния колектор - дори и да има разлика в колекторите, взимаш стария колектор - стиковката на стария колектор към главата трябва да е същата. Но това "трябва" все пак не е лошо да се провери, щото едва ли ще намериш някой, който да е налагал двата колектора и да провери дали са еднакви, и да ти даде абсолютна гаранция.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос към знаещите за KJ

          Това да. Въпросът беше по-скоро за инсталацията. Трябва ли да се прехвърля цялата, или само част от нея? И ако е част пт нея, коя е тая част! Т.е., до къде?
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос към знаещите за KJ

            Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
            ... Трябва ли да се прехвърля цялата, или само част от нея ...
            За такъв момент, като "част от инсталацията" просто забрави! В случая използваш старата инсталация и върху новия мотор (блок и глава) монтираш старата периферия, която си отговаря на старата инсталация и компа. Като блок и глава двата ДВГ са еднакви, останалото е периферия.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос към знаещите за KJ

              Освен в турбокомпресора и неговото управление има разлика и в подгревните свещи. Оригинално след 2005 г. са 5V, керамични и са известни с проблемите, които създават след напукване и падане на керамичната част в цилиндъра. На тези до 2004 са 11V и съответно модулът и начинът за управление се различават. Смяната на едните с другите е съпроводена и с промяна на софтуера на ECU. В случая на двигателя ще му е все едно с какви свещи ще го подгряват, важно е те да са в синхрон с електрониката и напрежението за управлението им за модела след 2005г. Различен е и EGR - на стария двигател е с вакумно управление /по-непретенциозно и безпроблемно/, а на новия е електрически със стъпков двигател. Добре би било, ако е възможно да запазите стария с вакумно управление, но то пък няма да съвпадне с управлението на електрическия. Май че ще е най-добре е да го затапите изобщо.
              P.S. Ще ми е интересно какъв резултат ще получите в крайна сметка - двигател от стария тип /150к.с./ и турбо с управление, както и ECU от новия тип -/160кс./, всъщност трябва да е с по-голямата мощност, защото всичко модифицирано ще е от новия тип.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос към знаещите за KJ

                Идеята е,взимат се двигателя с турбото, ел.инсталация и компа от стария и се насаждат на новото купе. Въпроса е дали такова прехвърляне би създало някакъв проблем.
                [/SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос към знаещите за KJ

                  Не се разбираме - какви свещи, какви егр-и, какви турбини, какви инсталации? Казвате супен мотор!? Взимате здрав мотор и на него монтирате всичко, което е различно (имате го върху стария мотор) и включвате буксите на старата инсталация. Въртите, палите и няма проблеми - всичко си е както си е било, с изключение на номера на блока.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос към знаещите за KJ

                    Буксите не са еднакви.
                    [/SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос към знаещите за KJ

                      Първоначално публикуван от hil Преглед на мнение
                      Буксите не са еднакви.
                      Алекс ти каза кое е различно, дори и да не е изчерпателно не е фатално, защото ти имаш всичко (окомплектован ДВГ, макар и строшен - предполагам глава и бутала - това им е стандартен проблем). Та взимаш си всичката периферия от строшения ДВГ и си я монтираш на новия. Което е еднакво и читаво няма смисъл да се сменя. Буксите ще станат защото ще ги включиш към оригиналните си ел. изпълнителни механизми и датчици. Какво неясно има!?
                      Последно редактирано от Аndro 160; 11-09-14, 18:43.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X