Зачудих се аз относно въпросната комбинация и ми възникнаха няколко въпроса. Та ми е интересно мнението на собственици и ползватели.
1. Този двигател достатъчен ли му е на Гранда за шофиране в град и на магистрала до ограниченията. (например в сравнение с 2.7CRD при WJ)?
2. Как е с разходът на газ/бензин (масло) ?
3. Спесифични проблеми и детски болести с този двигател?
4. До колкото разбирам раздатката е фултайм (48/52) и чрез абс-а се опитва да подава тяга на небоксуващото колело. С две думи - паркетник. Знам, че не може да се сравнява с QuadraDrive, ама на мен не ми и трябва. (бавни съм включвал веднъж след като купих джипката, да видя дали работят). Та как се справя по полянки за пикник, зимата в снегът и по някой лек черен път?
1. Този двигател достатъчен ли му е на Гранда за шофиране в град и на магистрала до ограниченията. (например в сравнение с 2.7CRD при WJ)?
2. Как е с разходът на газ/бензин (масло) ?
3. Спесифични проблеми и детски болести с този двигател?
4. До колкото разбирам раздатката е фултайм (48/52) и чрез абс-а се опитва да подава тяга на небоксуващото колело. С две думи - паркетник. Знам, че не може да се сравнява с QuadraDrive, ама на мен не ми и трябва. (бавни съм включвал веднъж след като купих джипката, да видя дали работят). Та как се справя по полянки за пикник, зимата в снегът и по някой лек черен път?
) и нарочно се окантарвах диагонално на 1-2 места, та се замислих как ли би било с NV147. Излиза, че дизелът+NV245 е по-правилният избор, особенно ако трябва да се елиминира газта. Ама ми се беше дощяло да подуша бензинец отново. Та разходът, който споменаваш е горе-долу приемлив за 10-15к км на година. А и виждам сравнително евтини окомплектовки от коментираната.
Коментар