Здравейте.
След като си направихме бивак близо до Крапец, се наложи да отида до офиса...
Само че неуспешно. По пътя Варна-Бургас (минаваме по този път заради метан-станциите...) освен че скупахме гума и сега се търсят две гуми, джипа(Grand Cherokee I 1994 г. 5.2 V започна да се държи много странно.
 започна да се държи много странно.
Започва да подскача, не може да завива както преди и мирише навсякъде около и в него на масло, което един бензинжия категорично определи като масло от раздатъчна кутия. Освен това започна и да прегрява и се налагше на всеки 10-15 км. да спираме, докато успее да свали температурата. Check engine светна и гасна няколко пъти. Масло в двигателя, скоростната кутия и антифриза са проверени преди 700 км. и бяха в отлични граници, като са изминали около 5000 км. за 3 месеца.
Тъй като съм съвсем нов в тези термини, разбрах че другото наименование е виско муфа. Или по-скоро раздатъчна кутия е определението, а виско-муфа вида.
Въпросът ми е разумно и възможно ли е да се "откачи" предното предаване и да останем само със задно за следващите 30 дни море? Предполагаемият пробег ще е около 2000 км.
Ако е възможно, кой и кога може да го направи в Бургас? Джипа е близо до входа за София (Техномаркет и Метро), но не може да се движи с повече от 30 км./ч., а и дори с тази скорост изглежда опасно.
п.с. 1: всякакви коментари и идей ще са ми полезни. Особенно градивна критика.
п.с. 2: Забравих да спомена, че джипа е каран с две по две различни по шарка гуми, но еднакъв размер, а от друга страна и двете задни имат разлика във височината на грайфера 4 мм.
п.с. 3: когато пътувахме към морето, джипа беше екстремно натоварен...
					След като си направихме бивак близо до Крапец, се наложи да отида до офиса...
Само че неуспешно. По пътя Варна-Бургас (минаваме по този път заради метан-станциите...) освен че скупахме гума и сега се търсят две гуми, джипа(Grand Cherokee I 1994 г. 5.2 V
 започна да се държи много странно.
 започна да се държи много странно.Започва да подскача, не може да завива както преди и мирише навсякъде около и в него на масло, което един бензинжия категорично определи като масло от раздатъчна кутия. Освен това започна и да прегрява и се налагше на всеки 10-15 км. да спираме, докато успее да свали температурата. Check engine светна и гасна няколко пъти. Масло в двигателя, скоростната кутия и антифриза са проверени преди 700 км. и бяха в отлични граници, като са изминали около 5000 км. за 3 месеца.
Тъй като съм съвсем нов в тези термини, разбрах че другото наименование е виско муфа. Или по-скоро раздатъчна кутия е определението, а виско-муфа вида.
Въпросът ми е разумно и възможно ли е да се "откачи" предното предаване и да останем само със задно за следващите 30 дни море? Предполагаемият пробег ще е около 2000 км.
Ако е възможно, кой и кога може да го направи в Бургас? Джипа е близо до входа за София (Техномаркет и Метро), но не може да се движи с повече от 30 км./ч., а и дори с тази скорост изглежда опасно.
п.с. 1: всякакви коментари и идей ще са ми полезни. Особенно градивна критика.
п.с. 2: Забравих да спомена, че джипа е каран с две по две различни по шарка гуми, но еднакъв размер, а от друга страна и двете задни имат разлика във височината на грайфера 4 мм.
п.с. 3: когато пътувахме към морето, джипа беше екстремно натоварен...



 Аз бих викнал пътна помощ (~ 50 лв. или двойно да бъде, на "цени курортни") да ме закара до първия елементарен "пенкилер" сервиз, където пак за около толкова пари да ми свалят кардана, ако трябва с оксижен да резнат превъртелите гайки, да си довърша почивката и да се прибера на задно до София. После го пускаш на спокойствие да се продава цял или на части или му търсиш по морги кардан и раздатка или вадиш спеклото виско и като Вертер в онази неговата тема, ползваш 4х4 само на бавни.
 Аз бих викнал пътна помощ (~ 50 лв. или двойно да бъде, на "цени курортни") да ме закара до първия елементарен "пенкилер" сервиз, където пак за около толкова пари да ми свалят кардана, ако трябва с оксижен да резнат превъртелите гайки, да си довърша почивката и да се прибера на задно до София. После го пускаш на спокойствие да се продава цял или на части или му търсиш по морги кардан и раздатка или вадиш спеклото виско и като Вертер в онази неговата тема, ползваш 4х4 само на бавни.
							
						

 
							
						
Коментар