Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Ламбдата определено има отношение към настройките на ГИ. Газовото ЕКУ има нарочен извод, който се връзва на сигналния проводник на ламбдата. Поне при ГИ от по-висок клас. При някои софтуери има настройки с "bad lambda", при които слага някакви базови стойности, а не ползва директно сигнала от сондата.
    Само така си мислиш,този извод е чисто информативен,тоест за информация на тоя дето настройва ги, на ги въобще не го интересува какво влиза по тоя кабел
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

      Ами аз съм сложил няколко десетки ГИ и не е да няма разлика със и без него. Вярно е, че инжекционите са различни, но поне тези с които съм си имал работа го ползват със страшна сила. Съгласен съм, че при някои е индиректно - спрямо бензиновите времена, но без ламбда не е добре. Дори на някои настройки пише изрично да се изпълняват само при изправна ламбда.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        Изправна е различно като да е вързана с ГИ
        На киа- та съм с две сонди,и са толкова бързи че,ГИ неможе дори да ги визуализира. Говорих с производителя на ГИ, потвърди че тоя вход е само да водиш дали сондата работи,дали е влезнала в режим и да си правиш по нататъшно планове ако има проблем с ги
        Последно редактирано от Roninn; 24-07-14, 07:47.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

          Защо тогава като откача въпросния кабел, примерно при Прогаз 4-6, газовите времена рязко скачат?
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

            Пиша от тел.тая по обд ли е
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #21
              От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

              Послушай дядо Владо.
              Не го пипай. Всъщност каква е целта ти да преминеш от обикновено газово към ГИ?
              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

              Коментар


              • #22
                От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                Последно:
                Няма никакво значение дали ми е закачена ламбда сондата към газовата с отделен кабел от кабелите на газовата, но трябва да е наред сондата и да си закачена към стандартната инсталация за да работи на бензин и от там и на газ?

                Коментар


                • #23
                  От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                  А всъщност какво не и е наред на ламбда-сондата че ще я сменяш?

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                    На сондата не знам дали и има нещо.Понеже в момента съм в Америка и имам възможност да взема.А относно защо искам да премина на ГИ бих казал,че ми писна да е спънат.Скопил съм го за да е по икономично,пък и от време на време гърми.Относно сондата питанката ми беше най вече след разговора със газаджията който каза,че както върви и харчи на бензин така ще върви и харчи на газ.Благодаря ви за отзивчивостта
                    Последно редактирано от Svetlozar Stankov; 24-07-14, 20:35.
                    Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                    0886/872-646

                    Коментар


                    • #25
                      От: Re: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                      Първоначално публикуван от Svetlozar Stankov Преглед на мнение
                      ... върви и харчи на бензин така ще върви и харчи на газ...
                      ъъъъ.... да не те плаша, ама май малко е ... поукрасил нещата Чак 1:1 И разход И вървене - трудно...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                        Не се плаша.Знам и съм чел доста по темата.Питанката ми беше някой знае ли колко сонди са и как се именуват?От там нататък ще се поръчват и ще се слага ГИ. Джипа е 94 набор
                        Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                        0886/872-646

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                          Аз съм с BRC газов инжекцион и вървенето бензин/газ да кажем, че е доста сходно, но разходът на газ е с 15-20% отгоре на бензиновия.
                          Ползвам високооктанов бензин 98/100 по препоръки на производителя. Предполагам друг двигател ползващ бензин 95 ще намали тази разлика в разхода между двете горива.
                          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                          0888/00-55-37

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                            Да, за разхода е ясно че е преувеличил, но дано за вървенето да е прав. Няма да го правя зареди разхода, а основно че с обикновената газ имам и други ядове и ми писна вече. А и не мисля скоро да го продавам, така че мисля че ще си струва.
                            Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                            0886/872-646

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                              Да, с газовият инжекцион не трябва да имаш ядове. От газови не разбирам, но на газовият инжекцион не е ли едно от предимствата, че харчи по-малко?

                              Честно казано аз разлика във вървенето бензин/газ на гранда не усещам. Не съм засичал ускорения, но на чувство не се хваща никаква разлика, което е добре.

                              А пък на стария черок с 4.0 и същата газова, но на възраст, усещах разлика във вървежа бензин/газ в полза на бензина, пък той си бе обикновен 95.
                              Нямам идея на какво се дължи и от какво зависи, настройки ли, някой не добре работещ компонент...
                              Като цяло проблеми с газовата никакви.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преминаване от обикновена газова уредба на газов инжекцион.

                                Не знам какъв ти е разхода с обикновената газова, но да приемем че с ГИ ще оптимизираш разхода. Каква ли трябва да е тази оптимизация и за колко километра ще избиеш стойността на ГИ и сонди и т.н. които трябва да смениш та всичко да е ОК. Послушай дядо Владо. Човека се занимава с ремонт на автомобили и то предимно американски котори като твоя. Не махай обикновената газова щото не си струва.
                                Всъщност парите са си твой
                                Успех
                                Последно редактирано от Sasho74; 24-07-14, 22:42.
                                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X