Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокиране на диференциали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Блокиране на диференциали

    Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
    Карай си спокойно.За другите писали -виско муфа не е героротор,лсд не е вари лок .Пишете за различни системи.
    Съгласен съм, системите са различни, но с едно и също предназначение - да блокират в някаква степен двата изходящи от тях вала /кардани или полуоси/. В случая, в остър завой и при разлика в оборотите героторната помпа /gerotor pump/ в раздатката или вари лока в диференциала няма ли да направят същото - да започнат да блокират в някаква степен и да доведат до подобно приплъзване на колелото?
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      От: Блокиране на диференциали

      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
      Съгласен съм, системите са различни, но с едно и също предназначение - да блокират в някаква степен двата изходящи от тях вала /кардани или полуоси/. В случая, в остър завой и при разлика в оборотите героторната помпа /gerotor pump/ в раздатката или вари лока в диференциала няма ли да направят същото - да започнат да блокират в някаква степен и да доведат до подобно приплъзване на колелото?
      Разликата е как стареят и как се повреждат различните системи. Като са нови и изправни е ясно как работят.

      Вискомуфите традиционно "спичат" - т.е. започват да предават въртящ момент когато трябва и когато не трябва. Повечето фрикционни системи правят обратното - престават да зацепват или зацепват недостатъчно. А електронно-контролираните правят каквото си искат.

      Коментар


      • #18
        От: Блокиране на диференциали

        Колеги не съм много Запознат но възможно ли е виското да запича кото трябва и когато не трябва и да си карам на дълъг път с постоянно 4x4
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
        Toyota Hilux III

        Коментар


        • #19
          От: Блокиране на диференциали

          Първоначално публикуван от Nikola Nikolo-v Преглед на мнение
          Колеги не съм много Запознат но възможно ли е виското да запича кото трябва и когато не трябва и да си карам на дълъг път с постоянно 4x4
          Да, затова говорим. И аз мисля че при нас е така.
          ;-)
          Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
          нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

          Коментар


          • #20
            От: Блокиране на диференциали

            При мен определено не е така. Нормално е задно и осезаемо се включва предното. През ден ходя на плажа и има един стръмен пасаж. Без да включи предното не мога да го кача, първо леко избуксува и после давай напред и нагоре..........
            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

            Коментар


            • #21
              От: Блокиране на диференциали

              И при мен е спекла муфата на ZJ 5.2,симптомите са същите и съм ги "излекувал"със свалянето на предния кардан.
              Между другото,от къде може да се поръча силиконов гел за вискомуфата,и какво количество е нужно.
              897237999

              Коментар


              • #22
                От: Блокиране на диференциали

                Добре де, при WJ има ли такава муфа въобще?
                Аз дадох пример с моята при ZJ, само защото описаните симптоми са абсолютно същите.

                При ZJ муфата , ако е спекла, то значи маслото (силиконът) е изгорял и станал на грес. Може дори да са се заварили дисковете. Оригинално силиконовата течност е като желе, така че не е течна. За подмяна трябва да се отвори муфата, но мисля става с флекс (може и да бъркам), после да се извадят няколкото дузини съединители, да се почистят и тогава започва обратният процес. Първо се пълни с нова желеобразна течност, но не цялото количество, след това се редят двойка по двойка фрикционните дискове и се притискат, и се добавя течност, така че да е сигурно, че попада между тях.

                Тук в България ремонтират тези муфи, но не знам каква течност използват. Аз имам идея каква слагат в щатите, но тук къде и как се намира не съм се интересувал.
                Последно редактирано от verter; 04-07-14, 22:53.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #23
                  От: Блокиране на диференциали

                  На NV 247 има пакет съединители и помпа !
                  Тего те

                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Блокиране на диференциали

                    На снимката на Еди, при NV247, виското използва маслото от раздатката, нагнетено от героторната помпа. Там няма силикон, желеобразна течност или каквото и да било според мен!
                    Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                    O8867З7I78

                    Коментар


                    • #25
                      От: Блокиране на диференциали

                      Преди всичко този възел не е никаква ВИСКОмуфа.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Блокиране на диференциали

                        Gerotor Pump Video Footage: http://youtu.be/34IAoKziydU

                        Ето го принципа на помпата и съединителя.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Блокиране на диференциали

                          Това е при Quadra Drive, a при Quadra Trac II пак ли има такава помпа?

                          И като няма такава муфа, какво задържа и провлачва гумите?
                          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                          0888/00-55-37

                          Коментар


                          • #28
                            От: Блокиране на диференциали

                            Очевидно пак има муфа, само че тя не е вискомуфа, а хидравлично управляван многодисков съединител.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Блокиране на диференциали

                              http://jeep.co.id/4x4/how_systems_work/quadra_trac_2/
                              Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                              Grand 3.1TD
                              0898 620 306 Стоян

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X