Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокиране на диференциали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокиране на диференциали

    От известно време наблюдавам, че при остър завой от място/маневриране/ и при ниска скорост/2-3-5км/ч/ ми си блокират диференциалите. Чува се лек затормозен шум и вътрешните колела прескачат/особенно на ляв завой/. След изправяне на волана изчезва проблема.
    Нормално ли е?
    Маслото е 75-140+добавка. Във всички останали режими дифовете се държат прекрасно. Вчера дори пробвах на пясъка на плажа.
    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

  • #2
    От: Блокиране на диференциали

    При мен е същото с гранд 4.7 само че не чувам шум от предаването а само как една от задните гуми превърта. Смених маслото с каквото трябва. Не съм още намерил решение. Намислил съм да повдигна джипа и с въртене на колелата на ръка да търся проблема.

    Коментар


    • #3
      От: Блокиране на диференциали

      Това с каква раздатка е? Фултайм?
      Щото може и тя да блокира
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Блокиране на диференциали

        При мен на ZJ така правеше виско муфата в раздатката (249OD) след като запече. LSD дисковете се бяха опекли, течността изгоряла и задържат колелата при обстоятелствата описани по-горе.
        Премахнах муфата и джипът се освободи и върти кръгчета без никакво задържане.
        Последно редактирано от verter; 02-07-14, 11:55.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • #5
          От: Блокиране на диференциали

          При мен също е така, но само когато джипа е загрял. Т.е. всяка сутрин като ставаме правим един обратен завой и няма проблем. Но когато се прибираме пак се налага да го направим тогава джипа направо подскача.
          Grand I - 5.2 1994

          Ако кажете как да установим проблема без разглобяване - супер ще е.
          ;-)
          Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
          нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

          Коментар


          • #6
            От: Блокиране на диференциали

            Първоначално публикуван от ikristiqn Преглед на мнение
            При мен също е така, но само когато джипа е загрял.
            Типична проява на спечена муфа между двата моста, на всички коли които имат такива. При Джип конкретно не знам как е, но при някои други и здрава муфа го прави, ако има разлика в износването или налягането на предни и задни колела. И в такъв случай не остава здрава дълго време.

            Коментар


            • #7
              От: Блокиране на диференциали

              Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
              От известно време наблюдавам, че при остър завой от място/маневриране/ и при ниска скорост/2-3-5км/ч/ ми си блокират диференциалите. Чува се лек затормозен шум и вътрешните колела прескачат/особенно на ляв завой/. След изправяне на волана изчезва проблема.
              Нормално ли е?
              Маслото е 75-140+добавка. Във всички останали режими дифовете се държат прекрасно. Вчера дори пробвах на пясъка на плажа.
              Или маслото е на много километри,или добавката е малко и не може да ти преплъзгват дискчетата на LSD-то!
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #8
                От: Блокиране на диференциали

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Типична проява на спечена муфа между двата моста, на всички коли които имат такива. При Джип конкретно не знам как е, но при някои други и здрава муфа го прави, ако има разлика в износването или налягането на предни и задни колела. И в такъв случай не остава здрава дълго време.
                Мерси за обяснението.
                Има разлика в шарката на предните две и задните две колела. Освен това има разлика около 4.2 мм между износването на задна лява и дясна гума... Но след като за две седмици останахме без две гуми, реших че ще караме така, докато не разбера дали приятелката ми(п.с. аз не карам по асвалтови пътища...) пука гумите или съседите.

                Димата ме предупреди, НО този феномен беше наличен и когато джипа беше с четири абсолютно еднакви гуми, равномерно износени.
                Та се чудя дали има друга възможна причина и как да проверим?
                ;-)
                Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
                нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

                Коментар


                • #9
                  От: Блокиране на диференциали

                  При мен този номер го прави на леко разлигавено ако тръгна да правя обратен завой мааалко по-интензивно - явно ТС и стабилизацията усещат, че колата започва да приплъзва и 'затяга' диференциали и раздатка... И нататък завоя преминава в едно прихлъцване, придръпване и приплъзване на заключените гуми (в комбинация с отнетата газ заради ТС)
                  И така докато изправиш волана, явно за да разбере, че вече не се пързаля ...
                  На сухо също ми го е правил, но там вече иска повечко газ...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Блокиране на диференциали

                    Доуточнявам!
                    Нови гуми и четирите.
                    Маслото кастрол на 10 000км. Добавката 1/3-отпред, 2/3отзад. В раздатката НВ247. При остър завой няма проблем, само при обратен, с навит докрай волан.
                    От коментарите дотук оставам с усещането, че е почти тривиален случай. Сега като се замисля, при обратен завой, едната гума изминава доста по голямо розстояние от другата и май ще е нормално, леко да блокира........
                    Решението на Вертер, нещо не ме устройва.......
                    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                    Коментар


                    • #11
                      От: Блокиране на диференциали

                      Всъщност на човек който знае какво прави му е по-лесно без муфа. Тя е повече за блондинките. Предполагам, че свалянето е голяма досада и оставя впечатлението за непълноценен ремонт.

                      Иначе за гумите - аз имам една таратайка с вискомуфа, на която не само че гумите трябва да са еднакви и да се разменят често, ами ако не е натоварена задните гуми трябва да са с някакво предписано по-ниско налягане от предните, за да се търкалят на същия радиус. Иначе муфата страда, особено при по-високи скорости продължително време. Не знам дали на Джип е пак така, ама нищо чудно да е пак така.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Блокиране на диференциали

                        Разгледайте добре дали наистина приплъзват и двете вътрешни /за завоя/ гуми или само задната. Възможно е наистина да е LSD-то в моста. Аз съм с 242 FillTime раздатка и в режим 4х2 /само задно предаване/ в много остър завой на място, с напълно навит волан се усеща подобно приплъзване, но само на задната вътрешна за завоя гума. Оборотите на външното колело се различават значително от тези на вътрешното и LSD-то в задния мост започва да затяга.
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Блокиране на диференциали

                          И друго - гумите на тези 'камиони' са доста големи и широки - при рязък завой започва да се проявява усукването на задната гума при рязката и промяна на посоката на движение...
                          Този ефект е много явен при тировете и камионите - виждали сте черните следи при завой с малък радиус дори и на такива автомобили с един мост отзад..
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Блокиране на диференциали

                            Карай си спокойно.За другите писали -виско муфа не е героротор,лсд не е вари лок .Пишете за различни системи.
                            Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                            Grand 3.1TD
                            0898 620 306 Стоян

                            Коментар


                            • #15
                              От: Блокиране на диференциали

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              И друго - гумите на тези 'камиони' са доста големи и широки - при рязък завой започва да се проявява усукването на задната гума при рязката и промяна на посоката на движение...
                              Този ефект е много явен при тировете и камионите - виждали сте черните следи при завой с малък радиус дори и на такива автомобили с един мост отзад..
                              Много точен пример
                              в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                              Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X