Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряване по баир

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загряване по баир

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    ... А сега...друг въпрос е , ако карате все специални коли, на които в ръководството за експлоатация пише, че е нормално стрелката на температурата да се разхожда по целия диапазон на скалата....
    В същност, в ръководството за експлоатация пише:

    14. Temperature Gage
    Indicates engine coolant temperature.Any reading
    within the normal range
    indicates that the
    cooling system is operating satisfactorily.


    The gage pointer will likely indicate a higher temperature
    (above center scale)
    when driving in hot weather, up
    mountain grades, or when towing a trailer.
    It should not
    be allowed to exceed the upper limits of the normal
    operating range.

    If the pointer rises to the 260° (Hot) mark, pull over and
    stop the vehicle. Do not turn the engine off. Idle the
    vehicle with the air conditioning turned off, until the
    pointer drops back into the normal range.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: Загряване по баир

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      В същност, в ръководството за експлоатация пише:



      Това за кой автомобил, Чавдаре ? Верно са специални, щом чак са написали в ръководството да отбиеш в страни от пътя и да чакаш да охлади Ах, ах..обременен съм си аз от Японските кочини, дето стрелката стои като закована в средата..
      Последно редактирано от sonda; 19-04-14, 11:48.
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        От: Загряване по баир

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Това за кой автомобил, Чавдаре ? Верно са специални, щом чак са написали в ръководството да отбиеш в страни от пътя и да чакаш да охлади Ах, ах..обременен съм си аз от Японските кочини, дето стрелката стои като закована в средата..
        WJ, в тази версия - без уточнения за двигатели.

        В друг вариант на наръчника, където е показан и дизеловия вариант на таблото, пише:

        14. Temperature Gage
        Indicates engine coolant temperature.
        The red zone to the far right signals
        possible overheating.
        Seek authorized
        service immediately if the gage operates
        in the red zone. Refer to “Maintenance Procedures”
        in Section 7 of this manual.
        На бензиновия WJ 4.0 стрелката обикновено ми мърда в съвсем тесни граници - от около 2 мм преди средата до средата. През лятото в жегата с включен климатик и на по-продължително изкачване се е случвало да мръдне половин идея вдясно от средата.

        А на японските - зависи. На Галопер 2.5 (т.е. Паджеро) стрелката наистина стоеше като замръзнала около средата на скалата. Но, примерно, на Патрула нормално стои леко клюмнала надолу, а като види зор - отива до към средата или леко отгоре, в който момент сработва виското. Температурата на двигателя не може да не се променя в зависимост от натоварването, а какво ще показва на таблото зависи от това, как е настроена системата.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 19-04-14, 11:59.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          От: Загряване по баир

          Аз какво да кажа? Миналата година при изкачване на Петрохан с 4 човека и яко каране стрелката не стигна и 90 градуса. Също миналата година при прибиране от Гърция с 4 човека, багаж,климатик и стабилно настъпване на газта пак не мина последната стрелка преди 100те градуса,а навън показваше 39 градуса. При градско каране не минава 80-85 градуса, а зимата загрява бавно и си замръзвам вътре. Какъв може да е проблема? Термостат? И други колеги имат този проблем като чета по другите теми. Аз си мисля, че това е проблем на всички Jeep WJ 2.7 CRD внесени от Италия,защото там нямат такива зими както при нас.

          Коментар


          • #20
            От: Загряване по баир

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Температурата на двигателя не може да не се променя в зависимост от натоварването,
            Да, така е. Навлизането на стрелката, обаче в червения сектор или дори доближаването му, както и екстремното запътване към него, са признаци за изчерпване на компенсационните механизми на системата и наличие на нередност ,при което следва да се обърне внимание .
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #21
              От: Загряване по баир

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              ... Навлизането на стрелката, обаче в червения сектор или дори доближаването му, както и екстремното запътване към него, са признаци за изчерпване на компенсационните механизми на системата и наличие на нередност ,при което следва да се обърне внимание .
              По това спор няма. Аз бих огледал охладителната система и в случай, че стрелката мърда повечко отвъд средата. Да не говорим за доближаване до червеното.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Загряване по баир

                Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                Аз исках да разбера и принципа на действие на това виско.
                С виско ли си или хидравличен?
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #23
                  От: Загряване по баир

                  Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                  но преди два месеца сменях водната помпа, оказа се че е заводската, и тогава смених и антифриза. Аз исках да разбера и принципа на действие на това виско.
                  Ето една тема за размисъл.

                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%F0%EE%EA%E8
                  JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загряване по баир

                    Сонда, както винаги не предаваш стилът си. Остър и заядлив. Това всеки го знае, по добре напиши нещо полезно за всички, а не само заплахи. И какво по точно ще видя следващия път? ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ. Честит празник на всички.
                    Последно редактирано от valls; 20-04-14, 16:57.
                    Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загряване по баир

                      До колкото разбрах от един майстор съм с хидравлика. Аз мисля, че щом ДВГ-ТО е на мерцедес следва и всичко свързано с него да е на мерцедес, от където следва, че и охлаждането ще е като на всички МБ от този клас. Но понеже чета писанията на Дарт вейдър, въпреки че това е USA герой, за стрелката на японките които стрелките стояли като заковани е прав. Карал съм японка преди Гранда и така беше, без значение нагорнище ли е или др. натоварвания си стоеше на едно положение. Но тези които са карали примерно Форд, знаят, че и той на горе по баира загряна и стига до близо 100 гр. И да уточня за Вейдър, защото може да не е обръщал внимание, но на Гранда червения сектор за темп. почва от 120 гр. Интересно защо ли са го сложили там производителите а не на 100 гр.? Аааа най вероятно защото не му разбират и просто са играли на "забий туплйката".
                      Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загряване по баир

                        Моите уважения и не го познавам Сонда!Но такова твърдение , че видиш ли , монтираме мерцедесов двигател в американско купе и той става термоустойчив не е иронично. По-скоро от подобна логика моторите ВМ пукат глави , като зелки.
                        Поздрави!
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загряване по баир

                          Ето ти и още една тема за размисъл .
                          http://ssubito.itwww.offroad-bulgari...d.php?t=168763

                          Коментар


                          • #28
                            От: Загряване по баир

                            Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                            Сонда, както винаги не предаваш стилът си. Остър и заядлив. Това всеки го знае, по добре напиши нещо полезно за всички, а не само заплахи. И какво по точно ще видя следващия път? ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ. Честит празник на всички.
                            И какво точно съм те заплашил.., че ако не обърнеш внимание на охладителната си система ще се строшиш ...по-полезно от това не виждам ! А ако искаш карай смело и не гледай стрелката изобщо ! И следващия път не се хаби да задаваш въпрос, на който като ти се даде отговор и съвет, подскачаш и се репчиш, че видиш ли всичко си е нормално..
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #29
                              От: Загряване по баир

                              Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                              Карал съм японка преди Гранда и така беше, без значение нагорнище ли е или др. натоварвания си стоеше на едно положение.
                              Всяка охладителна система има температурни колебания при разлика в натоварването, както и да е изчислена, от каквито и материали да е направена. Дори и атомните електроцентрали. И това не е проблем. Просто има инертност на системата, пък и други причини.

                              На японските коли, както и на някой европеиски уреда за темп. на антифриза нарочно е направен да не мърда много-много. Примерно уреда показва точно 90 градуса на таблото при актуална температура на мотора от 85 до 95 градуса. Все пак втората степен на повечето вентилатори (не на Гранда, а на тези който са на 2 степени) се включва на над 100 градуса.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Загряване по баир

                                Има и конструктивни разлики, които спомагат някой автомобил да е по-капризен, да загрява по-трудно и т.н....
                                Специално за японските автомобили, които съм имал, съм се убедил, че наистина загряват много бързо в сравнение например с GM двигател (заради по-големия обем на малкия кръг - по-идиотската система на GM да обезвъздушава малкия кръг през казанчето)...
                                А OBD на предходните ми 'японци' (Тойота и Мазда) показваше, че не е загрубен индикатора - температурата мърдаше не повече от 2-3С при различно натоварване (това може да е ефект и заради местоположението на самия датчик)...
                                По същия начин се държеше и опела на колегата, но след смяната на термостата... Преди това индикатора шареше наляво и надясно с по 10-20 С (явно позаяждаше)...
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X