Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Аз ти казах, ама ти не четеш внимателно Чупят се джоинтовете от това че си с големи и агресивни гуми. От лифта се развалят същите тези шлици на вала накрая се изважда кардана, но не се проявяват проблеми с тия хуьовини, стига да си сложил клинчета под моста за да наклониш опашката нагоре. А за двойночупещия се кардан ти казах щот знам че си с голям дроп на раздатката и ако сложиш тоя кит (малко по-малко от 1500 долара е наистина) ще можеш да вдигнеш раздатката обратно на мястото и без да се притесняваш за ъгли и изваждане на шлици.
    Пак повтарям, чупенето на тия дивотии не е следствие на лифта а на големите колелета.
    Е Убаво ама последния инцидент стана с 31-ци. Е верно че от раСотка трофи не бех сменял каре де ама....
    А и тия 31-ци ми разправят че били доста агресивни ама Я не разбрах особено.
    Е верно е че как ги навиех У коловозО с кал се качваха веднага ама па чак агресивни...

    Коментар


    • #17
      До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

      А бе ясно е че КЕ го прайм по трудния начин.
      А за заместитителите на ламарините да кажете нещо......
      Демек ако удържат какво да очаквам:
      пиньон и корона или кардан като тирбушон.

      Коментар


      • #18
        До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

        Ти нали знаеш че заводски размерите които се слагат са от 205 до 225. Допуска се 235 с повишено внимание. Така че разправяй ми за агресивни 31-ци Пак повтарям, Вранглера не е Хамър, той е кола от класа на Витарата и Нивата, вижте ги те какви гуми носят без преправяне и си правете сметката.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

          Дима на мен ми се струва прекалеееено лифтован неговия врнглер с 31" гуми да чупи карета ??????? ако не го смъкне с двойното каре е добър варианта

          Коментар


          • #20
            До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

            Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
            А бе ясно е че КЕ го прайм по трудния начин.
            А за заместитителите на ламарините да кажете нещо......
            Демек ако удържат какво да очаквам:
            пиньон и корона или кардан като тирбушон.
            Много са добри, искам и аз такива
            Кардана едва ли ще навиеш, но полуоска или пиньон може да отидат, като по-скоро полуоските... Ти добре че си с малкия двигател, щот аз ако на моя направя това което ти си направил сигурно на първия старт ще ги изкормя. Ама за полуоски питай Соти, той има един коз в ръкава, а най-добре да си намериш мост Дана 44
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

              Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
              Дима на мен ми се струва прекалеееено лифтован неговия врнглер с 31" гуми да чупи карета ??????? ако не го смъкне с двойното каре е добър варианта
              Много е скъп кита на Томи Уудс... Иначе и аз съм го харесал за моя ама пусти финанси... В краен случай само вала на раздатката и капачката ако се намерят, пък карадана с двойните карета и телескопичен да го поръчаме в Омуртаг сигурно ще е по-евтино.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                А бе опрем ли до пиньон и корона става страшно.
                Отивам директно на Детройт...... нам си кво и на жената КЕ и извадят сливиците повторно та нЕма да ми говори пак около два месеца.
                А демек ходовете не са причина за тия напрежения
                Поне това е добре-удължавам маркучите и удрям Кинекса УЗЕМИ.Я СА съм на 60-70см. отземи със само едната гума.

                Коментар


                • #23
                  До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                  нали имаше някакви варианти с раздатка от чероки

                  Коментар


                  • #24
                    До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                    Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
                    нали имаше някакви варианти с раздатка от чероки
                    Тя е същата
                    А Маркан да внимава да не се изхлузи кардана че и сега сигурно е не повече от 3-4 сантиметра в шлиците при максимално долно положение на моста.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Много са добри, искам и аз такива
                      Кардана едва ли ще навиеш, но полуоска или пиньон може да отидат, като по-скоро полуоските... Ти добре че си с малкия двигател, щот аз ако на моя направя това което ти си направил сигурно на първия старт ще ги изкормя. Ама за полуоски питай Соти, той има един коз в ръкава, а най-добре да си намериш мост Дана 44
                      Е те са ме притесни.
                      Верно е било като ми казваха че това било един вид бушон......
                      А клинове не са слагани но моста е паснат перфектно с преместени пети.Даже и аксиално(ако мога така да се изразя) - май всички знаете от кой.

                      Коментар


                      • #26
                        До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Тя е същата
                        А Маркан да внимава да не се изхлузи кардана че и сега сигурно е не повече от 3-4 сантиметра в шлиците при максимално долно положение на моста.
                        Верно е че е горе-доле толко ама не пада бе мамка му.
                        Иначе май верно требе да скачам У кереча.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                          А сега и да се уточниме малко.....
                          Мисля че при нормално каране по асфалт + леки забежки по нивите и черните пътища +лов и риболов тоя проблем ще се явява поне на 7-8000км.(МИСЛЯ) не го твърдя
                          А и винаги съм късал тия джунджории само и единствено на първа бавна с ЦЕЛАТА газ иначе нЕма ядове.
                          Та затова си ми е в главата кършенето на мостовете и тогава останалите проблеми. Е и натоварването на трансмисията при тия условия де.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                            На първа бавна щот тогава ти идва силицата, аз сигурно и на първа бърза ще ги скина одма с тия гуми...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Ти нали знаеш че заводски размерите които се слагат са от 205 до 225. Допуска се 235 с повишено внимание. Така че разправяй ми за агресивни 31-ци Пак повтарям, Вранглера не е Хамър, той е кола от класа на Витарата и Нивата, вижте ги те какви гуми носят без преправяне и си правете сметката.
                              Малииии,на КИА-та оригиналния размер е 205х70(?!?)х15.А държеше на 31-ци.Кобри!!!Кой каза,че се била трОшела и не става???
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                                Соти и Вранглера като е с Дана 44 държи на големи гуми, ама пуста икономия с тоя слаб заден мост да е по-евтинко това е резултата...
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X