Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

    Та след като ми писна да хвърлям карето на все по-неудобни терени ме тресна едно просветление и реших да го осъществя.
    Та кардана го хвърлях или от това че се разтегаше кашкавалената ламарина дето държи карето или късаше болтовете ако може да се нарекът така след като са под 5мм.
    Та преди да ви пусна снимки от мойто свръх гениално решение искам само да попитам (дано не прозвучи като хвалба) :
    Дали пък не късам тия неща по кардана от прекомерното разчекване на колата а Сега на предния мост ролята на ограничителни колани играят маркучите на спирачките.
    И от това да се получава някъкво усукване (прекалено) при карето
    А е и снимките.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

    Само не знам дали пък сега нЕма да чупи карето вместо да къса и разтяга ламарината.

    Коментар


    • #3
      До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

      А и нарочно пуснах темата тука че да го прочете това Стефан по-късно та да не ме отчае веднага.

      Коментар


      • #4
        До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

        Тия U-joint-ове са си слабо място открай време. И се прецакват не толкова от голям ъгъл на кардана (от него се прецаква опашката на раздатката ако не е дропната достатъчно или ако не ползваш специален вторичен вал и телескопичен кардан), прецакват се от големи и агресивни колелета. Аз нямам никакъв проблем с тия дивотии при все че съм с 4.0 двигател и не спирам да въртя бясно гуми при всяко тръгване по простата причина че съм с гуми 215 Сложа ли големи и агресивни гуми веднага ще ми се случи същото. Аз отдавна исках да ти го кажа това и даже ви намекнах, ама понеже Чавдо се направи на голям разбирач та изчаках да се появи тая тема във форума.
        Иначе виж тук, поръчай си такова нещо и можеш да вдигнеш раздатката обратно горе на рамата и няма да имаш проблеми:
        http://www.rockcrawler.com/techrepor...d231/index.htm
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

          Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
          Само не знам дали пък сега нЕма да чупи карето вместо да къса и разтяга ламарината.
          Пробвал ли си дължината на кардана достатъчна ли е.
          Предполагам знаеш как се пробва но все пак.
          Разкачаш кардана към дифа и вдигаш на подемник да овиснат гумите. Ако дължината на кардана позволява да го монтираш при това положение значи не е къс и причината е в ъгъла на пречупване.

          Коментар


          • #6
            До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Пробвал ли си дължината на кардана достатъчна ли е.
            Предполагам знаеш как се пробва но все пак.
            Разкачаш кардана към дифа и вдигаш на подемник да овиснат гумите. Ако дължината на кардана позволява да го монтираш при това положение значи не е къс и причината е в ъгъла на пречупване.
            Пламене, при него ако не е достатъчен ще изпадне от раздатката, щот не е телескопичен кардана а обира надлъжните премествания от към вала на раздатката. И ако дължината не е достатъчна започва да работи само с една малка част от шлиците и накрая просто се изважда и изпада, кардана при YJ не държи нищо. Ейййй, стига с тия Грандове бре, при Вранглерите е по-просто и по глупаво решението
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Пламене, при него ако не е достатъчен ще изпадне от раздатката, щот не е телескопичен кардана а обира надлъжните премествания от към вала на раздатката. И ако дължината не е достатъчна започва да работи само с една малка част от шлиците и накрая просто се изважда и изпада, кардана при YJ не държи нищо. Ейййй, стига с тия Грандове бре, при Вранглерите е по-просто и по глупаво решението
              Аз доколкото разбрах той чупи каретата на предния.
              А предния е телескопичен.

              Коментар


              • #8
                До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                Баш на задния е, с това гърне в кадър. Пък и те на задния се късат тия тенекета гадни. И предния е повече от два пъти по-дълъг от задния и няма проблеми и с ъгъла и с нищо, докато задния е една педя и вече е много критично всяко вдигане.
                Ама к`во ти говоря, парттаймаджийски неволи, ти ни мериш с друг аршин
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                  Този къс кардан от снимката, не може ли да се направи с два обикновени фланеца? Режат се от някакъв друг кардан и след това просто се заваряват...Би трябвало да издържи.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                    Това се прави обаче като се замени кардана с телескопичен и се смени изходния вал на раздатаката точно така е направено на снимката която си сложил. Иначе нищо не правиш.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                      За телескопичния кардан ми е ясно. Но не можах да разбера, защо се налага смяната на изходния вал. Поради някаква конструктивна особеност на раздатката на черокито или принципно за всички 4х4? Нещо не мога да "зацепя"...
                      Дима, би ли ми обяснил на кратко?

                      Коментар


                      • #12
                        До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                        защото опашката на раздатката е с вътрешен отвор с шлици на който неможеш да захванеш този кардан от твойта снимка

                        Коментар


                        • #13
                          До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                          Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
                          защото опашката на раздатката е с вътрешен отвор с шлици на който неможеш да захванеш този кардан от твойта снимка
                          Аха, т.е. на раздатка, завършваща с фланци, няма да има проблем?
                          И проблема с по-големите ъгли на карданите при лифт е решен?

                          Коментар


                          • #14
                            До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                            До сега като съм гледал вала се сменя само и единствено че може да се удължи кардана по тоя начин +малко по-едри шлици които и сега не са ми проблем.
                            Ама заедно с вала се сменя капачката (или кутията или капака ) на раздатката + кардан с двойночупещо каре +....).
                            А ако сте видели заглавието ....... не говориме за 1500дОлАра а за самоковски тунинг.Демек сиромашки.
                            А и никой не ми каза може ли да се дължи на ходовете на колата

                            Коментар


                            • #15
                              До: ХЕАВИ ДЮТИ-по самоковски-

                              Аз ти казах, ама ти не четеш внимателно Чупят се джоинтовете от това че си с големи и агресивни гуми. От лифта се развалят същите тези шлици на вала накрая се изважда кардана, но не се проявяват проблеми с тия хуьовини, стига да си сложил клинчета под моста за да наклониш опашката нагоре. А за двойночупещия се кардан ти казах щот знам че си с голям дроп на раздатката и ако сложиш тоя кит (малко по-малко от 1500 долара е наистина) ще можеш да вдигнеш раздатката обратно на мястото и без да се притесняваш за ъгли и изваждане на шлици.
                              Пак повтарям, чупенето на тия дивотии не е следствие на лифта а на големите колелета.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X