Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

    Всичко Най-хубаво и от мен!!!И да се връща на всички ни!
    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
    0888854582
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

    Коментар


    • #32
      От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

      Не можах да се сдържа и да не го пробвам и на сняг още тази година:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140308_101424.jpg
Прегледи:1
Размер:130.8 КБ
ID:5568997
      По пътя имаше закъсал колега, който не можеше да вземе един завой... Опитах се да му помогна, но безуспешно...
      Разговора бе в стила:
      - Въже имаш ли?
      - Нямам.
      Вадя въжето, закачам го на теглича, опъвам го към него.
      - Ама аз нямам и скоба за захващане - загубил съм си 'болта'... Май ще трябва да слагам вериги ...
      На връщане го срещнах - бе сложил веригите ...

      Общо взето новите впечатления след над 500км вчера:
      - автоматика работи добре и неусетно. Единствено ако си го 'успал' с равномерно шофиране малко по рязко слиза с няколко предавки надолу ако го настъпиш при изпреварване. При спускане сработва друг алгоритъм - усети ли че си отпуснал газта - задържа предавката за да не позволи ускорение при спускане под наглон. А чукнеш ли спирачката - се случва да слезе предавка надолу (над 2х.об/мин) за да се използва пълноценно моторната спирачка.
      - дистроника работи приятно, но през нощта го усетих, че като че ли е прекалено прецизен... Не дава въобще скоростта да се отклони от зададената. Правило ми е впечатление как някой кара като левак, удряйки често често спирачката. Явно проблема не е бил във водача - често забелязвах по отражението на третия стоп, че удря спирачка дори при липса на автомобил пред мен (не се усеща спиране, но явно ги чуква леко). От друга страна пък когато изчезне автомобила пред нас (например завие) - дава юнашка газ бързо да достигне зададеното темпо... Навярно възможността за настройка на агресивността на дистроника би била много полезна функция.
      - автоматичните дълги светлини работят добре с няколко изключения, където изключват маалко по-късно от необходимото:
      1. когато отсреща е камион - при нагънат релеф фаровете му не се виждат, но явно заслепявам шофьора във високата му кабина - той вижда моите фарове, а аз неговите - все още не.
      2. когато отстреща е с китайски ксенони над 8000К - явно не му приличат на фарове
      3. когато застигам автомобил със зацапани стопове
      - автоматичните чистачки работят много добре
      - лесно зацапва камерата. Би могло да намерят аеродинамично решение да обдухва мястото, или просто по-чисто място за камерата, но явно ги е домързяло
      - Средния ми разход за този резервоар спадна под 8.9л/100км, като в него влиза четиридневен чисто градски разход в тежък трафик и доста работа на ДВГ на място (докато разучавам техниката и копчетата ). За момента след навярно 600км резервоара е малко под половината. Утре смятам да зануля, заредя до горе, и да видя колко ще ми е чисто извънградския разход обратно към Варна. (е, след качване към хижите на Ком и малко ровичкане из снега пак скочи на около 9.4л/100км, но си е съвсем нормален разход)..
      - Изключително комфортен на дълъг път и в завои - няма надлъжно и странично клатене. Страничните наклони са минимални. Да, масата си казва думата и се усеща в завой (известна инертност в реакциите или опит за изправяне на завоя)...
      - Успях да погазя в около 30см сняг... Странно 'пропада' - уплътнява спокойно снега, и в следващия момент пропада с около десеттина сантиметра под тежестта си. И наистина искаше изключване на ESP за да драпа добре. Е, след мен като че ли бе минавал трактор - бях оставил сериозни ровове
      Друго засега не се сещам...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #33
        От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

        За дистроника питах - ниско в бронята в центъра, като трети фар, но ти си го споменал вече.
        И твоя не е ли с въздушно окачване
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #34
          От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

          Да, с 'третия фар' И въздушно окачване.
          Като допълнително оборудване към OVERLAND пише:
          Пакет "Съвременна безопасност"
          Подобрен адаптивен контрол на скоростта (до пълно спиране на автомобила)
          Съвременен спирачен асистент (явно има нужда от адаптация в начина на шофиране - когато асистента започва спиране, докосването на спирачката упражнява доста по-голямо усилие от обичайното).
          Предупреждение за опасност от удар Plus - FCW Plus
          Предупреждение за автомобил в мъртвата точка
          Предупреждение за приближаващ автомобил при движение на заден ход (отново през радарите за следене мъртва точка)
          Спортно управление и окачване
          4 спортни дискови спирачки и ABS
          Джанти 20х8.0 + 265/50R20 BSW високоскоростни гуми Континентал (сега съм със зимни 275/45/20)
          Силно затъмнени стъкла (от В-колонка назад)
          Uconnect 8.4 Smartouch система с навигация
          Вход за едно CD в предния подлакътник (излишна опция - предпочитах голям кош в подлакътника
          Тапицерия Indigo Blue / Jeep Brown
          Цвят Maximum Steel
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #35
            От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

            Разхода засега се държи твърдо под 10л/100км. Връщането с лек ход до около 100км докарваше разход между 6.4 и 6.8л/100км...
            Стъпката след това (160 на темпомат по магистралата) го повиши до 9.8л/100км.

            Някой има ли чертеж на оригиналните предни куки за теглене, които ги има щатския JGC (явно за Европа са ги премахнали заради безопасност на пешеходците)?
            Предполагам, че биха станали на европейския модел, ако се демонтират капачките на декоративната маска.
            А оригиналните куки са хванати директно за рамата(шасито) и биха понесли доста повече натоварване отколкото единичното болтче/ухо...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #36
              От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

              След 1 месец експлоатация и около 2.5х.км, от които 1000 извън града впечатленията са следните:
              1. С габаритите се свиква - парктрониците и камерата са добър помощник за маневри и в силно ограничени пространства
              2. Дебелите врати и голямата ширина на автомобила правят доста трудно излизането от него в тесен паркинг
              3. Автомата работи по много различни алгоритми, които понякога е трудно да схванеш логиката. Докато е студен оставя зацепването на 1 и 2 (може да си тръгне и на 2-ра) и превключването 1-2 на доста високи обороти, което създава лееек дискомфорт/по-осезаем тласък (само ако преди това си разбрал, че като е загряла кутията превключва неусетно и много бързо).
              А странните алгоритми са от рода - в някои случаи до 4 предавка при отпускане на газта автоматика директно изключва от предавка. Рязкото подаване на газ в такъв случай прави новото зацепване по-рязко и понякога дразнещо. Но този алгоритъм не е винаги активен - в някои случаи остава моторна спирачка. Моторната спирачка се активира активно (включително и с дауншифт на няколко предавки надолу) когато автомобила усети наклон надолу и желание от шофьора да не се увеличава скоростта (например отпусната по-продължително газ но с увеличение на скоростта, или чукване на спирачка). 'Мързеливия' (ЕКО) режим превключва следваща предавка при около 1400-1500об/мин ако не е натоварен двигателя. А поради огромния му въртящ момент той не е натоварен в повечето време. При Спортен режим освен доста по-агресивните настройки на скоростната кутия, се включва и по-агресивен дауншифт и моторна спирачка.
              4. Ръчния режим превключва по-остро от напълно автоматичния, но пък е удобен ако искаш да направиш някоя по-агресивна маневра (например изпреварване в терсене място). Чакаш на подготвената предавка, и като се отвори възможност - газ до дупка. Задържайки лостчето за следваща предавка като дойде време за превключване, освен че превключва следващата предавка, вкарва кутията отново в автоматичен режим и нататък тя си знае.
              5. На хлъзгаво я пробвах само в сняг с лед отдолу - при режим СНЯГ (така я пробвах тогава - нямах опит с автомобила) превключването е много внимателно и нежно - никаква тенденция да загубиш сцепление в него момент.
              6. Особено при висока скорост (АЕРО режим) странични наклони в завоите са минимални. Няма типичното за висок джип люлеене при висока скорост - скоростта просто не се усеща. Няма люшкане напред/назад при ускорение/намаляване - държи се като тухла.
              7. Спирачките са интересни. Много добре предвидими с малки изключения, в които автоматиката 'съзре' опасност. Под предвидими не съм сигурен дали въпреки всичко няма известно вмешателство и при нормално спиране на светофар (дали и без опасност, радара не следи автомобила пред мен и да адаптира спирачното усилие според дистанцията/разликите в скоростта). Досега на 2-3 пъти се е включвало автоматичното аварийно спиране - голяма врява е и понякога е малко стряскащо. Защото ситуациите не бяха толкова критични (в смисъл - бях предвидил действията на другите участници в движението). Ситуациите за вдигане на врява от електрониката (започва да пищи противна сигнализация, появява се огромен мигащ червен надпис BRAKE, и се удрят спирачките) бяха следните:
              а) завиване в пресечка или бензиностанция на предходен автомобил, когото настигам с голяма скорост, но виждам,че вече почти е освободил напълно платното ми - сигнализацията сработи при движение на предходния автомобил (но вече под 90 градуса) и стърчащи 30-40см от бронята, но дори и да спре аварийно, пак ще се е прибрал изцяло.
              б) различни треактории при завой в огромно необозначено кръстовище. Предходния автомобил навлиза дълбоко в кръстовището, докато аз ползвайки 'заслона' му сека вътрешната част, но оставяйки достатъчна дистанция предходния автомобил да влезе спокойно в лентата си. Сигнализацията сработи в момента в който на 3-4 метра пред мен под ъгъл се прибра предходния автомобил (явно хваща 'разрези' на колата, като предницата се появява първа на голяма дистанция, а в следващия момент 'разрезите', хванати от радара се приближават много бързо поради това, че радара вече започва да хваща задницата на автомобила)...
              8. Дистроника работи перфектно - хваща различните ленти, завои и т.н. (как го прави - не знам - при наближаване бързо на остър завой умишлено го оставях по-дълго движение направо за да хване мантинелата, и да се 'уплаши', но автомата продължаваше да следи дистанцията до завилия по завоя предходен автомобил
              9. Двигателя мърка. Няма проблеми с тягата, мощността и оборотите - много добре си пасват с кутията.
              10. Трансмисията не съм я пробвал в по-агресивни случаи (освен оня сняг). Работи без да пречи. Струва ми се, че особено при ниски скорости раздатката е по-затегната, защото например обратен завой като че ли има малко недозавиване. Но дали е заради масата или заради позаключена раздатка - не съм експериментирал.
              11. Фарове, мигачи, осветление - добре е. Леко ме дразни явно калпавото качество на ксеноновите крушки (или баласти).. При старт на крушката много си променя цвета. При предишната ми мазда го нямаше този ефект - промяната бе за части от секундата, докато тук е секунда-две.
              12. Големите гуми са огромно предимство при варненските улици - не усещаш дупки и т.н. Окачването не е лигаво, а е доста стегнато (не бих казал твърдо).
              13. Навигацията е много подробна дори за България, но няма вградени камерите за БГ (въпреки, че в менюто има избор дали да те предупреждава за тях). Можеш да навържеш предупреждение за превишена скорост и т.н. - настройва се удобно - например 10-20км/ч над /под разрешената за дадения участък скорост (взема я от картата). За съжаление за да работи удобно на кирилица и български, трябва да превключиш менютата и приказките на руски език. Ако оставиш на английски менютата (едновременно се превключва и на дисплея на таблото) се губи голяма функционалност - картата става на английски (кирилицата въобще изчезва), гласовите команди за български градове стават неразбираеми от системата, гласово търсене на номер в телефона ако са ти вписани на кирилица имената също става неизползваемо. Очаква се сериозен ъпдейт на картите (и навярно спийд-камерите да се появят) към края на тази година.

              Та това се сещам засега... Като понатрупам опит - ще пиша
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #37
                От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                поздравления и за джипа, и за подробните впечатления!

                Коментар


                • #38
                  Re: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                  "8. Дистроника работи перфектно - хваща различните ленти, завои и т.н. (как го прави - не знам - при наближаване бързо на остър завой умишлено го оставях по-дълго движение направо за да хване мантинелата, и да се 'уплаши', но автомата продължаваше да следи дистанцията до завилия по завоя предходен автомобил"

                  Дистроникът не "вижда" предмети, които не се движат. Поне при мен е така.
                  "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Re: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                    Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                    ..
                    Дистроникът не "вижда" предмети, които не се движат. Поне при мен е така.
                    При мен не е така...
                    Например ако наближавам автомобили, спрели на светофар, си намалява съвсем навреме и равномерно. До пълно спиране.
                    Практически спира абсолютно равномерно до около 5м зад спрелия автомобил, след което се дотъркалва със съвсем бавна скорост до около 2м, където спира окончателно.
                    Изчаква някъде около 1 сек, и ако предходния автомобил не тръгне, дава съобщение на дисплея че се изключва (комбинирано със звуков сигнал), и след около 2 секунди спирачките освобождават, а дистроника е изключен.
                    А относно 'интелигентността' му - дори когато застигам бързо автомобили по магистралата в завой, много точно определя треакторията на движение - не се лъже от застиган автомобил дори и физически да е точно пред мен, но реално е в съседна лента поради завоя на пътя...

                    П.С. сега видях, че не съм уточнил:
                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    ...7. Спирачките са интересни. Много добре предвидими с малки изключения, в които автоматиката 'съзре' опасност. ...
                    Става въпрос за следното: Когато радара е усетил някакъв потенциален проблем, подготвя спирачките (допира накладките и т.н.). И в някои случаи дори започва умерено спиране. Ако в този момент чукнеш дори съвсем леко спирачките, то автоматиката увеличава осезателно спирателната сила, което в някои случаи може да те изненада и ако си без колан - да забиеш нос в таблото
                    Последно редактирано от slowtraveler; 06-04-14, 17:37. Причина: Допълнение
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                      Много благодаря за споделените Ви впечатления. А какъв разход на гориво дава?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                        Ето:

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        Разхода засега се държи твърдо под 10л/100км. Връщането с лек ход до около 100км докарваше разход между 6.4 и 6.8л/100км...
                        Стъпката след това (160 на темпомат по магистралата) го повиши до 9.8л/100км.
                        ;-)
                        Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
                        нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

                        Коментар


                        • #42
                          От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                          Да, това са извънградските разходи. В града максимума, който съм успял да докарам е 13.5л/100км, като разстоянията на които е докаран този разход са много къси (абе - старт на студен двигател, движение между 3 и 5км в много тежък трафик и малки улички, престой 7-8 часа докато отново изстине двигателя и връщане 3км отново през тежък трафик по малки улички).
                          За справка по същия маршрут бензинови Мазда 2.0/147к.с. 6МТ и Кашкай 2.0/140к.с. 6МТ правеха идентичен разход 12-14л/100км.
                          При движение по големи булеварди разхода спада твърдо под 12л/100км (случвало ми се е да засека как например от среден разход 11.0 при движение само градско да ми спадне средния разход под 10.5л/100км, но при движение по спокойни и големи булеварди)..
                          Маршрута има огромно значение... Същата тази мазда, която докарваше по сегашния маршрут 12-14л/100км, спокойно правеше разход около 9.5л/100км чисто градско при движение само по големи булеварди (преди живеех на друго място - не става въпрос за инцидентен разход, а за потвърден с години движение по подобен маршрут).
                          Така, че съм уверен, че ако бях останал да живея на старото местоживеене, сега джипа щеше спокойно да си докара заводския градски разход (май бе около 9.2л/100км).. Просто не случи на 'местоживеене'
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                            Жоро, година и половина тук е тихо. Крадем инфо от други теми, ама дай по систематизирано! Стана ли за продаване?
                            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                            Коментар


                            • #44
                              От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                              Жоро, година и половина тук е тихо. Крадем инфо от други теми, ама дай по систематизирано! Стана ли за продаване?
                              Евгени, кво пи толкова рано, това струва сто иляди лева и не мое да му вкараш 37-ци
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #45
                                От: Jeep Grand Cherokee 2014 3.0 Ecodiesel

                                Струвало е преди 2 години. С ега може да го спазарим с Жоро за 7-8. И без това го търкаля къде ли не...
                                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X