По повод това:
възникна една дискусия на ЛС с участници във форума - кандидат-Jeep-ари, четене-гледане тук:
http://www.wk2jeeps.com/wk2_tcases.htm
И в крайна сметка стигнахме до извода, че легендарната велика quadra-drive-2 система, при новите "Гранд Черокита" е сведена до:
Electronically controlled wet clutch for torque biasing - active clutch (torque biasing device)
and rear electronic limited slip differential
System works progressively and on-demand
Т.е. имаме пакет съединители в масло, разпределящи въртящия момент, НЯМА междуосев диференциал и ELSD има само на задния мост ?
Така ли е ?
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
Преглед на мнение
http://www.wk2jeeps.com/wk2_tcases.htm
И в крайна сметка стигнахме до извода, че легендарната велика quadra-drive-2 система, при новите "Гранд Черокита" е сведена до:
Electronically controlled wet clutch for torque biasing - active clutch (torque biasing device)
and rear electronic limited slip differential
System works progressively and on-demand
Т.е. имаме пакет съединители в масло, разпределящи въртящия момент, НЯМА междуосев диференциал и ELSD има само на задния мост ?

Така ли е ?
Коментар