Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Свий
X
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Да бъда честен:
Съгреших 2(два) пъти. Понеже двигателя ми по европейски стандарти отдавна е за ремонт(цялостен,тотален,основен...) на два раза купувах любове някаквкви.
Никакъв ефект. Даже минимален.
Добавките са направени за такива кавали като нас които не могат да си позволят или не искат да се занимават с основни ремонти.
Единствената таргет група.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Добро утро.
Омайването на клиентите го има, и то във всички свери на промишлеността и производството. Рекламата е доста голямо икономическо перо което също изисква фин. ресурс. И ако не носи печалба няма да го правят фирмите. А и колкото да ги отричаме, не може да не признаем, че има и такива добавки които помагат. Естествено не за да предотвратят основен ремонт. Почти на всички добавки пише, че е препоръчително да се ползват и профилактично, като средство което може да предотврати възникването на проблема и ако се използва редовно удължава живота на детайла или възстановява неголеми щети. Нещо като да ядеш чесън за да не те хване грипа
. Но мисля, че големите фирми не биха си рискували името за да продават некачествени добавки или да се пакетират такива с тяхното лого. Лек ден на всички.
Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Така е, има случаи когато добавките могат да помогнат при малки проблеми, например шум в диференциал или скоростна кутия . Лично съм третирал и ефекта е на лице и то за дълъг период, в двигателя там е по друго, ако е износен и надува в картера или тропат лагери добавка не би помогнала! Там смисъл имат профилактичните добавки, така наречените подобрителиОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Съвременните трансмисии не са кекави или нещо, просто работят при други условия. Я си спомни всичкия пробег с жигулката колко пъти си го навъртял на всяка от следващите коли и при каква средна скорост спрямо жигулата? Пък аз ще ти разкажа същата жигулска трансмисия колко кратко и вълнуващо живее в Нива, еле па ако проспиш някоя смяна на масла.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеВ интерес на истината таквоз нещо смяна на масло в диференциал за пръв път почнах да правя, когато се обзаведох с първата джипка...
През 1994 г. много грижовно и мераклийски, прочетох книжката, че нивото требе да е до тапата за наливане и си долях масло в скоростната кутия и диференциала на "Жигулката" и си я карах до 2005 г. без никакви грижи за тези, "powertrain" видиш ли, възли... На "Пасата" некъв измамник маслар при смяна на масло в двигателя ми предложи да смени маслото в кутията, пък дали го смени наистина... нямаше как да видя кво прави в канала, после като отместих колата видях, че каналът е пълен с празни опаковки от същото, което ми "продаде". На други коли, минали през мен, таквиз масла изобщо не съм пипал.
Толкоз ли кекави са съвременните трансмисии, не говоря за автоматици и LSD-та ?
Иначе немалко съвременни ръчни трансмисии (на малолитражките в частност) се правят да изкарат проектния си пробег със заводското масло даже и със съвременния ритъм на движение. Въртят се в справочниците едни такива данни като смяна на 100000 - кой ще ти сменя, след като на 130000 колата вече ще е в България?

Мотае ми се тука един Еспас на 250 хиляди (ама дупнишко-горублянски 250, сигурно имат една единица отпред) - задният диф не беше източван никогиш. И върви, хем последните поне 100 хиляди - с блокирала вискомуфа.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Кутията - може, но не и като цяло отказ от присадки...Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеВсички производители на АСК заклеват потребителите да НЕ слагат в кутията никакви подобрители, добавки, присадки и т.н.
От официалната инструкция на ДЖИП Гранд Чероки:
Така, че достигам до извода, че понякога дори производителя не само произвежда, но изисква да се слага присадка...Axle Differential (Front-Rear) :We recommend you use MOPAR® Synthetic Gear & Axle Lubricant SAE 75W-140 (API-GL5) in addition with friction modifier additive.

Но стандартно никоя присадка не може да замени правилния ремонт. Може само да го отложи за по-добро време...
Ползвал съм само присадка за запушване на радиатор (Лики-Моли)... Държа безпроблемно над 1г, като след едно яко друсане по черен път отново сдаде багажа (бе спукан входящия щуцер към 'колектора' на радиатора). Още една присадка позволи да се прибера безпроблемно от 500км. И след още 6 месеца безпроблемно шофиране, най-накрая новия собственик смени радиатора (бях го предупредил за вероятния проблем - не си мислете, че съм ползвал присадката за маскиране на положението)...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Щото не четеш ФнимателноПървоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеКутията - може, но не и като цяло отказ от присадки...
От официалната инструкция на ДЖИП Гранд Чероки:
Така, че достигам до извода, че понякога дори производителя не само произвежда, но изисква да се слага присадка...
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеНякоЙ проЙзводители и УпакоФчици по икономически причини правят основен продукт и добавки към него. Класическият пример за този раздел е "Мопар" с маслото за диференциали + добавка пак на "Мопар" за LSD-диференциал. Който си нЕма LSD си налива мАсло и не се охарчва излишно за добавката. Който си има - сипва мАсло + добаФка. Ако се продава омешано 2 в 1, ще бъде по-скъпо мАслото.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Ъхъ - блеяПървоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеЩото не четеш Фнимателно
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
ПИЧОВЕ с тая кутия излиза всичкото Бенц от 95та края та до след 2000,айде 5 години само да речем.Не говорим за един модел на Джипка с един мотор в някакви годинки там,а за всичките мерници.
Ми един няма да е сложил нещо и да е устискала кутията пьк не знам,моя вьн е на 180 000 мили без да я пипам.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Здравей те колеги.Имам преки наблюдеия от добавка за ATF масла на LIQUI MOLY .На БЕКТРА Ц хидравликата вземаше по 200 гр. седмично ,сиед наливане на добавката 200000 км. и 5 г.каране и така я продадох ,не беше протекла.Паралелно с това наливах профилактично 4 смени на масло в АСК от същата добавка .Преди две години я продадох и още я карат без пролем.НА МБ 124 на 500000 км го взех хидравликата имаше лек теч и волана в завои се движеше на пресекулки(насечено), след третиране с LIQUI MOLY теча спря и волана стана плавен и мек. Карах го 60000км. .НА ПАДЖЕРО 2 80 000 км. налети добавки в АСК и хидравликата наливани профилактично без проблеми.Волана става значително по лек.НА МБ 312 Д при лек теч от хидр.след третиране с LIQUI MOLY 180 000 км. не протече.Продадох го на познат ,и още не е пипал нищо.
ОТ 04.11.2012 съм собственик на ГЧ WJ 1999 г.4.7 литра осмак ,къде що има ATF масла по него ,цъм налял от въпросната добавка.Изминъл съм 22 000 км ,и засега ниамам никакви проблеми.Всички коли съм ги карал само с масла и добавки на LIQUI MOLY.Много съм доволен от продуктите на марката.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Здравей,Първоначално публикуван от jordan801017 Преглед на мнениеЗдравей те колеги.Имам преки наблюдеия от добавка за ATF масла на LIQUI MOLY .На БЕКТРА Ц хидравликата вземаше по 200 гр. седмично ,сиед наливане на добавката 200000 км. и 5 г.каране и така я продадох ,не беше протекла.Паралелно с това наливах профилактично 4 смени на масло в АСК от същата добавка .Преди две години я продадох и още я карат без пролем.НА МБ 124 на 500000 км го взех хидравликата имаше лек теч и волана в завои се движеше на пресекулки(насечено), след третиране с LIQUI MOLY теча спря и волана стана плавен и мек. Карах го 60000км. .НА ПАДЖЕРО 2 80 000 км. налети добавки в АСК и хидравликата наливани профилактично без проблеми.Волана става значително по лек.НА МБ 312 Д при лек теч от хидр.след третиране с LIQUI MOLY 180 000 км. не протече.Продадох го на познат ,и още не е пипал нищо.
ОТ 04.11.2012 съм собственик на ГЧ WJ 1999 г.4.7 литра осмак ,къде що има ATF масла по него ,цъм налял от въпросната добавка.Изминъл съм 22 000 км ,и засега ниамам никакви проблеми.Всички коли съм ги карал само с масла и добавки на LIQUI MOLY.Много съм доволен от продуктите на марката.
Да разбирам ли, че си налял LIQUI MOLY на ГЧ в АСК, раздатка и тн? И ако да, как се държи с тях?WJ 4.7 Limited
0889 70 70 42
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Да,от началото на ноември 2012 го взех ГЧ и веднага му смених всички масла и водната помоа.В ДВГ налях LIQUI MOLY 10W60 GT1 пълна синтетика,в дифовете 75/90 GL-5,В АСК Top Tec ATF 1200.В раздатката не помня ,но мога да попитам какво са ми дали но съм обеден че не е мопардско.Или е LIQUI MOLY или кастрол.На хидравликата също е LIQUI MOLY Top Tec ATF 1200.За сега съм изминал 22-23 хил.км и нямам никакъв проблем,да се надяваме че така и ще си остане.Мой приятел е дистрибутор на LIQUI MOLY за Варна и региона ,и до сега каквото ми е препоръчал не е сбъркал.Само това LIQUI MOLY 10W60 GT1 си го избрах самичък и налягането на маслото при напълно загрят двигател с около 200 км пробег на празен ход около 500-600 об/мин. е 4 бара,а преди това с 5 W 30 беше 2.9-3 бара.
Коментар
-
От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.
Това е супер новина! Предстои ми смяна на "чорбите" на Гранд. Каква е АСК на Вашия джип и каква е раздатката. Моля снимайте джипа и ако може опаковките на маслата, че сега питах от масларницата от която пазарувам и ми казаха, че нямало масла на LIQUI MOLY, които производителя одобрявал за смяна на лубриканти. Ако не отново ще си карам със златния кастрол. П.П. Моля за снимки на Вашия джип и опаковките на маслатае, за да им натрия носовете.Първоначално публикуван от jordan801017 Преглед на мнениеДа,от началото на ноември 2012 го взех ГЧ и веднага му смених всички масла и водната помоа.В ДВГ налях LIQUI MOLY 10W60 GT1 пълна синтетика,в дифовете 75/90 GL-5,В АСК Top Tec ATF 1200.В раздатката не помня ,но мога да попитам какво са ми дали но съм обеден че не е мопардско.Или е LIQUI MOLY или кастрол.На хидравликата също е LIQUI MOLY Top Tec ATF 1200.За сега съм изминал 22-23 хил.км и нямам никакъв проблем,да се надяваме че така и ще си остане.Мой приятел е дистрибутор на LIQUI MOLY за Варна и региона ,и до сега каквото ми е препоръчал не е сбъркал.Само това LIQUI MOLY 10W60 GT1 си го избрах самичък и налягането на маслото при напълно загрят двигател с около 200 км пробег на празен ход около 500-600 об/мин. е 4 бара,а преди това с 5 W 30 беше 2.9-3 бара.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар