Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ДА,някои ти бият един шамар на всичките гуми вьтре,набьбват един вид и спира теча,супер за кола койято си я засилил кьм пазара.

    За скорости обаче или работата им освен да смени маслото защото нали,на тия не се сменяло друго не се препорьчва.
    Карам я 2 години с добавката и не мисля да я засилвам на този етап, но за кола, която струва има-няма 1000USD и е в добро състояние, като цяло не ми се даваха 300лв. за рециклиране на рейката-затова се престраших да експериментирамНе, че съм спокоен, че ремонтът ми се е разминал, де и съм решил проблема
    Инак-да, за скорости и двигател никакви добавки!

    Очаквам с нетърпение по темата търговците!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #17
      От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Ами то и аз така предположих, ама не знам при джип как върви комплектацията..

      .
      2003 правят завода тук който почва да слага друг торк на кутиите на Черок,а тая е 2002,до тогава си е чист Мерцедес и каквото е за теб и мен маслото такова е и за него,а вече дали я водят НАГ1 или 722.6 нещо си няма голямо значение.

      Имаше една тема някьде тук
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motor-cure.jpg
Прегледи:1
Размер:53.8 КБ
ID:5562969
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #19
          От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

          ^^^^^^

          То и СС пакета на Импала е бил 65 долара ма преди 50 години,сега са по десетина до 25 кинта в магазина.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

            Слагайте на корем. И механиците хляб трябва да ядат...
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #21
              От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Верно е, специалисте. Посочи ми производител на кутиЙ (пиша разбираемо, нали ?) който да препоръчва добавки - напр. "Сипвайте 4,5 литра Dexron ІІІ, ама да не забравите и едно шишенце "Bobistheoilguy's Slick Universal ATF Protectant" ?
              Къде в поста ми по-горе го има въпросния мой цитат ? .. и пак там - не помня да съм препоръчвал да слага катвото и да било (не бъркай постовете ми от други теми ако може) - дал съм място където хоратаобсъждат - за и против всякви добвки. Който иска -чете.

              Защото дори и тук и в този им вид препоръките са оксиморон - слагай оригинална течност ...Мерцедес ама на кола произведена от Крайслер ... е ма кутията била Мерц ...

              Все таки се препоръчва не течността на Крайслер (!? която би следвало да е първи избор) ...та такива ми ти работи.
              Последно редактирано от Slick; 10-02-14, 22:47.

              Коментар


              • #22
                От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                Добро утро колеги.
                Може да не съм бил достатъчно точен, но за момента нямам някакви проблеми с АСК-то, поне така мисля за момента. Притесненията ми са, че сутрин когато е студен двигателя, за да превключи на по горна предавка изисква повече време и сякаш се форсира двигателя. След като загрее няма проблем. И другото което забелязах е че включа на директно не зацепва веднага, дори ако е на наклон пуска малко, и като подам рязко газ се чува нещо като тъп удар. Поне според мен това не е нещо сериозно. Относно добавките искам да кажа, че до сега не съм слагал на скоростна кутия добавки, става дума за двигателя, и разхода на масло е за двигателя, не за скоростната кутия. Другото за което се замислих след като прочетох мненията е, защо тогава производителите на добавки дават луди пари за разработки, изследвания, тестове и т.н. след като производителите на масла добавят всичко необходимо? Струва ми се икономически неоправдано и едва ли сериозните фирми биха произвеждали такива. Но пазара казва, че всички известни фирми произвеждат добавки. Примерно ШЕЛ, който си произвежда горивото и зимата слага добавки в нафтата за да не замръзна, произвежда, или поне предлага в търговската си мрежа, добавка за гориво против замръзване. Сещам се, че когато бях малък и излезеше нещо ново по възрастните ни убеждаваха, че от старото и изпитаното няма по хубаво, но не било така, имало и по хубави неща. Защо не търсим да си купуваме Руските стари джипки, а търсим нови и по модерни.
                Мисля, че трябва да се размисли и в това направление преди да кажем дали ДА или ПРОТИВ.
                Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                Коментар


                • #23
                  От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                  Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
                  Притесненията ми са, че сутрин когато е студен двигателя, за да превключи на по горна предавка изисква повече време и сякаш се форсира двигателя. След като загрее няма проблем.
                  Това изглежда като нормално поведение на АСК. Който кара ръчка, трябва да прави същото.

                  Чудодейните добавки за масла не са нещо ново и модерно, по-горе Боголюб е пуснал реклама от 60-те години на миналия век. Нещо повече, при маслата и горивата има интензивен научен и технологичен прогрес и по-добри продукти излизат непрекъснато. За разлика от тях, алхимията с добавките работи на едни и същи принципи (измама и плацебо-ефект) откакто изобщо има петролна химия. Това че всички фирми ги правели първо не е абсолютно вярно и второ е чисто икономически резултат. Иска народът - дава му се. В добрия случай няма отрицателни ефекти.

                  Добавките против замръзване са дълга и сложна тема, разгледана подробно във Форума. Чисто химически, те СЪЩО трябва да са съобразени със състава на горивото, тъй като различните механизми на замръзване се борят с различни вещества. И даже си пречат някои от веществата. Смеси, които помагат в някои или в повечето случаи, се продават. Единствената им роля е да спасят (на висока цена - не само в пари) вече закупено гориво или вариантите, в които незамръзващо гориво изобщо не се продава.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                    Кутията като е студена ти задържа малко по-високи обороти на втора за да загрее за максимално бързо време,ритка като е студена,но и зависи какво е ритане за теб.Ъпшифт дилей валв на инглиш и чети.

                    Произвеждат защото се купуват,Мерцедес какъвто мотор и скорости имаш са одобрили Шеврон за добавка в горивото,а защо него е друга тема,не са одобрявали или препоръчвали за скоростите,но като почнало да окислява първото масло се сменя с второ и после с трето за по-твърдо включване.

                    Дълга тема,смени му масло с филтър,гарнитурата и преходника и карай,нищо и няма.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                      НякоЙ проЙзводители и УпакоФчици по икономически причини правят основен продукт и добавки към него. Класическият пример за този раздел е "Мопар" с маслото за диференциали + добавка пак на "Мопар" за LSD-диференциал. Който си нЕма LSD си налива мАсло и не се охарчва излишно за добавката. Който си има - сипва мАсло + добаФка. Ако се продава омешано 2 в 1, ще бъде по-скъпо мАслото.
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                        "Едно време", зареждахме с "нигрол" или "улита-140" ,не мислехме за разхода на гориво и на кутиите и диференциалите никога не сменяхме маслото. От по- старата генерация, могат да ви кажат,че и след като източите "нигрола",по зъбите остава масло. Ако отворите кутия с "новите" тънки масла,ще видите "измити" зъбчатки.
                        Ако има проблеми ,по лесно е да постави от "забравените" масла с- всички последици от това!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          "Едно време", зареждахме с "нигрол" или "улита-140" ,не мислехме за разхода на гориво и на кутиите и диференциалите никога не сменяхме маслото. От по- старата генерация, могат да ви кажат,че и след като източите "нигрола",по зъбите остава масло. Ако отворите кутия с "новите" тънки масла,ще видите "измити" зъбчатки.
                          Ако има проблеми ,по лесно е да постави от "забравените" масла с- всички последици от това!!!
                          Последиците от нигрол в автоматични скорости са изпробвани и са отрицателни. Питайте scrapheap (не го е сипал той).

                          Нигрол просто е събирателно название на трансмисионните масла в някакъв отдавна забравен руски стандарт. Вижда се че по зъбите остава, защото е черно. А е черно заради не много старателното очистване при производството. Ако боядисаш съвременно трансмисионно масло, ще видиш че остава пак толкова по зъбите.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                            Коментираната кутия, ако я заредиш с улита, ще изпъшка, замирише, и предаде Богу дух..
                            Па и вътре зъбчатки много-много няма.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                              В интерес на истината таквоз нещо смяна на масло в диференциал за пръв път почнах да правя, когато се обзаведох с първата джипка... През 1994 г. много грижовно и мераклийски, прочетох книжката, че нивото требе да е до тапата за наливане и си долях масло в скоростната кутия и диференциала на "Жигулката" и си я карах до 2005 г. без никакви грижи за тези, "powertrain" видиш ли, възли... На "Пасата" некъв измамник маслар при смяна на масло в двигателя ми предложи да смени маслото в кутията, пък дали го смени наистина... нямаше как да видя кво прави в канала, после като отместих колата видях, че каналът е пълен с празни опаковки от същото, което ми "продаде". На други коли, минали през мен, таквиз масла изобщо не съм пипал. Толкоз ли кекави са съвременните трансмисии, не говоря за автоматици и LSD-та ?
                              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Добавки. ЗА и ПРОТИВ.

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                Коментираната кутия, ако я заредиш с улита, ще изпъшка, замирише, и предаде Богу дух..
                                Па и вътре зъбчатки много-много няма.
                                -Правилно,затова казвам "едно време",когато автоматици при "нашите" коли нямаше. Полуавтоматични бяха 25,45 т. Белази.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X