Е са ходих да замеря с мултицет акумулатора-11.66v.Тва след 24 часов покой.Довечера за всеки случай ще го хакна у мазето на зарядно за нощес.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
По-интересното е на колко волта пада при стартиране на двигателя. От там идват евентуалните проблеми с акумулатор.
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Е та сложих му го.............зарядното.Да видим.Може пък и да се размина сега със закупуване.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Добро утро.Днес акумулатора зареден и мултицета показва 12.67v.След няколко часа тръгвам за гръцко с камиона и жипа ще седи поне 30 часа.Да видим как ще се държи!Направи ми впечатление че колата запали доста по леко.Какво имам предвид.В една друга тема бях писал че имам проблем с новия бензинов филтър.В смисъл че тряа да контактувам няколко пъти че да качи бензин.Клапана в филтъра нефелен.Е днес изконтактувах един път и на втория път запали след около три сек.Преди не ставаше.Не казвам че филтъра е наред,напротив.Като запали колата и в първата минута започва едно пеене в филтъра!Един такъв повишаващ тон.Та така.А дано да е от батерията.Ааа...и радиото не ми иска код!!!
И клемите ги почистих,макар че си бяха добре.
Айде поздрави.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Мамка му и прасе!!!От как фана студа пак ми даде тая грешка Р0700.Тва кат я запаля сутрин докато е студено.Даже оня ден за малко /200-300 метра/ влезна в авариен режим.Спрях,загасих,запалих и колата си тръгва без проблеми.Ходих при Деди,тва в петък,изчисти грешките и по живо по здраво си се прибрах.Вчера,събота,нали фана студа /не знам има ли значение ама през останалото време от годината проблема го нямааа.../ и сутринта пак, чека се опули и 0700.Даже и в авариен режим не влезе!И си карАх.
Съвета на Деди е да карам тъй докато не покаже нещо реално.
Ама е много дразнеща тая ламБа /чека де/!
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Ама ти акОмОлатора не го смени, а ? На колко години е ? Щото тия коли по правило са си със заводския акумулатор. На "Либито" ми се предаде през осмата година от живота си, на "Хемито" ми май-май гони десетилетка.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Ама ти акОмОлатора не го смени, а ? На колко години е ? Щото тия коли по правило са си със заводския акумулатор. На "Либито" ми се предаде през осмата година от живота си, на "Хемито" ми май-май гони десетилетка.
Аааа..........смених го още лятото........Не е от него...
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Да де , но триене на грешка не е отстраняване на проблем
Ми дай ъкъл де да барнем че да отстраним проблема!!!
Начи.....тая грешка означава : 0700 - Transmission Control System (MIL Request) или тва ми обажда OBD2-то...
И по подробно : This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees).Ще помоля за адекватен превод.През преводача някак си не се получава, поне за мен.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
0700 - Transmission Control System (MIL Request) Грешка в системата за управление /контрол/ на трансмисията предизвикваща включване на MIL лампата /MIL- Malfunction indicator lamp индикатор за неизправност в електронните системи за управление на двигателя, трансмисията и т.н./
Този код за грешка индикира наличието на активен проблем в EATX (Transmission controller) EATX= Electronic Automatic Transmission / Transaxle Controller и предизвиква включването на MIL лампата на таблото през информационната шина - BUS. Конкретната /точната/ причина трябва да се получи чрез DRBIII Scan tool - диагностичен прибор. Input or Output Speed Sensor - проблемен Входен или изходен сензор /датчик/ за скорост на кутията е честа причина за този код за грешка при WJ Grand Cherokee
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Коментар