От: wiTech и настройки на Джип
Аз имах предвид настройките достъпни през AEV модула, който обаче няма функциналност да рови в имобилайзера. До сега не съм разглеждал опцията за дистанционно палене на JK, защото той се предлага само в USA и е само за бензиновите модели. Балканстар мигат на парцали и не са чували за такъв модул съвместим с дизеловата версия и хал хабер си нямат от процедурата по активиране. Проблема при дизела опира до липсата на лесно място за "сваляне" на сигнал от запалителна свещ. Решен е отдавна от наш съфорумец, чието описание открих не тук, а в американски форум. Иначе съществува и хамалски метод за монтиране на евтин китайски модул от Илиенци. За целта трябва да се пожертва функционалността на имобилайзера като се напъха под таблото в близост до четеца един резервен ключ с валиден транспондер. Ключа си седи там, а китаеца щрака по инсталацията Тъпа работа, ама е някакво решение.
Аз имах предвид настройките достъпни през AEV модула, който обаче няма функциналност да рови в имобилайзера. До сега не съм разглеждал опцията за дистанционно палене на JK, защото той се предлага само в USA и е само за бензиновите модели. Балканстар мигат на парцали и не са чували за такъв модул съвместим с дизеловата версия и хал хабер си нямат от процедурата по активиране. Проблема при дизела опира до липсата на лесно място за "сваляне" на сигнал от запалителна свещ. Решен е отдавна от наш съфорумец, чието описание открих не тук, а в американски форум. Иначе съществува и хамалски метод за монтиране на евтин китайски модул от Илиенци. За целта трябва да се пожертва функционалността на имобилайзера като се напъха под таблото в близост до четеца един резервен ключ с валиден транспондер. Ключа си седи там, а китаеца щрака по инсталацията Тъпа работа, ама е някакво решение.
Коментар