Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

    Вземи да пробваме аз мисля че съм въвеждал сензори от Вест ауто !
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #17
      От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

      Ще поръчам. Ще питам и Вест Ауто дали имат европейски.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

        4x Reifendrucksensor NEU - TPMS - 433 MHz für Jeep Grand Cherokee IV u. a.

        Passt für: Grand Cherokee IV

        Time left: Noch 16 Std.Freitag, 12:25 EUR 89,00
        1 Gebot



        Kostenloser Versand
        Това не върши ли работа?

        Коментар


        • #19
          От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

          Нещо такова, ама за предишния модел - до 2010 г. и за него бяха по-евтини. Запазил съм си някъде линк.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #20
            От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

            Не съм сигурен дали не съм направил нещо неправилно но наистина не се получи не Чух никакъв звук на таблото имам летни гуми и джанти от краислер но са от воеджер не мисля че това е проблем защото си паснаха ОК на таблото постоянно ми изписваше лоу прешар и не се промени когато го промених да показва градусите след секунди се върна автоматично на налягането и така си продължи

            Коментар


            • #21
              От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

              Първоначално публикуван от nikocc Преглед на мнение
              Не съм сигурен дали не съм направил нещо неправилно но наистина не се получи не Чух никакъв звук на таблото имам летни гуми и джанти от краислер но са от воеджер не мисля че това е проблем защото си паснаха ОК на таблото постоянно ми изписваше лоу прешар и не се промени когато го промених да показва градусите след секунди се върна автоматично на налягането и така си продължи
              E, хубаво, де - покара ли го 20 (двадесет) минути със скорост над 24 км / ч, без да спираш, след което изгаси ли двигателя и чак на следващото палене, според книжлето, би трябвало да се оправи работата ? Тия летни гуми от "Войаджър" да не са и те били с датчици ?
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #22
                От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                здравеите -колега имах съ6тиа проблем и временно го ре6их със дат4ици 2 употреба , докато им се изхабиат батериите . от варна съм имам о6те два резервни дат4ика 0892238477 -German

                Коментар


                • #23
                  От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                  Здравейте, да споделя и аз за проблем по темата- при смяната на летни със зимни гуми в Диана счупиха заден ляв винтил ( заради металната капачка, която окислява и няма развъртане, слагайте само пластмасови капачки!), сложиха обикновен винтил,като махнаха датчика.В момента на мястото на задна лява гума на таблото индикира някакви си произволни стойности- 6 или 3 или мигат чертички. "Виновният" гумаджия звъня насам-натам, имало начин да се замени винтила с друг и да се сложи датчика- за целта трябва някой стругар да направи подходящ винтил.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                    И аз счупих вече два вентила-един заради метална капачка,а другия докато си ПОМПЕХ ГУМАТА!!Първия го извадих с датчика за да го търся,за сравнение.Вече карам около 600км. и само като запаля дава "ниско налягане-сервиз за гуми",дрънва една камбанка и толкова.На липсващия датчик дава чертички.Сменям го с градусите и никакъв проблем.Сега ще видя някой стругар може ли да ми направи цял нов от месинг.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0141.jpg
Прегледи:1
Размер:85.6 КБ
ID:5604275
                    Един човек продава в интернет,но каза че не са същите.
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • #25
                      От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                      Бях срещал някъде ремонтен кит за тези вентили - точно чупещото се тяло...
                      Потърси из нета - ще изскочи нещо. Разбира се едва ли ще са толкова здрави, колкото би ги направил нашенец...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                        Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
                        Един човек продава в интернет,но каза че не са същите.
                        Виж на датчика трябва да пише честота. Ако е европейска е 433 MHz, щатската е по-ниска и на датчиците обикновено НЕ пише изобщо честотата. Ако си със щатски си късметлия, защото в роЦкауто.Цом са по 20-на долара вентили с датчици.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          Бях срещал някъде ремонтен кит за тези вентили - точно чупещото се тяло...
                          Потърси из нета - ще изскочи нещо. Разбира се едва ли ще са толкова здрави, колкото би ги направил нашенец...
                          В същото роЦкауто и на много други места има китове, ама ... аз например сигурно не бих могъл да ги сглобя сам По моргите, където предлагат джанти, е пълно с такива вентили. Аз за малко да отнеса три, ама казах, че не искам гумата и те я носиха да я свалят на гумаджия, онзи ги надъхал, че стрували луди пари, видиш ли и с нож рязаха на другите две джанти спуканите гуми, за да им извадят вентилите Бяха обаче на щатска честота и не ми вършеха работа...
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                            Четох и даже с лупа,но никъде не видях някакви MHZ -и.Все пак на мен ми трябва само вентил.Датчикът работи,макар че според мен не са верни,но поне могат да предупредят ако е спукана гумата.А сглобяването е много лесно,единствената разлика е в посоката на гумичката-тънката част трябва да е към капачката.Пък и гумаджия професор не съм виждал.Просто гледаш стария как е.В Дарсауто/Балкан стар ,вентил с датчик-около 160лв.Засега си сложих още един обикновен вентил и това е.Не мога да не споделя-сменях ги на различни места-еднаква процедура-демонтаж,монтаж,вентил,баланс.Първия път 17лв.,втория 6лв.!!!!!!!!!!!Реших вече да ходя само на едното место,но не съм решил на кое.
                            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                            Коментар


                            • #29
                              От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                              Край на проблема с вентилите!Инженер Ганев може да намери решение за всичко.Западняците не го умеят това,хич.
                              1.Купуваме един вентил който отзад е объл,за да може да легне в облото гнездо на датчика.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0168.jpg
Прегледи:1
Размер:165.4 КБ
ID:5604782Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0169.jpg
Прегледи:1
Размер:159.1 КБ
ID:5604783
                              Целта е да легне по този начин-
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0170.jpg
Прегледи:1
Размер:156.8 КБ
ID:5604784
                              Така дължината на вентила е идеална и се ползва изцяло новия вентил.Обаче няма какво да го държи към датчика.Затова взех едно болтче 5мм.,отрязох края на стария венти за да го ползвам като шайба и за да стане като оригиналът и се получава това-
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0171.jpg
Прегледи:1
Размер:140.1 КБ
ID:5604785

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0172.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5604786

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0173.jpg
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5604787
                              Вентила в задната си част има резба и в нея се хваща болтът.Болтовете са от качествените и са здрави.Това е важно за последното.Сложих единия вентил,но се помпеше много трудно защото дупката за въздуха беше затворена от болта.Гумаджията я помпи 10мин.Затова на втория пробих на стругар 2мм дупка в болтчето и всичко заспа.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0174.jpg
Прегледи:1
Размер:47.1 КБ
ID:5604789
                              Вентила струва 7лв.и е метален.Мисля че стана много добре,здраво и надеждно.Като сменям гумете за зимни,ще ги притегнем,ако има нужда и ще си сменя първото болтче с пробито..Важно е ако се свалят повече от един датчик да се помни кой къде е,защото иначе сигурно ще даде грешка.Лесно е за изпълнение и мисля че всеки,който има нужда може да се възползва.
                              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                              Коментар


                              • #30
                                От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                                Вентилите били алуминиеви, щото били антенка за сигнала от датчика към системата. Така работи ли самата система ?
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X