Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

    Здравейте колеги имам проблем с датчиците за налягане на гумите, винтилите са алуминиеви и се късат лесно така че вече и аз го осетих.
    Мога ли да изключа по някъкъв начин отчитането на датчиците на таблото и каде аз съм от Варна.
    Благодаря ви много.

  • #2
    От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

    Мисля че не , опитай в Балкан Стар ,но съм 90% сигурен че не става . Датчиците имат живот няколко години , ако не се повредят механично .
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #3
      От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

      Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
      Мисля че не , опитай в Балкан Стар ,но съм 90% сигурен че не става . Датчиците имат живот няколко години , ако не се повредят механично .
      Въх ? Че аз на тебе разчитах Покрай застудяването почна да ми дава ниско налягане в една от гумите. Един път напомпах и се оправи, сега пак ми дава под 2 атм. на гума (еднакво за 4-те) пък грешка в предна лява... Ако имаш време, разгледай тук от това мнение нататък има цитирани някакви сервизни бюлетини и алоритми (уж) за изключване на системата. По принцип можеш ли да "добавяш" нови датчици ? Май намерих "канал" за снабдяване с такива (щото в "Балканстар" им искат по 300 лв. на брой ) и се чудя дали да не си запазя работеща система ?
      Иначе на колегата nikocc, щом му е европейски джипът, предлагам да смени вентилите с обикновени и да покара над 20 минути със скорост над 40 км/ч (нещо подобно беше) и TPMS системата би трябвало да се изключи сама. Защото слуховете, че "ще влезне в авариен режим" не се потвърдиха - карах известно време с резервна без датчик на мястото на една от гумите - звъни еднократно камбанка при потегляне, след което само периодични съобщения на екранчето, без да дразни чак толкова.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #4
        От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

        Ако датчиците са Dorman има вероятно това което се случва е да корозира алуминевото стебло, от въртре контактува с иглата и ако не е поцинкована залепва за алуминия. При напомпване се оказва, че после не затваря добре и изпуска въздух. В Ибей има китове за ремонт и подмяна на стеблото само както и игли които са подходящи и не корозират.
        Ще ви кажа какво се случи при мен и как го оправих - просто и лесно.

        Всичко си работи прекрасно ... до момента в който не се наложи да донапомпя гумите. Е, да ...помпим, резултата - 2 криви игли на вентила и 2 дето залепват в крайно отворено положение. Добре че бях спрял в сервиз за гуми, та смениха веднага сърцевините (иглите) .. и така всичко нормално - до следващо напомпване.

        как оправих нещата - Винаги дръжте вентила с капачка - но ПЛАСТМАСОВА, металтите окисляват при контакт с алуминиевата резба и стават трошливи. Почистих внимателно отвън и отвътре от механичвни и други , след това напръсках вътре във вентила малко силиконова смазка и го оставих така за известно време. Обрах излишното. След тази процедура нямам грижи със задържане на иглата и изпускане на въздух.
        Дано съм бил полезен.

        Коментар


        • #5
          От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

          Така имам моментно решение на проблема но не знам до кога ще е в сила и дали няма да се прецака отново. Първо ще обясня отново какво ми се случи и какво направих.
          Винтилът на гумите е алуминиев прави окисление и както Slick каза се трошът от стеблото кадето се завива болта за да се закрепи за джантата. Същият този винтил вече шчупен го дадох на стругар и той му направи резба отвътре а обикновен винтил му махна гумата и му направи подходяща резба за да се завие на другата част с вътрешната резба като му сложи и някакво силно лепило. Мога да кажа че е супер поне за сега показва на екрана че има налягане обаче ми се счупи другият винтил. явно това е слабо място заради това питам дали може да се премахне защото това не може да е безкрайно с тези винтили.
          И все пак ако някой има идея как да ги премахна давайте акъл.
          Благодаря колеги.

          Коментар


          • #6
            От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

            Първоначално публикуван от nikocc Преглед на мнение
            И все пак ако някой има идея как да ги премахна давайте акъл.
            Благодаря колеги.
            Премахва се с премахване на вентилите с датчици. Ако колата е за европейския пазар, системата ще писука малко и ще се изключи. Ако е за американския пазар - премахването е трудна работа.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #7
              От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

              Както ти писах - има ремонтни комплекти - ново стебло + игли и винтове. Ибей

              Коментар


              • #8
                От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                Да колата е за Европа закупена е от Англия и я имам вече 4години. На самите датчици пише Siemens 433 MHz craysler. Утре заминавам на почивка но като се върна ще се опитам да карам без датчисите ст.рува ми се много лесно и ще опитам.
                Благодаря ще пиша като опитам.

                Коментар


                • #9
                  От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Премахва се с премахване на вентилите с датчици. Ако колата е за европейския пазар, системата ще писука малко и ще се изключи. Ако е за американския пазар - премахването е трудна работа.
                  Пробвал ли си го???

                  Коментар


                  • #10
                    От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                    Няма да стане.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #11
                      От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                      Не стана. За сега по старо му за напред ?????

                      Коментар


                      • #12
                        От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                        Първоначално публикуван от nikocc Преглед на мнение
                        Не стана. За сега по старо му за напред ?????
                        Требе да се оплачем в комисията за защита на потребителите, че "Крайслер" лъжат в книжката ?

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scan0024.jpg
Прегледи:1
Размер:31.2 КБ
ID:5544726

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scan0025.jpg
Прегледи:1
Размер:196.3 КБ
ID:5544727
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #13
                          От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                          В PDF-owner`s manual-а от сайта jeep.com тази процедура я няма.
                          Ето превод от италианското книжле, едно към гьотере (+помощ от Google translation):

                          Дезактивиране на системата TPM

                          Ако замените четирите общо джанти и гуми (автомобилните колела) с такива джанти и гуми без сензори ТРМ , като например когато се монтира на превозно средство комплект зимни гуми системата ТРМ може да се деактивира. За да се деактивира системата TPM, трябва да се заменят всичките четири комплекта джанти с гуми (автомобилните колела) с такива без сензори ТРМ след това да се движи 10 минути превозното средство със скорост над 24 км / ч ( 15 мили / ч ) . През първите 10 минути , на дисплея все още ще се визуализират стойности на налягането на предишните гуми . След 10 минути системата ТРМ ще излъчи звуков сигнал, на чек-панела ще се изпише съобщение " SERVICE TIRE PRESS SYSTEM" на графичния дисплей ще се появят стойности << - - >> на мястото на даните за налягането на всяка гума. От следващия работен цикъл (б.м. гасене и стартиране на двигателя) системата ТРМ няма да подава звуков сигнал и няма да изписва на дисплея съобщението " SERVICE TIRE PRESS SYSTEM". Въпреки това на дисплея ще се показват стойностите << - - >> на мястото на даните за налягането на всяка гума. За да се активира отново системата TPM...
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #14
                            От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Въх ? Че аз на тебе разчитах Покрай застудяването почна да ми дава ниско налягане в една от гумите. Един път напомпах и се оправи, сега пак ми дава под 2 атм. на гума (еднакво за 4-те) пък грешка в предна лява... Ако имаш време, разгледай тук от това мнение нататък има цитирани някакви сервизни бюлетини и алоритми (уж) за изключване на системата. По принцип можеш ли да "добавяш" нови датчици ? Май намерих "канал" за снабдяване с такива (щото в "Балканстар" им искат по 300 лв. на брой ) и се чудя дали да не си запазя работеща система ?
                            Иначе на колегата nikocc, щом му е европейски джипът, предлагам да смени вентилите с обикновени и да покара над 20 минути със скорост над 40 км/ч (нещо подобно беше) и TPMS системата би трябвало да се изключи сама. Защото слуховете, че "ще влезне в авариен режим" не се потвърдиха - карах известно време с резервна без датчик на мястото на една от гумите - звъни еднократно камбанка при потегляне, след което само периодични съобщения на екранчето, без да дразни чак толкова.

                            Извини ме за закъснението , прочетох бюлетина , това мога да го направя ! Въвеждане на сензори също правя но понякога системата си ги разпознава сама , лошо е ако не може и вече са монтирани гумите на сензора има написан код и трябва де монтаж на гумата за да се види
                            Еди Рангелов : 0885 088 444
                            Няма незаменими има незабравими хора !!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: ДАТЧИЦИ ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГУМИТЕ 3.0CRD

                              Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
                              Извини ме за закъснението , прочетох бюлетина , това мога да го направя ! Въвеждане на сензори също правя но понякога системата си ги разпознава сама , лошо е ако не може и вече са монтирани гумите на сензора има написан код и трябва де монтаж на гумата за да се види
                              Нямам сензор на резервната гума. Джантата беше подбита и при изправянето й така или иначе замина вентилът, като и преди това даваше съобщение "spare pressure low". Сега видях в ebay европейски датчици за "Крайслер" на разумни цени и ще взема да си поръчам един. Другите си работят и не се оплакват след напомпване. Не знаех, че така зверски спадат гуми от застудяване, ама то верно, когато съм писал, температурата се срина с 20 градуса за един ден.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X