Здравейте, ще помоля за няколко идеи относно моите проблеми. Ясно е, че ще се ходи до Дядо Владо, ама поне да знам какво да му нося...
Та още като си взех джипа, казанчето беше леко пукнато в горната част и отвреме-навреме се налагаше да се долива антифриз, но примерно литър на 2-3 000 км. В един момент на първата зима смених антифриза, или по-точно му долях няколко литра антифриз Мотокс. Тоя Мотокс няма проблеми със замръзване и горе-долу държи температурите дето ги пише на шишето. След това обаче, дали им е дошло времето, или мотокса ги усмърти, заминаха 2 маркуча към радиатора, радиатора и водна помпа. Случи се в следния ред: потече радиатора (май се е поотлепил отстрани), сложих му течна добавка, спря. Скапа се водна помпа, смених я. Спука се горен маркуч, смених го. Понеже бях сложил вода за промивка и нямаше вече добавка, пак протече радиатор. Купих добавка, но преди да я сложа, за промивка и запълване на системата с антифриз сложих малко оцет. Не знам дали това помогна, или долния маркуч си беше вече скъсан, но протече и той, смених го. Сложих пак добавка, теча от радиатора спря. Ясно е, че тоя радиатор не може да изкара така. Въпроса е да го свалям ли да се лепи отстрани, или да взимам нов? Има някакви китайски H&Q за 250 лв, от ибей май може да се вземе Нисенс за около тия пари. Кое ще е по-читаво? И най-интересния въпрос: откъде ми се губи антифриза? Няма го в маслото, не виждам да тече. Отгоре на всичко ми се мокри пода пред пасажерската седалка, но не напред, а само точно на нивото на скоростния лост. Напред е сух. Възможно ли е нещо там да мокри? Май се мокри най-вече когато работи климатика. Също така, като запаля и изфорсирам, на няколко пъти нещо отпред вляво, явно казанчето, бълбука. А, смених и капачката на радиатора, че Дядо нещо не я хареса. Сега системата май държи по-високо налягане. Дано сте разбрали нещо от тия писаници, та ако имате някакви подозрения, моля споделете ги.
Та още като си взех джипа, казанчето беше леко пукнато в горната част и отвреме-навреме се налагаше да се долива антифриз, но примерно литър на 2-3 000 км. В един момент на първата зима смених антифриза, или по-точно му долях няколко литра антифриз Мотокс. Тоя Мотокс няма проблеми със замръзване и горе-долу държи температурите дето ги пише на шишето. След това обаче, дали им е дошло времето, или мотокса ги усмърти, заминаха 2 маркуча към радиатора, радиатора и водна помпа. Случи се в следния ред: потече радиатора (май се е поотлепил отстрани), сложих му течна добавка, спря. Скапа се водна помпа, смених я. Спука се горен маркуч, смених го. Понеже бях сложил вода за промивка и нямаше вече добавка, пак протече радиатор. Купих добавка, но преди да я сложа, за промивка и запълване на системата с антифриз сложих малко оцет. Не знам дали това помогна, или долния маркуч си беше вече скъсан, но протече и той, смених го. Сложих пак добавка, теча от радиатора спря. Ясно е, че тоя радиатор не може да изкара така. Въпроса е да го свалям ли да се лепи отстрани, или да взимам нов? Има някакви китайски H&Q за 250 лв, от ибей май може да се вземе Нисенс за около тия пари. Кое ще е по-читаво? И най-интересния въпрос: откъде ми се губи антифриза? Няма го в маслото, не виждам да тече. Отгоре на всичко ми се мокри пода пред пасажерската седалка, но не напред, а само точно на нивото на скоростния лост. Напред е сух. Възможно ли е нещо там да мокри? Май се мокри най-вече когато работи климатика. Също така, като запаля и изфорсирам, на няколко пъти нещо отпред вляво, явно казанчето, бълбука. А, смених и капачката на радиатора, че Дядо нещо не я хареса. Сега системата май държи по-високо налягане. Дано сте разбрали нещо от тия писаници, та ако имате някакви подозрения, моля споделете ги.
Коментар