Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко пресни въпроса :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Няколко пресни въпроса

    ей и аз имам същите въпроси за спирачките на Гранд Ч. 1999
    1 на моя дисковете са му са спекли и леко накривили. Усещам леко почукване в педала на спирачката. Ще помогне ли ако ги сваля и мина леко на струг?
    2 Посъветвахте ме да натегна ръчната /като е на място и опъната ръчна не тръгва, но при движение , като опъна ръчната не блокира гумите/ От къде се натяга ръчната?
    и 3 като цяло Гранда според мен няма добри спирачки /добре спират еднократно, но бързо загряват. При интензивно каране с ремарке с общо тегло 500 кг. /ремарке и 2 ATVта/ и спускане ми замириса на опечени накладки. Когато взех колата проверих накладките бяха нови и не бяха опечени.
    Но това да не блокират задните барабани ако не са мокри и пълни с кал не е нормално за никой лек, товарен и т.н.т. автомобил. Просто проблема не е във вида на спирачната система /дискове или барабан/ а частен случай.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: Няколко пресни въпроса

      Ако стилът ти на каране е по-агресивен е нормално да опечеш накладките, още повече тези които се продават тук. Решението е да смениш дисковете и накладките с хай перформънс, лошото е че в България ги няма а в чужбина струват от 2 до 10 пъти по-скъпо от нормалните... А за ръчната - въпрос на реглаж е. Отиди при Влади333 там ще я оправят
      Последно редактирано от kinex; 10-09-07, 19:24.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        До: Няколко пресни въпроса

        сигурно Влади е в Сф а аз на 4-500 км.
        В ибей има някакви перфорирани уж за по-добро охлаждане ама дали вършат някаква работа?
        А пък не карам на спирачка на Тойота хай лукс съм карал 200 000 км с едни накладки почти винаги с ремарке, но е с ръчна кутия и до сега не съм имал проблем.
        Последно редактирано от s_s1; 10-09-07, 14:59.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          До: Няколко пресни въпроса

          Натискай спирачката по плавно и биенето ще се оправи.
          Ръчната се натяга през едни елипсовидни отвори от вътрешната страна. Не е нужно да се сваля гумата. Вдигаш на крик и чувъркаш. Натягаш я докато блокира гумата и после я отпускаш докато започне да се върти гумата без да стърже. Трябва и време докато започне да държи яко. Това вече ме мързи да го обяснявам пък и не е важно.

          Коментар


          • #20
            До: Няколко пресни въпроса

            Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
            Ами в името на истината спира много зле... На наклон със спирачки изобщо не мога да го удържа - върви си без никакви задръжки при напълно настъпена спирачка + ръчна. Задните колела си се въртят и колата си се търкаля.

            И... вярно е, че не е много по-тежък от пасата - поне ако се вярва на табелката с килограмите му.
            Странно, ако си на наклон със ситни камъни е възможно да се пързаляш с блокирали колела... някой отстрани видя ли дали превъртат колелата или си се плъзгаш по чакъла .... В моя стил на каране не съм забелязял да не спира....а и на истински уж преглед минах - на стенд - един ден преди продажбата

            Коментар


            • #21
              До: Няколко пресни въпроса

              Ще трябва да направя още малко тестове... днес не ми остана време за съжаление. На няколко пъти не можах да я удържа със спирачките на стръмно, но тогава наистина беше стръмно и не ми беше до зяпане през прозорците, разглеждане и т.н. Сигурен съм, че е от спирачките обаче, защото се наложи да го сляза на първа бавна и никакво пързаляне нямаше. Само в моментите в които пробвах да натисна съединителя и спирачката колата се засилваше.

              Ще си поиграя и ще я пробвам пак. Ръчната със сигурност не държи, но и спирачките с педал не държат. Отдавам го на барабаните отзад, но може и да не съм прав. Ще си покаже де.
              Иначе съм възхитен от колата! Силата й не е на магистралата, но в планината тук се държи превъзходно. Дори съм се засилил да си купувам водоструйка за да не седи да ръждясва с кал . А и смятам да се замисля за вдигане и отпред с онова, което ми даде

              Offtopic:
              Само да те питам. Според теб до колко безопасно мога да ги спускам тези гуми (не за постоянно, а на моменти). Съдрах се да им търся спецификации в нета с упоменато минимално налягане - няма.

              Коментар


              • #22
                До: Няколко пресни въпроса

                Май верно трябва да и направя един тест, като я карах че и по затревени хлъзгав баир спираше като за световно...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Няколко пресни въпроса

                  Ама нали ти казах, че си добре дошъл

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X