Днес направих едно дълго изкачване и спускане с Черокито по доста сериозен път. Много съм впечатлен. Колата върви супер с 4-ма души и на десет километра качване на първа и втора бавна стрелката на температурата не мръдна и на милиметър. Изкочиха обаче няколко въпроса по карането:
1. Когато съм включил на 4х4 и се движа с по-бърза скорост (2-ра бързи или 3-та бавни) раздатката си шуми. Вие си. Не звучи нездравословно, но определено се чува. Това нормално ли е?
2. Когато слизам дълго по стръмен наклон (километри по яки камъни, на места много стръмно) съм в дилема: мога да слизам на заден мост и първа. Мога да слизам на 4х4 и първа бърза. Мога да слизам и на 4х4 и 2-ра бавна. Как най-малко товаря колата?
3. Какво се разбива по ходовата част на тази кола най-стандартно? Може би си въобразявам, но сякаш има някакво мнооого леко хлопане в предницата.
4. Последен и страничен въпрос. Трансмисиите на Черокито и на Самурая принципно еднакви ли са? Еднакви ли са принципите за използване на 4х4-то?
Дано да не са ми много (и тъпи) въпросите
1. Когато съм включил на 4х4 и се движа с по-бърза скорост (2-ра бързи или 3-та бавни) раздатката си шуми. Вие си. Не звучи нездравословно, но определено се чува. Това нормално ли е?
2. Когато слизам дълго по стръмен наклон (километри по яки камъни, на места много стръмно) съм в дилема: мога да слизам на заден мост и първа. Мога да слизам на 4х4 и първа бърза. Мога да слизам и на 4х4 и 2-ра бавна. Как най-малко товаря колата?
3. Какво се разбива по ходовата част на тази кола най-стандартно? Може би си въобразявам, но сякаш има някакво мнооого леко хлопане в предницата.
4. Последен и страничен въпрос. Трансмисиите на Черокито и на Самурая принципно еднакви ли са? Еднакви ли са принципите за използване на 4х4-то?
Дано да не са ми много (и тъпи) въпросите


Коментар