Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 2002г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grancheroke 2.7 2002г

    Първоначално публикуван от webfusion Преглед на мнение
    Най близкото място което знаете ... от стара загора съм колеги. Дано не е най лошото, разбирайте най скъпото
    Ямбол CarTest™
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grancheroke 2.7 2002г

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      Ямбол CarTest™
      Колега може ли телефон, адрес и име че нямам права да видя инфото от линка.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 20

        Колеги, за да не отваря друга тема ..... а не мога да намеря каквото ми трябва.
        След около 3-10 км ми светва една друга лампа на таблото намира се долу в ляво на таблото казанче за течност жълта с хикс в лявата част на иконата, убих се да търся не намирам за какво е ... може ли да ми кажете.
        Наистина не намерих, грешка пише ма кои да чете понеже сега ме човърка много, утре като светне ще запиша грешката ще я видя, то не че ще разбера за какво е но ...
        Отначало мислех че е за чистачките, долях 0,5 литра (преля) спря да свети но след 10 км пак светна, притеснявам се да не е нещо важно... обче пък е жълто ако е важно би трябвало да е червено.
        Гледах на двигателя .. има вода, нямам идея какво е бъг ли е нещо по електрониката да не разобти но първо най се чудя какво е.
        За еърбеците утре заран съм н асервиз... казаха че имат нужната апаратура, надявам се да съм до колата като я правят .. ако я правят че да не сложат един часовник дето спира просто след 5 секунди тока до лампата и ...

        Относно Ямбол CarTest™ зънях ... два пъти говорих с човека ... няма да стане там...

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 20

          Намерих лампата коя е точно
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:02gauge2.jpg
Прегледи:4
Размер:154.2 КБ
ID:5493983
          номер 28, интересно е, че си има вода в казанчето като погледна, колата държи нормална температура малко под 100-те градуса.
          Всичко си изглежда наред. Обаче като покарам малко и светва въпросната лампа. Вчера я запалих и извадих буксата на казанчето горе нищо не се случва нищо не показва на таблото.
          Имате ли идея най-вероятно какво може да е?

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 20

            Първоначално публикуван от webfusion Преглед на мнение
            След около 3-10 км ми светва една друга лампа на таблото намира се долу в ляво на таблото казанче за течност жълта с хикс в лявата част на иконата, убих се да търся не намирам за какво е ... може ли да ми кажете...
            Ниско ниво на охлаждащата течност • ПРИБОРНАЯ ПАНЕЛЬ (ДЛЯ АВТОМОБИЛЕЙ С ДИЗЕЛЬНЫМИ ДВИГАТЕЛЯМИ)
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 20

              Да за това е, но е пълно до горе казанчето, преди да я запаля сутрин е почети на макс - са течността. След това като се разшири минава дори макса

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за индикацията за AIRBAG и предпазният колан на Jeep Grand Cherokee 2.7 20

                Днес ходих отново на два сервиза, цяла Стара Загора обиколих с 4 устройства различни се мъчиха хорицата с тоя еарбег и... нищо не могат да кажат. Най вероятно този блок си е заминал поради някаква причина, макар като го отварям да изглежда нова платката явно не е.
                И да попитам:
                1. някъде може ли да се провери платката и да се отремонтира ако е нещо което може да се смени, стандартен елемент някакъв.
                2. На старо ако взема какво се прави след това.... просто се оправя или и там ще трябва да се ходи на специалист да го прави нещо
                3. Става ли от същият модел кола но с други двигатели, гледам има дори в Стар Загора няколко такива но са Jeep Grand cherokee 4.0, 4.7, 5.2 (бензинови) и 3.1TDI има два, дали въпросният блок ще стане на моята кола или трябва да търся същата с моят мотор 2.7
                4. Ако някой знае наистина сервиз в които имат наистина необходимата програма да го закачат тоя jeep моля да сподели без значение къде е в кои град е. В тукашните сервизи явно нямат точен софтуер защото сменят само разни устройства и пробват, вярно че влизат по другите модули но все пак не е правилно така. Единствено в двата боша знаеха точно какво да правят но все пак мисля че не е точен софтуера

                Коментар


                • #23
                  Колеги укъснях да пиша днес беше много напрегнат ден... занимавах се с неща дето не трябва.
                  Първо за датчика на казанчето:
                  - Ставам сутринта наливам 300 мл вода водата стиган до максумима с 3 милиметра отгоре, цял ден карам лампа несветва тоест нещо от датчика е ( къс ще да е )
                  - Лампата на еарбега и лапата на колана.... значи поръчах от някаква морга въпросният централен управляващ модул на еарбега.
                  Дойде с куриера плащам, отварям, гледам има кал в буксите ма ... кал бая кал... корпуса укислен много, викам си това .. мен ми викат ако си го навлажнил се е прецакал пък тоя явно е седял в калта зарит целия много време. Отивм при майстора (10-ти по ред) чистим с безконтактно + компресор въздух, гледа го вика няма д астане това, няма начин да тръгне, слага ме го и опа... програмата му влезна в него... обаче дава две грешки на двата предни колана че нещо не им е наред сигнала. Викам си то логика никаква от напълно работеща кола и изведнъж грешка в еарбега, друг модул и изведнъж и двата колана , ааааа, ма майсторска работа почна човека мери гледа съпротивление на колана закопчан разкопчан, друга кола същата, вика не мога да го хвана, даваме го на късо, бе тоя модул ни каза че е на късо и разбрах че работи. Пак пръскане с контактно. Чистим буксите с контактно проверка пак, а единият колан сработи викам си има надежда. Пръскаме с контактното отново обаче няма промяна. Викам си да взема да го отворя, ми отворих го, вътре кал два пръста, това смятайте къде е столо през малите процепи да се напълни толкова много с кал, на всичкото от горе калта малко прясна, мокра. Викам си ще го изчистя да пробвам, четка за зъби четка за боядисване и на две места на компресор... съхнене на слънце до почване да лепне платката, качвам се в колата закачвам го вътре ... лампите угаснаха... отивам на компютъра няма грешки всичко работи. Взех си моята кутийка че е по запазена и нея въпросната платка дето беше удавена в кал и колата .. няма лампи да светят няма грешки всичко СУПЕР. Знаи няма рами да се вкарват няма да се програимра, слагаш ако е читаво тръгва.

                  Излезна ми :
                  1. Майстор да каже че нещо не е наред ма кое е точно не знае (40 лв) 30 за техниката под наем + 10 за човека.
                  2. Покупка на модула, 50 лв + 6 лв куриер, имайте на предвид че имаше цени и от 200 лв за същото.
                  3. 30 лв. последният майстор които се рови из колата много.
                  4. Най-важното 3 дена от моя страна (това най ме дразни и най-голяма загуба имам тука), търсене четене ходене по сервизите

                  Общо 40 + 56 + 30 + 3 дена аз = 126 лв + моето време 72 часа бе много скъпо , нищо не съм свършил в офиса.

                  Колата се оправи.. супер... обаче, викам сега ако не се кача на някои баир да и пробвам бавните, отивам ама как се включваха, вкартам на паркинг автоматика и местя лоста малкият първо пробвах на "N" но не може да влезне и тука на паркинг влезна, тръгвам на директ бе като че ли... нещо все тая бързи бавни разлика няма. Пробвах около 10 пъти и се включвам на положение паркинг на големият лост. Нищо обача... Ей викам да звънна на тоя пич дето

                  Обаждам му се разправям и тоя като ми се скара , значи малкият лост за бавни бързи се местел само когато си на големият лост на неутрална, викам му бе то влиза и на другите даже на задна . Човека ми каза с една дума да го включвам на свободна неутрална за да не строша кутията... сигурно е прав ма като влиза най- трудно на неутрална и 50 пъти по лесно на паркинг нямам идея даже.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 20-06-13, 08:31.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X