Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чероки Либерти 3,7 i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Чероки Либерти 3,7 i

    Отлрих си грешката, набирам грешен код, много се извинявам са смута, който предизвиках!

    Коментар


    • #17
      От: Чероки Либерти 3,7 i

      Първоначално публикуван от vikik Преглед на мнение
      Ами сигурно набирам нещо грешно, днес ще опитам отново, че вече сън не ме лови така съм се навил на тази джипка. Видях че двигателя е с ремъци, от къде мога да купя необходимите консумативи за обслужването, когато я купя!
      Двигателят не е с ремъци. Има един единствен ремък, на който са закачени водна помпа, алтернатор, хидравлика на волана, компресор на климатика и т.н. Да не гледаш модел 2,4 литра, а не 3,7 ?
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #18
        От: Чероки Либерти 3,7 i

        Не, просто видях една малка снимка, на която е показан ремък а не верига, действително изглеждаше като един много дълъг ремък!

        Коментар


        • #19
          От: Чероки Либерти 3,7 i

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Какво имате предвид - лостът се мести по-трудно или някакъв тласък / удар се усеща при превключване ?
          Лоста се мести нормално, но тласъка при включването се усеща не като плавно включване, а като че ли обира луфт на скъсан тампон, и не винаги го усещам, при движение предавките си ги реди много нежно......
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            От: Чероки Либерти 3,7 i

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Лоста се мести нормално, но тласъка при включването се усеща не като плавно включване, а като че ли обира луфт на скъсан тампон, и не винаги го усещам, при движение предавките си ги реди много нежно......
            Е те точно това ми прави и моя....откакто го имам вече 4 години. Даже бях писал някъде тука за това. Мисля си дали не е от кутията нещо. А, възможно ли е, да е разтегната верига на раздатката и да обира нейния луфт така (това си го говоря наизуст, ама така ми се струва, точно че обира някакъв луфт, като преминаваш от D на R и обратно)? Понякога си е доста удар. Пробвал съм и това с по-силното натискане на спирачката, но, поне при мен не помага.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
            0877стоидевет215–Радослав

            Коментар


            • #21
              От: Чероки Либерти 3,7 i

              The "Chrysler transmission clunk" ще да е едно от явленията в списъка, озаглавен "It's a Jeep thing, you wouldn't understand"
              Jeep things include:
              (1) poor gas mileage
              (2) easy rolling (for that fun, hospital feeling)
              ...
              да не продължаваме
              Обяснението е обикновено прозаично, според щатските форуми - именно обиране на някакви луфтове. Като се смени т`ва-онова - шарнир на А-рамо, карета, тампони, твърдят, че изчезвало.
              Ето такива теми http://jeepsunlimited.com/forums/sho...d.php?p=550347
              http://www.jeepsunlimited.com/forums...d.php?t=492338
              Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 11-06-13, 10:01.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #22
                От: Чероки Либерти 3,7 i

                И при мен го имаше това нещо - при превключване от "R" на "D" и обратно, все едно обира луфтовете на трансмисията, особено при недостатъчно задържане със спирачката. След смяна на двата тампона на "А" рамото на задния мост, като че ли изчезна. Но винаги при превключване гледам да съм натиснал здраво спирачката, а при потегляне отпускам плавно.
                А, и този ефект на по-грубо преминаване м-ду "R" и "D", като че ли се засилва при не сменян скоро ATF+4 в автомата. След смяната започва да работи по-мазно.
                Поздрави!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #23
                  От: Чероки Либерти 3,7 i

                  Това с удара и при мен го има (особено първото превключване за деня) и Дядо Владо дори ме питаше един път дали е нормално ама е позабравил .
                  Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                  Коментар


                  • #24
                    От: Чероки Либерти 3,7 i

                    Ако е възможно,може ли да се обобщят особености за модела-като характерни проблеми при поддръжка и експлоатация и т.н.
                    Итересуват ме моделите с бензинови двигатели Чероки/Либърти.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Чероки Либерти 3,7 i

                      Този удар и при мен го има на Гранд 5.2, при мен се получава само от D на R. Когато сменях маслото на скоростите при Любо от Мартен, каза че не е нищо страшно, и няма проблеми и така да се кара
                      Успех на колегата Vikik с избора и покупката на Jeep-ка
                      Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                      0886/872-646

                      Коментар


                      • #26
                        От: Чероки Либерти 3,7 i

                        Първоначално публикуван от hhris08 Преглед на мнение
                        Ако е възможно,може ли да се обобщят особености за модела-като характерни проблеми при поддръжка и експлоатация и т.н.
                        Итересуват ме моделите с бензинови двигатели Чероки/Либърти.
                        Има доста теми, трябва да поразлистиш. Фабрични дефекти - има две големи сервизни акции за долни предни шарнири и за надлъжни щанги отзад. В сайта jeep.com по VIN-номер може да се провери дали са изпълнени на конкретния автомобил. Бензиновите имат един основен проблем - множеството модификации, някои буквално "осакатени" - има варианти само със задно предаване , голяма част са с "парт-тайм" раздатка, фабрично без ABS, без LSD диференциал отзад и разни други такива странно изглеждащи за "европейски" потребител "икономии" (шантава работа - 210 коня пък без ABS и на асфалт може да се кара само на задно... аз се уредих с такова, ама му свикнах ). Автоматичната ск. кутия на моделите след 2004 е конвенционална четиристепенна (на дизелите е електронна 5-степенна). И, както казват по хамериканските форуми - the only way to save fuel on a Liberty is to sell it
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #27
                          От: Чероки Либерти 3,7 i

                          Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
                          .... ама е позабравил .
                          Старост нерадост благодаря на писалите

                          Първоначално публикуван от Svetlozar Stankov Преглед на мнение
                          ..... на Гранд 5.2, .....
                          Прави го при ниско ниво на масло, или поизносени съединители
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            От: Чероки Либерти 3,7 i

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Има доста теми, трябва да поразлистиш. Фабрични дефекти - има две големи сервизни акции за долни предни шарнири и за надлъжни щанги отзад. В сайта jeep.com по VIN-номер може да се провери дали са изпълнени на конкретния автомобил. Бензиновите имат един основен проблем - множеството модификации, някои буквално "осакатени" - има варианти само със задно предаване , голяма част са с "парт-тайм" раздатка, фабрично без ABS, без LSD диференциал отзад и разни други такива странно изглеждащи за "европейски" потребител "икономии" (шантава работа - 210 коня пък без ABS и на асфалт може да се кара само на задно... аз се уредих с такова, ама му свикнах ). Автоматичната ск. кутия на моделите след 2004 е конвенционална четиристепенна (на дизелите е електронна 5-степенна). И, както казват по хамериканските форуми - the only way to save fuel on a Liberty is to sell it
                            Информацията е доста и на моменти се пообърках (особено в руски сайтове,където се коментират раздатките с които се комплектова).Продължавам с четенето.
                            Благодаря!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Чероки Либерти 3,7 i

                              Днес се запознах с Дядо Владо,отвори ми очите за много неща! Сърдечно му благодаря! Благодаря също на всички отзовали се в темата.
                              Докато чакам развръзката в банката намерих още два екземпляра необявени в сайтове за продажба, ще огледам внимателно и тях понеже се оказа че горублянския е най-скъп! Каквото и да стане, обаче първо ще посети сервиза и тогава ще реша дали да го купя или не!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X