Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОТшпренговане на ресори :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ОТшпренговане на ресори

    "Няма да се върна . Купих си къща тук в гората и повече да се връщам в цивилизацията - никога. От година съм тук и неразбирането ми на градския живот расте с всеки изминал ден. Подивявам, с други думи . Някакво пристрястяване към спокойствието и гората ме е обзело."
    адмирации !!! и аз съм така половината година !!! все повече ми харесва
    колкото до проблема ти , що не сложиш в багажника нещо тежко и с времето ще прецака ресорите, после го изхвърли, нещото де. може да сложиш някакъв къс скала примерно?

    Коментар


    • #17
      До: ОТшпренговане на ресори

      Къс скала!! Звучи направо идилично!
      И една подемна лебедка отзад за да си го местя

      ...ама без майтап, утре сутринта точно нещо подобно ще си спретна

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Вече не пътувам с Вранглера, ама таман ще видиш че чисто нов пикап Митсубиши си подмята гъза по същия начин
      Да бе, ама е пикап... Абе ще се оправя, ще им видя сметката на тези ресори!

      Коментар


      • #18
        До: ОТшпренговане на ресори

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        За амортисьорите съм съгласен, ама или трябват такива с реглаж (Ранчо 9000 например)
        Това Ранчо не съм го "пипал". Гледам че е евтино.
        Знаеш ли кое му се коригира.
        Питам защото и аз в момента имам същия проблем но при мен е от амортисьорите. Та се чудя да пробвам ли с Ранчо или направо да взимам онва Кони дето никой не го е виждал в България.

        Коментар


        • #19
          До: ОТшпренговане на ресори

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Това Ранчо не съм го "пипал". Гледам че е евтино.
          Знаеш ли кое му се коригира.
          Питам защото и аз в момента имам същия проблем но при мен е от амортисьорите. Та се чудя да пробвам ли с Ранчо или направо да взимам онва Кони дето никой не го е виждал в България.
          Ами тук във форума имаме хора каращи с такова, даже е на УАЗ, нека те си кажат преки наблюдения (За Ранчото говоря)
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: ОТшпренговане на ресори

            Стига сте баламосвали човека, това да не е товарна кола . Скали и цимент да разкарва по цял ден .
            Колега Деко или си намери оригинални ресьори на старо , или си поиграй с твоите , като махаш и слагаш листове докато ти хареса, или най- добрия вариант (и най- скъп ) нови ресьори от някоя фирма за тунинг.
            При мен положението е същото, че и по зле - и отпред и отзад са ресьори, при това са слагани разни тънки и дебели листове, незнайно от какво. Направо не се кара, гумите постоянно са във въздуха, пасажерите и багажа също.
            За себе си съм решил - събирам пари за марково окачване, че не ми се занимава със шпренгване и нагаждане.

            Коментар


            • #21
              До: ОТшпренговане на ресори

              Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
              Стига сте баламосвали човека, това да не е товарна кола . Скали и цимент да разкарва по цял ден .
              Колега Деко или си намери оригинални ресьори на старо , или си поиграй с твоите , като махаш и слагаш листове докато ти хареса, или най- добрия вариант (и най- скъп ) нови ресьори от някоя фирма за тунинг.
              При мен положението е същото, че и по зле - и отпред и отзад са ресьори, при това са слагани разни тънки и дебели листове, незнайно от какво. Направо не се кара, гумите постоянно са във въздуха, пасажерите и багажа също.
              За себе си съм решил - събирам пари за марково окачване, че не ми се занимава със шпренгване и нагаждане.
              A такава фирма, респективно ресори, в БГ има ли и къде? И колко е скъпо, приблизително?

              И.... има ли вариант при който си слагам задно окачване на пружини, а не на ресори?

              Коментар


              • #22
                До: ОТшпренговане на ресори

                Това със оригиналните ресьори на старо може да го каже само човек хм...незапознат с продукцията на JEEP Остареят ли тези ресьори (въпрос на няколко годинки) се оправят само със замяна с ДРУГИ (ако не искаш да повтаряш упражнението пак и пак). Така че най-лесното е наистина да я понатовариш и да видиш. Ако след месец няма резултат ще махаме от пакета. Иначе на пружини може да се направи, малко е по-дълга темата....
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: ОТшпренговане на ресори

                  слагай скали, чували с пясък... ако искаш, някой комплект дъмбели...
                  и /недай си боже/ ако катастрофираш и се обърнеш... току-виж "баласта" се оказал на главата ти...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    До: ОТшпренговане на ресори

                    Днес цял ден карах с около 170 кг. в багажника. Колата чат пат подскача и тези 170 кг естествено след това се стоварват върху дъното на багажника. И най-странното е че аз по принцип карам адски бавно и внимателно. Та така определено няма да стане. Пламен ми написа, че онзи дебел лист дето се мъдри в ресорите е просто добавен, така че ще го махна и ще видим какво ще се получи.

                    Иначе правенето на пружини по принцип ме интересува, но може би е по-добре някой да ми го разкаже на живо, че така във форума ще стане дълга и широка.

                    Искам накрая да попитам последно нещо. Quadra написа, че вдигането на купето и поставянето на по-големи гуми не вървят задължително заедно. Не мога обаче съвсем да разбера това. Какъв е смисълът от вдигане на купето само по себе си, при положение, че така клиърънса на колата не се променя - диференциалите са най-ниска точка и те могат да се вдигнат само с по-големи гуми. За мен вдигането на купето без да се слагат по-големи гуми е само минус - колата става по-нестабилна, променя й се центъра на тежестта и т.н. Може би нещо не схващам или пропускам...

                    И най-най последен страничен въпрос. Има ли проблем по черен много калдъръмест път да спусна гумите до 2, че и по-надолу. Те са Мишелин А/Т 4х4.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ОТшпренговане на ресори

                      Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
                      И най-най последен страничен въпрос. Има ли проблем по черен много калдъръмест път да спусна гумите до 2, че и по-надолу. Те са Мишелин А/Т 4х4.
                      а сега на колко са??? имай предвид, че от пренапомпани гуми също много друса! на черен път и особено на пясък спокойно можеш да караш и с налягане 1.3...

                      ниските диференциали са проблем при каране в коловоз - ако минаваш напречно препятствие вдигнатия джип е по-добър, защото по-трудно забива муцуна и/или ляга по корем... дЖЕЕП-овете по принцип са с много малки диференциали и клиренса е добър...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        До: ОТшпренговане на ресори

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        а сега на колко са??? имай предвид, че от пренапомпани гуми също много друса! на черен път и особено на пясък спокойно можеш да караш и с налягане 1.3...
                        Сега са както си е по фабричната инструкция на jeep - отпред 2.1, отзад 2.4.
                        Иначе ако нещо няма да се прецака определено бих спаднал задните на 2 дори и за асфалт, а за черен път да не говорим. Проблемът е, че съм чел много противоречиви мнения по въпроса - и поне из този форум май се застъпва тезата за твърди гуми за офроуд (ама щото хората сигурно са на пружини а не на ресори като моите ) По западни сайтове пък съм чел за яко спускане на гуми дори и по каменисти и твърди участъци. Сякаш обаче консенсус няма (то за какво ли има).
                        Не мога пусто да намеря фабрична спецификация за минималното приемливо налягане на тези моите гуми. В сайта на Мишелин няма. Ама ще ги спусна за начало до 2 отпред и отзад.

                        ниските диференциали са проблем при каране в коловоз - ако минаваш напречно препятствие вдигнатия джип е по-добър, защото по-трудно забива муцуна и/или ляга по корем... дЖЕЕП-овете по принцип са с много малки диференциали и клиренса е добър...
                        Да, забиването на муцуната е фактор за който не се бях сетил...

                        Коментар


                        • #27
                          До: ОТшпренговане на ресори

                          Стига ти да можеш да минаваш през купчина например - с ниска кола лягаш по корем, а с по-висока дори със същите гуми минаваш. Да не говорим че се увеличават и ъглите на заход и отход
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X