Обява
Свий
Няма добавени обяви.
премахване на виско и монтиране на ел. перка
Свий
X
-
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеАйде кажи де Не се срамувай
Караш по сериозен баир, на някаква бавна предавка. Нещо като 3 км/ч. Кога ще имаш по-адекватно работеща охладителна система?
Електриката е мислена за кола движеща се с някаква по-голяма скорост, и основното охлаждане идва от напора на насрещния въздух. И чак когато няма такъв напор(а при колите е рядко срещано)-тогава идва реда на перката задвижена от електромотор. По същата причина много хора се оплакват от загряване в задръстванията. Ако са с виско-не,ч е няма изобщо да загряват, но поне има постоянен поток на въздух през радиатора, като се мени според нуждата. Докато при електриката имаш две положения-он и оф. Хайде още едно-на по-ниски обороти, ама пак е далеч.
Единствения плюс за който се сещам, че при влизане във вода с електриката може да си сложиш ключ за изключване, за да не заграби вода и да спука радиатора.
Но пък си трябва доста практика, и да се сетиш, че имаш такова копче, и да го използваш. На Франко имам две-едното за принудително включване, другото за принудително изключване на вентилатора. Това за изключването го сложих единствено с тази цел-да изключвам вентилатора когато влизам във вода, но досега вече година и половина не съм се сещал да го използвам при влизане във вода. Поради простата причина, че забравям да го направя.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
ДА то щото виското при 3 км има обороти да свърши нещо полезноИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Както се казва ако чуеш на светофара някой да си форсира автомобила в жегата то неминуемо е кола със виско или некой див рейсър.И като те питат що го правиш викаш ми тя така се охлажда,а те гледат тъпо отсреща с неразбиращ с поглед.
Аз имам концепция лично моя за виското.За мен то краде ненужно коне,но пък държи двигателя в правилната температура без резките спадания и вдигания на температурата съществуващи при ел.перката.Демек мотора се чувства по-добре.
Да ама като загасим топъл мотора и няма ел.перка в жегата и оп проблем.Главата лови гората.
Абе пълен кеф няма май.
Ма тва си е мое мнение.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
И това с резките спадания и вдигания също не моа го разбера(термостат няма ли...?)А като загасиш в жегата и имаш перка нали нещо трябва да върти и охлаждащата течност,щот кво точно охлаждаш иначе?!?Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеАйде кажи де Не се срамувай
Ама се пита в питанката в такъв случай какво правиш, ако си "подобрил" охладителната система чрез изхвърляне на виското и си останал само на електрически перки, пък били те и SPAL???
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеДА то щото виското при 3 км има обороти да свърши нещо полезноНие не сме неутрални!
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от manolsss Преглед на мнениеКолега обмислям тази смяна защото виското го взех преди 3месеца 240лв. Американско ..... Обаче преди седмица блокира незнам по каква причина и сега се върти с оборотите на мотора а от магазина казаха че освен сащото за 116 лв. Др. Опция няма за рекламация а джипа няма проблем с загряване и не не е този от снимката а по новия.... Не се използва за изван пътя ..
Намерих малко материал за виското и го слагам.
http://www.4s.com/Upload/Four%20Seas...,%20SEVERE.PDF
http://www.4s.com/Upload/Four%20Seas...0DIAGNOSIS.PDF
http://www.haydenauto.com/Fan%20Clut...1/Content.aspx
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
А в случай когато почвата в гората е от канелено - горски тип а пък твоята каучукува смес на гумите е за песъкливо - сипести.....кво правим тогаз?Това с тока в гората е супер конкретна ситуация от която не произтича правилото "само виско и нищо друго".Ами голям бензинов мотор без ток в гората .......тогава и два броя виско перки да има все тая?Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Чавдар има лош опит с ел. перки и затова така
Ама е на - Бакалов който първо пита после слага и не съм чул да се е оплакалИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Щом е посточнно зацепено се се притеснчшай. На дизеловото ми Чероки (2,1Тд) е постоянно зацепено виското от 5-6 години. Нямам абсолютно никакви проблеми. Термостата си регулира температурата, единствения недостатък е повечкото шум. Ама при теб, ако искаш всичко да е 6 вземи НОВО ОРИГИНАЛНО виско и си свиркай.
*Моето лично виждане е, че РАБОТЕЩото виско е мноООго по-добро от ел. перките. Преди години имах Пасат 3, мноого здрав, ако не сте запознати, двигатеят е разположен напречно в коша и виското е невъзмовен варянт. Та карам си аз спокоен, навънка 40+ градуса, Пасата ниикога не загряваше, обаче за "късмет" този път датчика дето включва перките не сработи. Е нали с сещате, че когато не когато няма проблеми с охлавдането, чошек няма навика да следи температурата. Направи ми впечатление, чак когато лампата беяе светнала от безизвестно време, е разминах се само с гарнитура От тогава ел. терка НИВГАяя, особено на джипка, еле па ако е за гората
Поздрави !
п.п. Тераното ми е с ел.перка, която се пуска успоредно с климатика и с бавна скорост градско, докато виското го чувам да фучи при продължителни натоварвания. А плавността при оперирането на виското е незаменима, използва 5-10-50-80%, колкото си му е нужно, а не 100% и 0 . И все пак, за определени цели ел. перките са по-добри, особено при заводски недомислени охладителни системи на 15+ години, тогава притурките са задълвителини
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение... Това с тока в гората е супер конкретна ситуация от която не произтича правилото "само виско и нищо друго". ...
Ами голям бензинов мотор без ток в гората ...
Ей на този Черок (като твоя) май нещо електрическата перка не му хладеше достатъчно, та се наложи да се сваля допълнително поставения вентилатор от едно Паджеро и да се импровизира. Пък Мицубиши-то си вървеше без проблем с щатната перка с виско ...
Като надеждност виското е несравнимо по-добре от електрическата перка, а за сериозен офроуд надеждността е важен показател. Ей го и конкретния случай с тази тема. Виското е неизправно, но негативното последствие е евентуално известна загуба на мощност и повишен разход на гориво. Не и прегряване ...
Както вече казахме, производителите на джипки не случайно отдават предпочитания на виското.
А за големия бензинов двигател ... Дали е случайно, че една солидна част от джипките, които са мислени за работа, а не "Just for fun", са с дизелови двигатели???
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЧавдар има лош опит с ел. перки и затова така ...
А иначе, колкото и качествени да са ти електрическите перки, появи ли се проблем с тоците - гориш, защото влизаш в кофти спирала. Слаб ток -> лоша работа на вентилатори; лоша работа на вентилатори -> лошо охлаждане и двигателят започва да грее; двигателят започва да грее -> вентилаторите трябва да въртят все по-дълго; вентилаторите въртят по-дълго -> положението с тока става още по-зле и т.н. ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Чавдаре прибирал съм се с пробит радиатор и изобщо без перка. И не окотих мотора. Тааа, заеби тая работа със надежността. То ако си индисмън нищо не мое те спаси и две вискота и осем перки да накичиш.
И пак казвам - ако ще се слага ел перка не се прави с първата от моргата.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение... заеби тая работа със надежността. ...
... И пак казвам - ако ще се слага ел перка не се прави с първата от моргата.
И да взема да напомня, че точно тази тема не е за туниХ на охлаждането. В конкретния случай няма нужда от такъв. Дори и да трябва да се слага електрически вентилатор на конкретния автомобил, нужда от ТНТМ няма, защото за WJ 4.0 си има щатен такъв.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: премахване на виско и монтиране на ел. перка
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение....Е нали с сещате, че когато не когато няма проблеми с охлавдането, чошек няма навика да следи температурата. .....
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение.....И все пак, за определени цели ел. перките са по-добри, особено при заводски недомислени охладителни системи на 15+ години, тогава притурките са задълвителини ......
И за да не излезе , че давам неадекватно лека кола за пример - в раздел Опел има хора , които са заменили виското с елперка от години .Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-04-13, 20:01.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар