Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

    Здравейте колеги. Моля за съвет. Моя GRAND 3,1 2000г. , като го запаля на студен двигател и на позисия на лоста Р или Н двигател се форсира и оборотите си падат бързо на 750об. След 5 мин. каране и малко позагрял като изключа от скорост и из форсирам оборотите падат до 1000 об. там се задържа zа 5-6 сек. и падат на 750. Cлед още малко каране и последвалото загряване при същото упражнение оборотите остават на 1300-1400 и не падат. от какво може да е и може ли да е от скоростите и кофти масло. Hормално ли е при нагрято масло да има мехурчета в маслото , не е пяна. Mаслото си е чисто и бистро, джипа си върви добре има тяга и не пуши. Автоматик е, и включването на скоростите става с удар. Иначе успея ли да включа от P на R или D, намаляват.По време на движение когато спирам те падат принудително . Като изключиш си стоят на 750 но пипнеш ли газта и ай-де на 1400
    Благодаря првдварително!

  • #2
    От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

    Най вероятно е от ГНП.От скоростите не е ,но не си прави тези експерименти да включваш на Д при 1400обр. щото утре ще пускаш тема за скорости.Закарай я на диагностика.

    Коментар


    • #3
      От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Най вероятно е от ГНП.От скоростите не е ,но не си прави тези експерименти да включваш на Д при 1400обр. щото утре ще пускаш тема за скорости.Закарай я на диагностика.
      Eстествено че няма да я мъча само давам пример за ситуацията. А и съм съгласен за ГНП но какво общо има с температурата че отначало си работи а колкото повече загрява и толкова повече ги вдига. А и джипа си върви добре

      Коментар


      • #4
        От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

        я пробвай да го покараш нормално тоя автоматик и после кажи как е.

        палиш на Р - оборотите са нормални, доколкото разбирам.........после включваш D и не местиш докато не паркираш и сложиш пак на Р.
        ник'ва работа нямаш да минаваш на N и да форсираш по време на движение!
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #5
          От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          я пробвай да го покараш нормално тоя автоматик и после кажи как е.

          палиш на Р - оборотите са нормални, доколкото разбирам.........после включваш D и не местиш докато не паркираш и сложиш пак на Р.
          ник'ва работа нямаш да минаваш на N и да форсираш по време на движение!
          Да така си го и карамр обаче като пуснеш по инерция и се получава все едно държиш газта леко подадена и съответно си върви. а и когато спирам на светофар от 1300об. до на-пълното спиране се получава нещо като все едно даваш газ и спирачка едновременно .

          Коментар


          • #6
            От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

            А какви са тези движения и "пускания по инерция" и лост на "N"? Решил си да я убиеш тази кутия или? Има тема по въпроса за каране на кола с автоматик и защо не се препоръчва изключване на лоста в позиция "N" по време на движение. Може да и хвърлиш все пак един поглед, а?
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #7
              От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

              Първоначално публикуван от kukuli Преглед на мнение
              като пуснеш по инерция и се получава все едно държиш газта леко подадена и съответно си върви.
              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
              А какви са тези движения и "пускания по инерция" и лост на "N"?
              Не си го разбрал правилно.Няма как да си върви ако е на положение N.

              Коментар


              • #8
                От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                може и аз да не съм го разбралправилно, хем 4 пъти го четох, ама кажи как да разбирам това:
                .............След 5 мин. каране и малко позагрял като изключа от скорост и из форсирам оборотите падат до 1000 об. там се задържа zа 5-6 сек. и падат на 750. Cлед още малко каране и последвалото загряване при същото упражнение оборотите остават на 1300-1400 и не падат.........

                за къв к... изключва от скорост и форсира?????? най-много да излезе някое бутало през капака да види кой е тоя форсировач
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #9
                  От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  може и аз да не съм го разбралправилно, хем 4 пъти го четох, ама кажи как да разбирам това:
                  .............След 5 мин. каране и малко позагрял като изключа от скорост и из форсирам оборотите падат до 1000 об. там се задържа zа 5-6 сек. и падат на 750. Cлед още малко каране и последвалото загряване при същото упражнение оборотите остават на 1300-1400 и не падат.........

                  за къв к... изключва от скорост и форсира?????? най-много да излезе някое бутало през капака да види кой е тоя форсировач
                  На учителя с любов ,Mн добре знам как се кара автомат не е нужно да чета теми . Eстествено че всичко това се случва на място. И според теб защо форсирам. Защото виждам че става нещо и искам да видя кво се случва и защо

                  Коментар


                  • #10
                    От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                    Тая глупост я прави на място.Затова по напред в темата казах да не върши глупости а да отиде на диагностика.Ако продължава така очаквам следващата тема /Защо умря автомата/

                    Коментар


                    • #11
                      От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                      Смени датчика за температурата. Този, който е между 4 и 5 цилиндър. Ако е повреден лъже компютъра. За проба -размени двата датчика - те са еднакви!

                      Коментар


                      • #12
                        От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                        Нали говорим за 3.1 с пет отделни глави?Между 4 и 5 цилиндър има въздух.

                        Коментар


                        • #13
                          От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                          Автоматик е, и включването на скоростите става с удар.
                          ??? Я пак? Как с удар? Нещо или ти не обясняваш или аз не мога да схвана. Диагностиката с ключа какво казва?
                          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                            Смени датчика за температурата. Този, който е между 4 и 5 цилиндър. Ако е повреден лъже компютъра. За проба -размени двата датчика - те са еднакви!
                            щом са еднакви не може ли направо да им разменя буксите. А що се отнася до по горните коментари ,нали знаете лафа за българския,руския и немския форум Ти му казваш че колата не пали а той ти казва колко си тъп и те учи как да я караш

                            Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
                            ??? Я пак? Как с удар? Нещо или ти не обясняваш или аз не мога да схвана. Диагностиката с ключа какво казва?
                            Диагностика с ключа не показва нищо. На проблема значи паля няма проблеми тръгвам по пътя усещам че като спирам и се тормози закарвам жената докато та слиза слагам на паркинг и като пипна гъста задържа на 1000 за малко и падат тръгвам отивам на работа там вече е загряла и като паркирам и сложа на p и пипна гaста вече остават на 1300-1400 и познай или трябва да я загася и да я запаля без газ и тогава да включа или трябва да включа с удар.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-03-13, 07:31.

                            Коментар


                            • #15
                              От: GRAND CHEROKEE 3,1 Като загрее задържа обороти.

                              Нали говорим за 3.1 с пет отделни глави?Между 4 и 5 цилиндър има въздух.

                              Ама на блока няма въздух! . Ако не си ме разбрал - този който е по- близо до купето.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X