Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

    Благодаря колеги за изчерпателните отговори,вече разбрах за какво да се оглеждам:4.7,v8,куадра драйв.Това май се оказва най-добрата комбинация

    Коментар


    • #17
      От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

      Може би...казвам може би, двата LSD и междинния диф, оказват все пак някакво механично съпротивление и товарят двигателя, както и всяка една светната крушка електрически товари генератора и от там двигателя...но чак пък 1-2 литра, не мисля...
      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
      O8867З7I78

      Коментар


      • #18
        От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

        Сашо има 4,7 ще го питам колко му харчи и ще пиша. Дори и да харчи малко отгоре пак си струва. Всички викат че Тойотата не можела да харчи малко, щото е постоянно на Фултайм, ама на практика е може би най-икономичния джип за размерите си Да колега точно това е правилния Гранд. Мини обаче един преглед при Дедо Владо за да няма: Ама тия Джипове са големи боклуци

        Коментар


        • #19
          От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
          А като надежност как са 2та варианта? Последния път като се возих на куадра драйв там където половината джипове закъсаха на снега, Сашо мина ама буквално все едно е по-сух асфалтов път. Не виждам защо куадра драйва да харчи повече, като ако не буксува някое колело 3те деф. са напълно отворени?
          Писал съм много пъти по този въпрос.
          Примерно завивам обратно и карам бавно. Няма проблем, джипа си завива. Когато правя същото бързо джипа недозавива, защо диференциалите са частично блокирали. А освен това като сложите на диностенд 2 екземпляра с и без Куадра драйв мощността на валяците е с 5-8 к.с. по-голяма на този с отворените диференциали.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            Сашо има 4,7 ще го питам колко му харчи и ще пиша. Дори и да харчи малко отгоре пак си струва. Всички викат че Тойотата не можела да харчи малко, щото е постоянно на Фултайм, ама на практика е може би най-икономичния джип за размерите си
            Да колега точно това е правилния Гранд. Мини обаче един преглед при Дедо Владо за да няма: Ама тия Джипове са големи боклуци



            И тази работа ще стане само да намеря точния Гранд

            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

              Няколко души в групата търсят такъв гранд. Има много обяви но хубавите изпадат рядко и се продават за 1-2 дена максимум.

              Коментар


              • #22
                От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                Няколко души в групата търсят такъв гранд. Има много обяви но хубавите изпадат рядко и се продават за 1-2 дена максимум.
                Миналата година пред мен се продаде 1 4,0 но с куадра драйв и с ГИ "но нейм" запазен външно внос от Италия за 12 700 лв. Купувача беше събрал последните си левчета, даже и стотинки и го купи с огромен мерак.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X