Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

    Привет.Искам да попитам каква е разликата м/у споменатите модели грандове,във фейса ли е,в окачване,система 4х4 и т.н.

    Благодаря

  • #2
    От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

    Първоначално публикуван от wwwniko Преглед на мнение
    Привет.Искам да попитам каква е разликата м/у споменатите модели грандове,във фейса ли е,в окачване,система 4х4 и т.н.

    Благодаря
    "И в трите, Дядо Попе и в трите, че и в четирите, и в петте (+ в двигателите, + екстрите в интериора)". Най-вече зависи и от годината на производство. Колкото по-нови са, толкова по-големи разлики.
    Ето тук са описани wjjeeps.com и wkjeeps.com
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

      Добре,фейса и екстрите ги оставяме.Каква е разликата в с-та 4х4,значи ли,че единият е по-проходим от другия.Каква е основната р-ка м/у куадра драйв и куадра трак

      Коментар


      • #4
        От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

        3 блокажа с/у виско муфа е разликата

        Коментар


        • #5
          От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

          Ларедо е основния модел, Лимитед е междинното ниво и Оверланд е този с най-много екстри. Екстрите, които са стандартни за Оверланд може да си ги поръчаш и при Лимитед с доплащане ( което има смисъл само ако го вземаш нов ).
          Само за Оверланд има безключово запалване на автомобила, и чистачки които автоматично се включват при дъжд.


          Оверланд има и Quadra-Lift, вид въздушно окачване които някои колеги не харесват.


          Един от проблемните моменти при възудшното окачване е че евентуално няма да изкара дълго (което при нов автомобил се коригира с удължаване на гаранционния срок). Друг проблемен момент е самото му действие ( че променя височината на автомобила автоматично ) .


          Предимство на Куадра-Лифт е че вози меко, изравнява товара ако имаш много багаж отзад или ако дърпаш ремарке, може да сваля центъра на тежестта когато си на планински път с много завои, придава повече аеродинамичност на магистрали и прочее.


          Като габарити са еднакви, Оверланд е значително по-тежък и носи по-малко товар.


          Различните двигатели вървят с различни дифове, оптималната комбинация (и със заден LSD) е при V8 Оверланд. Куадра Драйв II липсва при Ларедо, Лимитед е с Куадратрак2.


          Куадра Трак е вид фул-тайм.


          Куадра-Драйв се базира на Куадра Трак 2, но има допълнителни LSD и на предната и на задната ос.
          При Куадра Драйв 2 вече има електронни LSD или ЕLSD.


          Куадра Драйв е по-ефикасна система при хлъзгав наклон, където ако едното колело загуби сцепление, системата се задейства веднага, докато при Куадра Трак има известно забавяне докато се координират отделните елементи.

          Коментар


          • #6
            От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

            Да, де, ама говориш за последното поколение. При по-старите нещата се размиват. Има Laredo с quadra-drive II, има limited с автоматични чистачки (напр. новозакупеното от мен Hemi). Имало е по-широки възможности за избор при поръчка. Сегашните опции най-ясно се виждат в jeep.com и са все по-ограничени.
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #7
              От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

              Една лека поправка само! Quadra Track-а (от 1996-та до 1998-ма) е On Demand, а не класически Full Time. Ще рече, че не е 4х4 (50/50 между двата моста) през цялото време, а при нужда (превъртане на задните колела) прехвърля до 50% от въртящия момент на предния мост - т.е. през повечето време джипа си е със задно предаване! Тук нямаме междуосев диференциал, а виско муфа със 100%-тов механичен блокаж. При по-старата версия (до 1996-та) имаме междуосев диференциал, който се блокира частично посредством муфа (тази комплектация се води класически Full Time)! Комплектацията с виско муфа и 100%-ов блокаж дава малко по-добри офроуд характеристики, заради по-доброто разпределение на въртящия момент, но заминава по-бързо заради стареенето и амортизацията на силикона във виско-муфата! За радост, вече не е необходимо заменянето и с нова, която струва доста пари, защото от известно време насам на приемлива цена успешно се рециклират старите виско муфи (пълнят ги наново със силикон). Най-лесния и верен начин да се научат тези работи, е да се научат различните комплектации на моделите през годините, защото поради недостиг на части, развитие на модела или гонене на по-ниска цена от производителя, те варират във времето (монтират се различни скоростни кутии, раздатки, мостове и т.н.), като в някои случаи имат съществени разлики помежду си.

              П.П. Написаното важи само за Грандовете с 5,2 литровия мотор. При тези с 4-тири литровия нещата са още "по-шарени", а при дизелите - съвсем! В раздела със специализирана информация има всичко, което може да се знае по въпроса.
              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 05-03-13, 06:09.

              Коментар


              • #8
                От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                http://wkjeeps.com/wk_0509_compare.htm
                Mercedes-Benz GL 500

                Коментар


                • #9
                  От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Да, де, ама говориш за последното поколение. При по-старите нещата се размиват.
                  Не само при последното поколение. Моя е WK 4,7 лимитед, декември 2005 година и има повечето екстри характерни уж само за Овърленд. Куадра драйв 2, регулиране на педалите, навигация, всичките овърлендски хромирани части по интериора, автоматични чистачки и още дреболии за които не се сещам в момента.
                  О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                  Коментар


                  • #10
                    От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    3 блокажа с/у виско муфа е разликата
                    Е щях да пиша, но видях че Марто се е заел и го е описал доста по подробно...
                    Последно редактирано от Savador; 05-03-13, 09:42.
                    Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                    O8867З7I78

                    Коментар


                    • #11
                      От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                      Пак накратко На практика по-добро от Куадра Драйв няма Като не мога да съм категоричен но механичния му вариант е по-добър според мен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                        Казват /но не знам дали е вярно/, че WJ куадра драйв гори 1-2 л повече от варианта с отворените диференциали особено на "сгънат" път.
                        А че е изключително проходим е безспорен факт.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #13
                          От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                          Пак накратко На практика по-добро от Куадра Драйв няма Като не мога да съм категоричен но механичния му вариант е по-добър според мен.
                          Цък...Quadra Drive 2 работи много по-добре. ELSD-тата сработват по-бързо и адекватно.
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                          0877стоидевет215–Радослав

                          Коментар


                          • #14
                            От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                            А моя кат се води гранд чероки LX,тва кво ще рече?2001 4.7
                            Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                            0888854582
                            Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                            Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: разликата м/у ларедо,лимитед,овърленд

                              А като надежност как са 2та варианта? Последния път като се возих на куадра драйв там където половината джипове закъсаха на снега, Сашо мина ама буквално все едно е по-сух асфалтов път. Не виждам защо куадра драйва да харчи повече, като ако не буксува някое колело 3те деф. са напълно отворени?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X