Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кажете какво да гледам при покупка Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

    Ванчо85 много ги разбира нещата и за 5 литра домашна ракия съм сигурен, че ще ти спести много главоболия
    Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

    тел. 0897818449

    Коментар


    • #17
      От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

      Колегата Nenchev ме изпревари, щях да ти кажа и аз почти същото. Заведи със себе си човек който няма отношение към покупката ти, и да е компетентен точно за този модел, не че те подценявам но купувача винаги е сляп в такива ситуаций. Щом си го харесал трябват много силни аргументи и то от човек на който вярваш абсолютно за да те разубеди. И то ако има за какво разбира се.
      При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

      Коментар


      • #18
        От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

        Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
        Мерси на всички за бързите отговори.
        Решил съм в събота да ходя да го гледам така че ако някой се сети до тогава нещо да казва.
        Тази раздатка с колко положения е (за мен са 4) а съм виждал мисля без първата позиция 2н.
        Ако е такава става ли да се кара на всякаде с двойно (сухо и мокро)
        Обикновена 231 Part Time /без междинен диференциал в нея/, с три позиции: 2Hi - само задно предаване; 4Hi - включен преден мост + задния; N - неутрал - изключена трансмисия /не е предавка, може да се ползва за да го теглят/; 4Lo - включени и двата моста с понижаваща предавка - т.н. "бавни". Не може да се движиш на всякакъв терен с включени и двата моста /4Hi и 4Lo/. Може само на сняг, кал, лед и изобщо на хлъзгав терен, където колелото може да приплъзне за да изравни оборотите с тези на другите /нямаш диференциал, който да поеме тези разлики/. Виждал си само с 4Hi; N и 4Lo но не на Cherokee а на Grand Cherokee. За вариант на Cherokee с раздатка 242 има писано тук. Може да разгледаш и руския сайт за Jeep. Има доста неща там. Явно имаш още да си изясняваш за различните типове задвижване, така че послушай колегите и вземи някой по-опитен с тебе за огледа.
        Ето как изглежда лоста при 242 Full Time раздатка:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NV 242 FullTime pozicii na losta.jpg
Прегледи:1
Размер:57.8 КБ
ID:5453893
        Успех!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #19
          От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

          Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
          Мерси на всички за бързите отговори.
          Решил съм в събота да ходя да го гледам така че ако някой се сети до тогава нещо да казва.
          Тази раздатка с колко положения е (за мен са 4) а съм виждал мисля без първата позиция 2н.
          Ако е такава става ли да се кара на всякаде с двойно (сухо и мокро)


          Т'ва май е моята раздатака, ама карай нали няма авторско право Майтап ;;
          За въпроса ти -
          Аз имах такова за 3дни, по-скоро 2, щото на третия вече беше без двигател. Та неможех да му се нарадвам, но го взех за 3000евро, преди 2 години. И аз си мислех, че няма как един двигател да е толко нежен, даже си бях запланувал да му направя охлаждане с ел.перки. Когато го взех беше пролет, ама студена. Джипката нямаше признаци да загрява, всичко си беше в нормите. Обаче един мой приятел, го покара за около 50тина км. при температура около 20 градуса и приятно слънчице. Е... естествено половината антифриз беше изврял, май повечето глави бяха заминали. Бях доста ентусиазиран да го ремонтирам, викам си е таман ще знам, че имам машина на която да разчитам. Да де ама след като направих нужния списък от части и отидох да ги поръчвам се върнах с главоболие, зъббол, и болки в стомаха. Джипа замина за една морга.
          Тъй, че вземи човек който има нещо подобно и знае за какво става въпрос. Разликата м/у 2.5VM 2.1 на рено е осезаема откъм вървене. В гората на бавните са почти еднакви, поне за 1 ден толко можах да разбера , но френската пушка още пърпори без задръжки, пали си на -20без грижи, а другия сигурно вече е на вилици и паници.

          УСПЕХ, КЪСМЕТ, и всичко дето носи полза да е с теб, пък дано улучиш, аз не успяХ .

          Поздрави !
          п.п. май на моето ще му се размине продажбата, от банката излизоха пичове , пък да видим !
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 14-02-13, 18:37.

          Коментар


          • #20
            От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

            А аз си мислех, че съм единствения карък във целия форум
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #21
              От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

              Първоначално публикуван от vancho85 Преглед на мнение
              Вече 1 година го карам този двигател и то на хард та хард оффроад и до сега не съм го счупил!! Основното е като го караш с много газ да не го гасиш преди да е поработил поне 5 мин. или докато стрелката на темп застане в нормално положение!!
              Ето за това последното съм много съгласен с колегата, за всеки двигател с турбо се препоръчва след юркане да се остави поне 5 мин да работи в ниски обороти та да се охлади, за да не го "окотиш"
              Лошото е, че този преди теб като го е преебал и му е нахакал добавките за продажба и после ти си викаш "тва е ебати скапания мотор"
              Ако е здрав мотор, изправна охладителна система, смяна масло и филтри на 8-9000 км и нямаш грижи.
              Лошата слава идва от многото глави на тоя двигател, като ламята спаска е - четириглав змей. Та при отваряне някои хора шлайфат само едната за по евтино и после "ама той нещо пак не ще" и "те така" както казва един герой.
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #22
                От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
                А аз си мислех, че съм единствения карък във целия форум
                И знаеш ли кое е най-ироничното - повечето съфорумници са точно с този 2.5ВМ двигател, а всички плюят колко е лош и как за нищо не става. Наистина, ако въпросният италианец ставаше, цената нямаше да си има. Ем върви, хем е сравнително икономичен, да де ама такъв филм нЕма. Това което занм е, че този двигател първоначално е бил проектиран за използване в лодки и корабчета, именно за това е с отделни глави, ако се наложи ремонт, той да е по-лесен и прост. Дотук добре, обаче така замисленият двигател на лодката се ползва с едно и също натоварване в някакви "благоприятни" обороти. Слагайки го в МПС, прибавяйки незнайна иксплоатация, изминати километри и 20+ години и най-важното ентусиаст с новозакупен джип се получава мекоказано неприятен резултат. Точно "дрането" и карането постоянно с висока скорост се прецаква двигателя.

                Поздрави !
                п.п. Dimitar Nenchev, да знаеш че винаги може да стане по-зле

                Коментар


                • #23
                  От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                  Стига сте спекулирали с добавките. Едва ли не като му сипеш добавка в антифриза, маслото и горивото и всичко става 6. На жипката текнат ли чорбите спиране нямат, от опит го знам. Ако знаеш колко добавки съм пробвал....по-ефтино щеше да ми седне да си сменя семеринга дето течеше...
                  If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                    Не му е само предразположеността към прегряване кусура на този двигател, а и изключителната му неремонтопригодност! За мен лично най-голямата простотия са долните разпределителни валове и всичко помежду им, и клапаните! Смяната на компонентите по тази въображаема ос, изискват пълното разглабяне на двигателя - нещо трудоемко и неприятно - един път! Втори път - махат се и главите, което най-малкото води до смяна на гарнитура на главите, които никак не са евтини - 700 кинта. Та поради тези причини тея машинки за 18-20 годишния си живот да са видели единствено редовна смяна на маслото и хубава нафта - това максимум (и обикновено - невярно)! Та вземаме ние този италиански хубавец и първо се учудваме колко много върви наистина - двигателя има много приличен въртящ момент от 300 Nm и не лошата мощност от 120 коня (сравнен с някои негови набори Тойоти, Ровери и т.н. прехвалени марки направо си е бегачка - моя в оригинален вид и гуми вкл. си переше със 160 по магистралата без проблем...). Влезе ли в турбо режим след 2000-2100 оборота, дава усещането за приятен прилив на мощност, не само в мислите ни, а и на колата. И така кефейки се и мъчейки машинката в гората и по асфалта, стигате и до следващия факт - има неоразмерено охлаждане, често съчетано и с не работещо виско на перката! Да речем, че пропуснете момента с пукането на глави (на мен ми се размина), но няма как да пропуснете момента със откачащите се пръти на повдигачите (особено зимата какъв кеф е това - не е верно, направо...), които да речем, че се сменят сравнително лесно.. Нямам как обаче да им сменим чашките без да разхвърляме почти целия двигател... Непознаването или омаловажаването на този проблем води до неговото задълбочаване - блокиране на клапани в отворено положение и подбиване на бутало, което пък води до един ремонт от порядъка на 2000 лева (много често джипа не струва толкова)... И ако си набил пари в него, и си го направил един от най-наперените тук (ама не само за пред кафето...) си изправен пред шибаната дилема - дали да продължиш да поддържаш мъртвеца под капака (щото освен всичко друго си се понаучил да караш в гората и ти идва слаб вече...), или да му туриш един бензинов шестак, което пак излиза едни 2-3000 лева, или да продадеш джипа! Е аз го продадох с все лебедките, шнорхелите, лифта и калните гуми! Грам не съжалявам към момента - Гранда ми е почти толкова проходим (лифт 2" и 31-ци), а разликата във всичко останало е от небето до земята в негова полза (пък ако има кинти - не ми се приказва)! Та повярвай ми, като пиша, че ВМ-а не става (като цяло), значи не става, защото човек и добре да живее, един слънчев ден му натежава кубинката... Ако върнете темите назад, ще видите и аз как съм защитавал и колко съм се клел в този мотор на времето.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Не му е само предразположеността към прегряване кусура на този двигател, а и изключителната му неремонтопригодност! За мен лично най-голямата простотия са долните разпределителни валове и всичко помежду им, и клапаните! Смяната на компонентите по тази въображаема ос, изискват пълното разглабяне на двигателя - нещо трудоемко и неприятно - един път! Втори път - махат се и главите, което най-малкото води до смяна на гарнитура на главите, които никак не са евтини - 700 кинта. Та поради тези причини тея машинки за 18-20 годишния си живот да са видели единствено редовна смяна на маслото и хубава нафта - това максимум (и обикновено - невярно)! Та вземаме ние този италиански хубавец и първо се учудваме колко много върви наистина - двигателя има много приличен въртящ момент от 300 Nm и не лошата мощност от 120 коня (сравнен с някои негови набори Тойоти, Ровери и т.н. прехвалени марки направо си е бегачка - моя в оригинален вид и гуми вкл. си переше със 160 по магистралата без проблем...). Влезе ли в турбо режим след 2000-2100 оборота, дава усещането за приятен прилив на мощност, не само в мислите ни, а и на колата. И така кефейки се и мъчейки машинката в гората и по асфалта, стигате и до следващия факт - има неоразмерено охлаждане, често съчетано и с не работещо виско на перката! Да речем, че пропуснете момента с пукането на глави (на мен ми се размина), но няма как да пропуснете момента със откачащите се пръти на повдигачите (особено зимата какъв кеф е това - не е верно, направо...), които да речем, че се сменят сравнително лесно.. Нямам как обаче да им сменим чашките без да разхвърляме почти целия двигател... Непознаването или омаловажаването на този проблем води до неговото задълбочаване - блокиране на клапани в отворено положение и подбиване на бутало, което пък води до един ремонт от порядъка на 2000 лева (много често джипа не струва толкова)... И ако си набил пари в него, и си го направил един от най-наперените тук (ама не само за пред кафето...) си изправен пред шибаната дилема - дали да продължиш да поддържаш мъртвеца под капака (щото освен всичко друго си се понаучил да караш в гората и ти идва слаб вече...), или да му туриш един бензинов шестак, което пак излиза едни 2-3000 лева, или да продадеш джипа! Е аз го продадох с все лебедките, шнорхелите, лифта и калните гуми! Грам не съжалявам към момента - Гранда ми е почти толкова проходим (лифт 2" и 31-ци), а разликата във всичко останало е от небето до земята в негова полза (пък ако има кинти - не ми се приказва)! Та повярвай ми, като пиша, че ВМ-а не става (като цяло), значи не става, защото човек и добре да живее, един слънчев ден му натежава кубинката... Ако върнете темите назад, ще видите и аз как съм защитавал и колко съм се клел в този мотор на времето.
                      Това директно ще го копирам в темата където събираме информация за покупка на ново 4x4. Да предопредим всички колебаещи се > Нали може ?

                      Поздрави !
                      п.п. ще звънна на моето приятелче, дето ми прегря джипа, та да му благодаря, че ме е отървал преждевременно

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                        Не знам от къде купувате тези гарнитури по 700лв ,но аз купувах две ,цените варираха между 85лв и 120лв разликата идва от фирмата която я предлага и дебелината на самата гарнитура ,а тя е отбелязана в единия край с дупки"1,2,3 и т.н."заради шлайфа на главите.Иначе за останалото сте прави.
                        ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                          Мартин е казал всичко много правилно. Всичките упражнения, които трябва да се изпълнят, за да стане читав джиипа са трудоемкки, изискват време, нерви и пари. Аз по тази причина се сбогувах с диизела (3.1), понеже нямам нито едно от гоореизброоените в излишък. При мен интересно как ми се размина с пукане на глави, при положение, че карах в най-голямата жега със счупен вал на воодната попма=>изтървал семеринг в продълженние на около 100 километра с вода на половина....Кофти е, че като падне нивоото на антифриза под едно определено и датчика остане на сухо, не показва прегряване...щото е на сухо. Плюс това 242 не е оферта. Дай боже всеки да може да си позволи бензинов
                          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                            Първоначално публикуван от danaka69 Преглед на мнение
                            Не знам от къде купувате тези гарнитури по 700лв ,но аз купувах две ,цените варираха между 85лв и 120лв разликата идва от фирмата която я предлага и дебелината на самата гарнитура ,а тя е отбелязана в единия край с дупки"1,2,3 и т.н."заради шлайфа на главите.Иначе за останалото сте прави.
                            Ами 4 х 100 (средно) е 400 кинта, като сложиш и труда - отиват към то 700! С различна дебелина са, защото има за различните шлайфове (като отнемане от главите) - за да се запази работния обем непроменен и други работи...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                              Безнинов зависи за къде ! Ще ви изредя редица предимства на дизела пред бензина за гората! За разхода да не говорим. Той и 180 прави ама точно така дава фира ! На магистралата макс 100-120 и до там. За ремонт честно кое му е сложното? по прост двигател сигурно има москвича и ладата, (малко четене , малко инструменти "не чук,отвертка и клещи") и пред блока се прави. Ако е използван правилно не като спортна кола мотора е железен, моя го купих на 320000км. а колко е минал преди това не се знае.
                              Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                              NV 231 - COMMAND-TRAC
                              3" lift

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кажете какво да гледам при покупка Чероки

                                Първоначално публикуван от vancho85 Преглед на мнение
                                Безнинов зависи за къде ! Ще ви изредя редица предимства на дизела пред бензина за гората! За разхода да не говорим. Той и 180 прави ама точно така дава фира ! На магистралата макс 100-120 и до там. За ремонт честно кое му е сложното? по прост двигател сигурно има москвича и ладата, (малко четене , малко инструменти "не чук,отвертка и клещи") и пред блока се прави. Ако е използван правилно не като спортна кола мотора е железен, моя го купих на 320000км. а колко е минал преди това не се знае.
                                Ами за най-елементарен ремонт или облсужване се разкача де що има маркуч (и на турбото в това число), че и не малко кабеляк! Вярно - много прост двигател е и най-вече тоя дето е решил да го слага в джип (не случйно не са много майсторите които искат да се занимават с него и знаят как). В този ред на мисли, щом като е проста работа - кажи ни на колко Nm се затягат главите и как...?!!
                                Не казвам, че двигателя е лош! Просто не е за офроуд... Ако се кара кротко и се подържа правилно и редовно - си е читава машинката с оглед и на икономичността и. Перфектна схема за риболов, излети сред природата и т.н. - все неща, които не изискват шофиране в рамките на десетината градуса между момента на н@сиране и обръщането в дерето (това последното по Търтея)...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X