Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

    Да почнем отпред назад.
    Пазара за черокита в момента не е беден,а направо е гола водица.Избор почти няма,а цените са меко казано завишени за това което се предлага.Основно при чероците се намират 2.5ВМ мотор който лично аз на тоя етап не бих избрал всички знаете защо.За бензиновите съм казал,че газ не обичам тъй като ми отнема от мястото,постоянните проблеми свързани с нея и качеството на газта.Допълнителните проблеми който може и създава по двигателя и т.н.
    Ако ми се караше на газ нямаше да я има обявата ми в раздела за леки автомобили,но как и да е.
    Тераното като цяло мога да кажа,че май по ми харесват моделите с квадратният фар отколкото тези с кръглият,но са ми много тъмна Индия като цяло.
    Като изключим липсата на преден мост и отвратителното качество на материалите какво друго е проблемно при тераното?
    Как е като разход спрямо 2.1 на черока,защото това не е маловажно въпреки,че не е най-важното.
    Като обем външно ми изглежда по-голямо(говорим само за варианта дълга база) вътрешният обем как е?
    Частите проблемни и скъпи за намиране или?
    И един въпрос който неминуемо ще се появи във времето е как стой въпроса с "наджипването"
    Тъй като се познавам и знам,че рано или късно ще реша,че ми се правят и по сериозни разходки с колегите и ще ми се искат гуми 31ци,поне малък що годе сиромашки лифт,ванти и т.н.Та да питам кое и как докато е време.
    Знам,че нито един от малолитражните немощни мотори не става и няма да става за тежък офроуд,но тук говорим за проста по висока проходимост при разходки къде сам,къде с малката из горите в различни климатични условия при който ми ще да имам поне някаква сигурност в автомобила си.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #47
      От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

      Глей ся :
      - терано ако купуваш само с 4-те фара тоест след "96, щото по-старите са 100коня, без интеркулер и като цяло са куцички, пък и доста често ръждиви. Нямат комп. и ГНП-то е механично. Това са по основинте разлики м/у различите модели.

      ПО въпростите :
      1) Частите за терано са по-скъпи, не много ама ПО ;
      2) Разхода, на дълго , 125к.с градско е по-голям с около 2 -4 л. Зависи от плавника. извънградско са почти еднакви.
      3) Тераното е доста обемно отвътре, особено 2-3 ред седалки са удобни и за 100+кг хора. Разположени са амфитеатрално и това дава перфектна видимост + огромните прозорци. НО външно не е по-голямо от черокито, просто е по-заоблено и задната гума затруднява паркирането назад. Спрямо патрол, паджеро е доста по-компактно, но вътрешното пространство е еднакво.
      4) Наджипването : Ами до 31" влизат и при двата вида МПС-та с лифт. При черока с подложки и евентуално шпренгване на ресьорите, при тераното с натягане на торсионите, подложки на пружините и колУем чук
      НО - черокито ти дава неограничени възможности, тъй като лесно се намира и присажда 4-литров мотор, а лифт и други тунинг части колко щеш на достъпни цени. За тераното това е доста скъпичко и пак крайният резултат не е фраиращ заради независимото окачване.

      Поздрави !
      п.п. Влизам в пререкания ама Чероки 2.1 с леко "пипната" помпа + 31" на бавните в гората няма равно, особено ако е с LSD в задния диф. Като + се сещам и за товам, че бавните скорости на черока са 100 пъти по-бавни от тези на нисана. Едниствено разхода се дига с около 1л.

      Коментар


      • #48
        От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

        За тези цели аз бих гледал Терано 1 – http://www.youtube.com/watch?v=YPdBOf-sb14, а не Терано 2 - http://www.youtube.com/watch?v=SuHGVjjqH4g.(приемаме, че търсиш модел с пет врати, има такива и от единицата в други клипове)
        Да можеш да се ориентираш в картинки.
        Разхода е по-висок от на Черока. На двойката е по-висок от на единицата защото е и по-тежка с около 200кг(дългата).
        Ръждата по Терано 1 трябва да е горе-долу като на Черока(от сходни години са), а динамиката една идея по-добра за Нисана.

        ПП: От двойкта го има и като Форд – http://www.youtube.com/watch?v=HesvMFG8Huk
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #49
          От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

          Черока не гние, има точно 2 места където загнива но е лесно поправимо.
          За наджипването нека почнем от основната разлика между терано и черок - и тя е не липсата на цял мост при терано а липсата на рама при черока. Рамата на американеца е интегрирана в купето. От тук отпада и единия ефтин вариант за лиф (боди лифт).
          Гуми 31-ци и двата ще ги въртят, но черока градско ще се зори или ще харчи доста за да ги носи, за в гората - вярно на черока бавните са много ама много бавни.
          Части за терано не знам, но за черока стоп втора ръка е 150лв... вярно е и че чисто нов фар от магазина е 30лв та с 2 думи има и скъпи и евтини части.
          2.7 тди дава проблем с датчик на колянов вал и от там почва да е*ава компютъра (питай спарки за повече инфо, че той познава терановците доста добре)
          Черока го преправяш от виско на ел перка и на мотора му олеква
          Разход на гориво - избора е твой - или е икономично но не върви или харчи и върви щото и черока може да върви доста, но си иска храна за целта, и тераното сигорно може да се "скопи" и да е икономично, но тогава и то ще стане куц кон.
          Черока отпред е тесен (на задната седалка не съм се возил) но пък и тераното май не е много по широко.
          Тераното е по високо, но и с по висок център на тежестта, от там по нестабилно.
          Черока е нисък (самото купе е ниско, не че е с малък клиренс) което за стабилността му при страничен наклон е голям +, но пък ако ти си висок ще си биеш главата в тавана.
          Лифт кит за чероки е скъп и трябва поръчка от щатите, а след 33" гуми почва и да слабеят силовите агрегати и да се чупят разни неща ( виж темата на verter за неговия черок) Просто диференциал dana30 май е слаб за по големи гуми.
          Сиромашкия лифт е свързан с много компромиси и не знам до колко е оправдан (мартин христов имаше тема за неговия черок 2.5 какъв лифт е имал и какво направи с него)
          Носачите на предния мост на черока са къси и в един момент ограничават хода на моста, което е допълнителен проблем при лифт.
          Май при тераното ( с кръглите фарове) е доста по често срещан LSD диференциала, и при черока се намира, но все пак тераното е с някви години по младо и съответно шанса да е здраво лсд-то е по голям.
          И такива хубави неща за двете машини.
          Поздрави и успех с избора. Наздраве
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #50
            От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

            Абе за широчина, терано 2 е доста по-широко, но и високо. Колегата mmtrance е много прав за това,че може би няма джип с толко нисък център на тежестта като черокито, а в същото време има досто голям просвет. Примерно една витара в сток вид е висока колкото черокито, ама праговете начерокито са на височината на фаровете на витарката.
            * черокито НЕ гние, шасито и са поцинковани, използваната ламарина е изключително дебела. Мойте които са от "88 - "96 и другите ероци които съм имал не са имали 1-точка ръжда. Нито съм правил някакви антикорозионни обработки. Преди време брадчеда си взе едно от Австрия, което имаше леки ръжди само след задните гуми, дето камачетата постоянно са удряли по купето.

            Поздрави !
            п.п. Доста често е обсъждано във форума, че въпреки интегрираното си шаси, черокито е изключително гъвкаво и издръжливо. Хора дето са се състезавали дълги години с такива машини казват, че не са успели да спукат рамата. Докато при други дооОста по-големи момчета над 2+ тона, при по-големи извращения рамата отива на кино

            Коментар


            • #51
              От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

              Нещо с наджипването и цената на частите... Стоп 2ра ръка 15тина лв е за черока, Бодилифта е нещо което и на враг не бих причинил, ама друга тема. Интегрираната рама дава по-голям клиренс и по-лека машина. Лифта на черокито за 31ци е подложки и шпренгване, демек и сам за без пари почти. По-евтин лифт кит от за XJ аз не знам дали съществува и то уникален пълен лифт кит 6,5 с кардани всичко е 2000$ надолу, ако хванеш примоция и 1500$ пълен комплект. ЛСД деф лично аз полза не виждам от него и е последното нещо което бих гледал при покупката на Джип. Дана 30/35 е много слаб деф държи на 35ци с 5,2 двигател и стартове по светофарите Аз съм висок 190 без малко и не си бия главата, не казвам че е широко в никакъв случай, но и 185кг човек 190 се вози, верно че не му стига колана и то с кожения салон дето седалките са с 15см по-високи от обикновените.

              Коментар


              • #52
                От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

                Колкото повече чета толкова повече се убеждавам сам себе си,че черока е за мен.От тук на сетне остава да се опарича и да се почне активното търсене на читав екземпляр.Къде тук пък ако не се намери и навън.Мотора ще бъде 2.1 тъй като за мен на този етап от живота ми е най-правилната комбинация като цяло.
                След време дай боже да стане 4литрова неделна играчка,но стига с мечтите.Сега трябва да бъдем реалисти.
                Относно черока и аз смятам,че премахването на виското ще облекчи много мотора тъй като съм карал и карам бмв с виско и знам как стоят нещата.
                Една ел.перка ще вдъхне малко живот на старият мъртвец,но не съм сигурен как ще се отрази на мотора тъй като тя ще докара по-големи температурни амплитуди м/у пускането и спирането си.При виското всичко се регулира плавно и няма пикове.
                Може да се оправят нещата и със поставянето на правилният термостат както каза колегата и ще бъдем застраховани,че точката на кипене е далеч от нас.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #53
                  От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

                  Мойто чероки (2.1тди) беше с ел перка, имах си и бутон за принудително пускане, така и не успях да го прегрея тоя мотор
                  2000$ не са малко пари за лифт, това си е цената на още един черок.
                  Моето беше без лифт, само с някви кални гуми (е и го поорязах от към калници едно друго) Правехме си разходки с кума който кара патрол на 35" та като цяло си го следвах без да съм постоянно на въже , обаче моя черок беше прежален и само за гората. Като му свалих стабилизиращата щанга и предния мост почна доста добре да се движи.
                  Друг често срещан проблем при тея машини е теч от секторната кутия и от маркучите към масления филтър (масления филтър не е на двигателя, а е изнесен в страни на коша).
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #54
                    От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

                    Еее човек 2000$ за пълен лифт кит лонг арм марков ако ти се види висока То реално от старата кола остават 2та моста и раздатката всичко друго е ново, то купуваш почти още 1 черок и то чисто нов тунингован Аз по-евтин лифт не съм виждал за никоя кола.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!

                      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                      Еее човек 2000$ за пълен лифт кит лонг арм марков ако ти се види висока То реално от старата кола остават 2та моста и раздатката всичко друго е ново, то купуваш почти още 1 черок и то чисто нов тунингован Аз по-евтин лифт не съм виждал за никоя кола.
                      За тея пари на някой Патрол или Тойота може да вземеш комплект полиоретанови тампончета, някой друг семеринг и евентуално нови амортесьори Не забравяй, че постоянно в американчко се продавак китове втора ръка, дето са карани 2-3 месеца и са им умалели. Такива се намират за по 500$ с транспорта, примерно до 3-4"
                      * Дали е тясно - ами аз съм 198, 90кг, седалката я дърпам докрай (ама то така правя във всяка кола дето се кача ) и в черокито си става супер удобно. И аз съм с кожен салон и мога да кажа, че седалките са супер удобни и комфортни. Проблема при такава конфируграция е, че за возещите се на задната седалка не остава много място, ама пак е по-широко от голф или някое деУ.
                      - Сиромашки лифт се прави в домашни условия от всеки който ръцете не са му в г@за и има стабилно гедоре + крик. Останалото е въображение. Шпренгване, подлагане или каквото ти скимне. 31 " са правилните гуми за черокито (лично за мен) максимум до 32" с едно на ум. ПО-големи гуми водят до поражения по трансмисията при извращения, а в същото време дават малко повече като проходимост.

                      Поздрави !
                      п.п. Пък в крайна сметка, ако решиш да минаваш над смартчетата по светофарите винаги може да си намериш редукторни мостчета

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X