От: Избор на градски детевоз Чероки 2.1 ТД?!
Да почнем отпред назад.
Пазара за черокита в момента не е беден,а направо е гола водица.Избор почти няма,а цените са меко казано завишени за това което се предлага.Основно при чероците се намират 2.5ВМ мотор който лично аз на тоя етап не бих избрал всички знаете защо.За бензиновите съм казал,че газ не обичам тъй като ми отнема от мястото,постоянните проблеми свързани с нея и качеството на газта.Допълнителните проблеми който може и създава по двигателя и т.н.
Ако ми се караше на газ нямаше да я има обявата ми в раздела за леки автомобили,но как и да е.
Тераното като цяло мога да кажа,че май по ми харесват моделите с квадратният фар отколкото тези с кръглият,но са ми много тъмна Индия като цяло.
Като изключим липсата на преден мост и отвратителното качество на материалите какво друго е проблемно при тераното?
Как е като разход спрямо 2.1 на черока,защото това не е маловажно въпреки,че не е най-важното.
Като обем външно ми изглежда по-голямо(говорим само за варианта дълга база) вътрешният обем как е?
Частите проблемни и скъпи за намиране или?
И един въпрос който неминуемо ще се появи във времето е как стой въпроса с "наджипването"
Тъй като се познавам и знам,че рано или късно ще реша,че ми се правят и по сериозни разходки с колегите и ще ми се искат гуми 31ци,поне малък що годе сиромашки лифт,ванти и т.н.Та да питам кое и как докато е време.
Знам,че нито един от малолитражните немощни мотори не става и няма да става за тежък офроуд,но тук говорим за проста по висока проходимост при разходки къде сам,къде с малката из горите в различни климатични условия при който ми ще да имам поне някаква сигурност в автомобила си.
Да почнем отпред назад.
Пазара за черокита в момента не е беден,а направо е гола водица.Избор почти няма,а цените са меко казано завишени за това което се предлага.Основно при чероците се намират 2.5ВМ мотор който лично аз на тоя етап не бих избрал всички знаете защо.За бензиновите съм казал,че газ не обичам тъй като ми отнема от мястото,постоянните проблеми свързани с нея и качеството на газта.Допълнителните проблеми който може и създава по двигателя и т.н.
Ако ми се караше на газ нямаше да я има обявата ми в раздела за леки автомобили,но как и да е.
Тераното като цяло мога да кажа,че май по ми харесват моделите с квадратният фар отколкото тези с кръглият,но са ми много тъмна Индия като цяло.
Като изключим липсата на преден мост и отвратителното качество на материалите какво друго е проблемно при тераното?
Как е като разход спрямо 2.1 на черока,защото това не е маловажно въпреки,че не е най-важното.
Като обем външно ми изглежда по-голямо(говорим само за варианта дълга база) вътрешният обем как е?
Частите проблемни и скъпи за намиране или?
И един въпрос който неминуемо ще се появи във времето е как стой въпроса с "наджипването"
Тъй като се познавам и знам,че рано или късно ще реша,че ми се правят и по сериозни разходки с колегите и ще ми се искат гуми 31ци,поне малък що годе сиромашки лифт,ванти и т.н.Та да питам кое и как докато е време.
Знам,че нито един от малолитражните немощни мотори не става и няма да става за тежък офроуд,но тук говорим за проста по висока проходимост при разходки къде сам,къде с малката из горите в различни климатични условия при който ми ще да имам поне някаква сигурност в автомобила си.

та с 2 думи има и скъпи и евтини части.
, обаче моя черок беше прежален и само за гората. Като му свалих стабилизиращата щанга и предния мост почна доста добре да се движи.
Коментар