От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии
Така, това вече ще ми е последният пост в тази тема, защото ми омръзна да споря с хора, които са чули от някаде нещо, украсяват го и то си върви така и другите се бъркат от тях. Аз когато не знам нещо не пиша за него или питам хора, които са се сблъсквали със същия проблем.
Та по темата да продължа, тази сутрин като се прибирах от лов( понеже нищо нямаше ) реших да послушам колегата marinco ( поздрави от Несебар колега ) и реших да си направя няколко експеримента :
При първия експеримент пак си броя предавките и те са си 5, нито една не е избягала, казвате че оборотите ми трябва да са 2400 -2500 при 70 мили или 112км, щото видиш ли автоматика на гранда от 99 е с 4 скорости и на 4 скорост с 70 мили или 112 км трябва да е на 2400 -2500, ДА АМА НЕ , той си е 5( ПЕТ) скорости и на 5 (пета скорост) стрелката на оборотомера закова на 2000 и 2100 посредата, помислих си че сигурно не виждам добре, разтърках очи, ама все там я виждам. Реших да пробвам друго, пак изреждам всичките 5 предавки, пак ги броя пак са 5 (ПЕТ), но този път включих и автопилота на 70 мили или112 км, е пак там си седеше оборотомера между 2000 и 2100.
Помислих, че не мога да броя до 5 и реших да пробвам друго, да броя д 4 (ЧЕТЕРИ) . Направих си друг тест- изключих си петата предавка ( за всички ви моята 4 предавка, тоест за 90% от всички като включих овърдрайва и потеглих почнах да броя предавките и стигам аз до 4-та предавка и няма повече, о чудо 5 предавка изчезна някаде и на 70 мили или112 км. вече бях някаде между 2900 и 3000 оборота .
Та на въпроса има ли гранд чероке 4.7 1999г. 5 (пет) скорости или няма отговорете си сами.
Посволявам си и да ви прведа нещо специално за кутията на гранд WJ
През юни 1998 г. Chrysler въведе иновативната 45RFE в 1999 WJ Jeep Grand Cherokee.
45RFE автоматична скоростна кутия на WJ три планетна предавка определя вместо от двете обикновено се използва в 4-степенна автоматична, а тя включва три множество съединители дискови вход, три множество дискове, притежаващи съединители и двойна система за вътрешен филтър (една, която е основния филтър за предаване картер, другата система охладител за връщане на течност). Четири предни предавки са били използвани в нормалното ускорение, с различен втора предавка, използвана за увеличаване на функционалността в "функцията кикдаун" ускорение.Въпреки, използвайки петте предни предавки, Chrysler играе на сигурно и реши да го наричат "4-степенна автоматична.
Така, това вече ще ми е последният пост в тази тема, защото ми омръзна да споря с хора, които са чули от някаде нещо, украсяват го и то си върви така и другите се бъркат от тях. Аз когато не знам нещо не пиша за него или питам хора, които са се сблъсквали със същия проблем.
Та по темата да продължа, тази сутрин като се прибирах от лов( понеже нищо нямаше ) реших да послушам колегата marinco ( поздрави от Несебар колега ) и реших да си направя няколко експеримента :
При първия експеримент пак си броя предавките и те са си 5, нито една не е избягала, казвате че оборотите ми трябва да са 2400 -2500 при 70 мили или 112км, щото видиш ли автоматика на гранда от 99 е с 4 скорости и на 4 скорост с 70 мили или 112 км трябва да е на 2400 -2500, ДА АМА НЕ , той си е 5( ПЕТ) скорости и на 5 (пета скорост) стрелката на оборотомера закова на 2000 и 2100 посредата, помислих си че сигурно не виждам добре, разтърках очи, ама все там я виждам. Реших да пробвам друго, пак изреждам всичките 5 предавки, пак ги броя пак са 5 (ПЕТ), но този път включих и автопилота на 70 мили или112 км, е пак там си седеше оборотомера между 2000 и 2100.
Помислих, че не мога да броя до 5 и реших да пробвам друго, да броя д 4 (ЧЕТЕРИ) . Направих си друг тест- изключих си петата предавка ( за всички ви моята 4 предавка, тоест за 90% от всички като включих овърдрайва и потеглих почнах да броя предавките и стигам аз до 4-та предавка и няма повече, о чудо 5 предавка изчезна някаде и на 70 мили или112 км. вече бях някаде между 2900 и 3000 оборота .
Та на въпроса има ли гранд чероке 4.7 1999г. 5 (пет) скорости или няма отговорете си сами.
Посволявам си и да ви прведа нещо специално за кутията на гранд WJ
През юни 1998 г. Chrysler въведе иновативната 45RFE в 1999 WJ Jeep Grand Cherokee.
45RFE автоматична скоростна кутия на WJ три планетна предавка определя вместо от двете обикновено се използва в 4-степенна автоматична, а тя включва три множество съединители дискови вход, три множество дискове, притежаващи съединители и двойна система за вътрешен филтър (една, която е основния филтър за предаване картер, другата система охладител за връщане на течност). Четири предни предавки са били използвани в нормалното ускорение, с различен втора предавка, използвана за увеличаване на функционалността в "функцията кикдаун" ускорение.Въпреки, използвайки петте предни предавки, Chrysler играе на сигурно и реши да го наричат "4-степенна автоматична.
Коментар