Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

    Ако мога да попитам, за какво е тази тема?
    Насов, не се обиждай, е решил да доказва тези.
    Ще цитирам Гоблин от една друга тема - Насов, ти решаваш как да се излагаш...
    Моя бивш автомат също тръгваше от 3та и какво от това? И въобще няма нито едно твое вярно твърдение в тази тема. Да не говорим, че когато започваш да олекваш откъм тези, почваш и да бягаш от това, което си твърдял в началото.

    Аз знам две твои коли от както те познавам. Едно Диско полу в движение и сега едно БМВ съвсем не в движение. Откъде ги извади тези изводи и доводи за автоматите? Не ми отговаряй. Добре е да сме полезни с опита си, а не с теро-реро, тралала и подобни.

    Съжалявам за спама, ама ми идва в повече.

    Коментар


    • #32
      От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

      Е ще напиша каквото знам, може да е от полза на някого:

      Ето как са нешата при гранда и скоростните кутии, които слагат във модел WJ с 4.7 V8 двигател

      Кутиите са класически автомат, управляван от електро-масленохидравличен "мозък". Електроника е малко и решения от типа "кога да сменя скорост" се взимат на базата на налягането на маслото и различни механични клапани. Сменянето на предавките се осъществява с ленти които блокират различни външни повърхности от планетарен зъбен механизъм. Основната разлика с тип- и степ-троник е, че нама ръчно превключване, спортен режим и т.н. Работи изцяло автоматично и с подаване на различно количество газ може да се постигне смяна на скорости от 1700 до 4000-5000 оборота.
      Нямат възможност за тръгване на друга предавка освен на първа напред и задна назад.
      Начина на каране от "икономичен" до "спортен" зависи изцяло и единствено от това колко газ се дава.

      При системата quadra drive, накратко описано имаш три автоматични блокажа до 100% - между предна ляво и дясно колело, между задно ляво и дясно колело и между преден и заден мост.
      Управляват се автоматично и степента на блокиране зависи от разликата в скоростите на въртене.

      Това е на бързи скорости.
      При бавни предния и задния мост за свързани 100% (part time), а диференциалите се заключват по същия начин като при бързи.

      Всичко описано прави излишна всякаква електроника за ограничаване на обороти, ESP или тръгване на по висока предавка.
      Джипа е много стабилен на сняг или кал, стига да е оборудван със съответните гуми.

      Проблем имам, когато ми заорат диференциалите, затова планирам поне 4" лифт и гуми поне 33"

      Относно двигателя - писах, мисля, има огромен въртящ момент и дърпа добре над 1200 оборота. При правилно работещ изправен двигател празният ход е 500-600 оборота.
      Никъде не съм чел, че има проблем с мазането при ниски обороти. Напротив, това е дефорсиран, ниско оборотен двигател и ако се кара с правилното масло няма никакви проблеми.

      Тъй като неотдавна отварях мотора, останах силно впечатлен как двигател над 10 години е абсолютно запазен, и няма следи от износване нито по разпределителните валове, нито по цилиндрите.

      Тъй като в момента го карам с 10W40 при зададено от производителя 5W30, ме предупредиха единствено да не го държа дълго време над 4000 обороти.
      Последно редактирано от danvan_; 06-02-13, 21:41. Причина: Хапнах малко букви
      Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
      Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

      0885372997 - Дани

      Коментар


      • #33
        От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

        Първоначално публикуван от danvan_ Преглед на мнение

        Кутиите са класически автомат, управляван от електро-пневматичен "мозък".
        Сигурно е неволна грешка но в автоматика управлението е с хидравлика!!!

        Коментар


        • #34
          От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Ако мога да попитам, за какво е тази тема? ...
          Защото освен теориите на Насов се появи и информация, която може да е полезна за собственици на WJ.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            От: газова уредба за Jeep Grand Cherokee

            Много благодаря за споделения опит по темата "Скорости и начин на каране на WJ 4.7 v8" Нещата стават все по-ясни...

            Аз съм си новак с големите двигатели и автоматика, така че колкото и да ми харесва - разбирам, все още "не си говорим на един език" с V8-та.
            Има съвсем различно поведение от малките бензинови двигатели. Ще се радвам ако науча от тук, как да използвам добре "кончетата" ... Забелязах това гъвкаво поведение, при превключването на различни обороти.
            В началото се усъмних дали нещо не е наред. Смях!

            p.s. какви ти "кончета", много бързо се превръщат в полудели мустанги Кеф голям!
            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
            2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

            Коментар


            • #36
              От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
              Сигурно е неволна грешка но в автоматика управлението е с хидравлика!!!
              Хидравлика, моя е грешката. Мозъкът е нещо като лабиринт, с различни каналчета по които се нагнетява маслото.
              Влизат и някакви жици, за разлика ог ZJ, затова мисля че има и някаква рудиментарна електроника
              Дадо Владо може да разсее съмненията.
              Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
              Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

              0885372997 - Дани

              Коментар


              • #37
                От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                Говорех за пневматиката!!!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                  Да де - даже се редактирах, за да не остане грешно, благодаря
                  Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                  Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                  0885372997 - Дани

                  Коментар


                  • #39
                    От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Защото освен теориите на Насов се появи и информация, която може да е полезна за собственици на WJ.
                    Още малко информация, която може да се окаже полезна за собственици на WJ - Вчера звъннах в Балкан стар (в София и във Варна) и от двете места ми отговориха че не могат да препрограмират кутията.
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                      На трета тръгва когато е в авариен режим.
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #41
                        От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                        Първоначално публикуван от danvan_ Преглед на мнение
                        ......за разлика ог ZJ, .......
                        По-стария е с хидравлична кутия (примерно46RH), по-новия с електронна (46RE), а ремонт на скоростите на WJ нямам натрупани финансови тлъстинки и ги пращам на ssspeed
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #42
                          От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                          Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
                          Още малко информация, която може да се окаже полезна за собственици на WJ - Вчера звъннах в Балкан стар (в София и във Варна) и от двете места ми отговориха че не могат да препрограмират кутията.
                          А би било добре за икономия на гориво и намаляване износване на двигателя.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                            Прочетете изречението на 10 и 11 ред.
                            http://translate.google.bg/translate...ed=0CC4Q7gEwAA

                            Коментар


                            • #44
                              От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                              Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                              Прочетете изречението на 10 и 11 ред.
                              http://translate.google.bg/translate...ed=0CC4Q7gEwAA
                              Четох, четох, но не разбрах дали Вашия е с 45RFE, която е като моята т.е. четиристепенна и последната предавка я включва при 80 км/ч. или от по-новия модел.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Гранд Чероки WJ - дискусия за обороти и скоростни кутии

                                Не знам кого питаш колега - моя е с 5 степенна - специално го избирах.
                                От нея реално друга полза няма, освен по-ниска консумация на дълъг път.
                                Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                                Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                                0885372997 - Дани

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X