Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

    Интересно юнака докъде ли е стигнал с решението!?!?
    А иначе лично мнение - WJ 4.7.Доста доволен съм от колицата за едната година в която я имам.
    ZJ не ми харесва като интериор.
    Тъпо че WJ няма по-голям матор.5,9 щеше да му легнеее....
    Следващия модел (в момента ми изсфирясаха инициалите му) ме кефи нооо....$$$$....нямаааа за него.
    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
    0888854582
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

    Коментар


    • #17
      От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

      от трите варианта 5.2

      Коментар


      • #18
        От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

        Първоначално публикуван от ivan_ivanov1988 Преглед на мнение
        от трите варианта 5.2
        Абе и аз натам съм се ориентирал, особено след поясненията на Деди. Но ще изчакам още месец, че в текущата ситуация никак не ми се иска да отънявам семейния бюджет. Така или наче жената поне още месец-два няма да и е проблем да се сгъва и в леката кола
        Между другото, проверих и застраховките и данъците - оказа се, че изобщо не са толкова страшни, така че ... скоро!
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Абе и аз натам съм се ориентирал, особено след поясненията на Деди. Но ще изчакам още месец, че в текущата ситуация никак не ми се иска да отънявам семейния бюджет. Така или наче жената поне още месец-два няма да и е проблем да се сгъва и в леката кола
          Между другото, проверих и застраховките и данъците - оказа се, че изобщо не са толкова страшни, така че ... скоро!
          ako намериш читав 5,9 най-добре, 4,7 е на следващото поколение, а там Quadra track е съвсем друго нещо - 3/три/ заводски блокажа

          да се чете DRIVE
          Последно редактирано от IvanIvanovi; 13-05-14, 20:53.
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #20
            От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

            Не куадра трак ами куадра ДРАЙВ му се вика.Не че няма трак де!
            Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
            0888854582
            Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
            Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

            Коментар


            • #21
              От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
              ako намериш читав 5,9 най-добре, 4,7 е на следващото поколение, а там Quadra track е съвсем друго нещо - 3/три/ заводски блокажа
              "Драйва" е с многото блокажи "трака" е плешив.
              Сипи си едно да изгониш дневния стрес.
              За хора с "броени" пари - 5.2 е като цяло по-непретенциозен евтин и здрав.
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #22
                От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                Добавих правилното де, то и аз изперках от гледане на обяви вече
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                  Първоначално публикуван от traun Преглед на мнение
                  Тъпо че WJ няма по-голям матор.5,9 щеше да му легнеее....
                  Има 4,7 НО(High Output), но са редки и по-скъпи. Параметрите са близки до ZJ 5,9.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                    Е а по тоя случай наздраве на всички и много безавариини!!!!Колега Иван,да не ми се връзваш!Без лоши чувства!
                    И да знаете К.Драйва е голяма работа.
                    Уффф.......последна ракия си сипвам.
                    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                    0888854582
                    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                      Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                      ako намериш читав 5,9 най-добре, 4,7 е на следващото поколение, а там Quadra track е съвсем друго нещо - 3/три/ заводски блокажа

                      да се чете DRIVE
                      Тука нещо не чатнах. Все още не съм достатъчно в час, но като че ли ZJ с 5.2, които в момента се продават, масово са с NV249, което по тефтер май си е именно куадра-трак? Куадра-драйва не е ли от WJ нататък? Или съм яко в грешка?

                      П.П. Уф, ама съм и аз ... това направо може да се затрие ... сънен съм още ... извинения!
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                        Да, Quadra Drive започва да се слага на WJ. А NV249 е единствената раздатка която слагат на ZJ 5.2, не се води точно Quadra-Track. От начало и аз имах съмнения относно раздатката, но след доста четене преди да взема джипа и вече по мои наблюдения, е доста добра раздатка.
                        Последно редактирано от Svetlozar Stankov; 14-05-14, 10:24.
                        Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                        0886/872-646

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Тука нещо не чатнах. Все още не съм достатъчно в час, но като че ли ZJ с 5.2, които в момента се продават, масово са с NV249, което по тефтер май си е именно куадра-трак? Куадра-драйва не е ли от WJ нататък? Или съм яко в грешка?

                          П.П. Уф, ама съм и аз ... това направо може да се затрие ... сънен съм още ... извинения!
                          то и аз го бях написал неясно........ първото Гранд Чероки 1993-1998 г. е с три бенз. двигателя 4,0 5,2 и 5,9 и три раздатки
                          Command-Trac (NV231 или NP231) много рядко на първите модели 4,0

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:command-trac.gif
Прегледи:2
Размер:8.2 КБ
ID:5587581


                          Selec-Trac (NP242) пак рядко на 4,0

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:select-trac.gif
Прегледи:1
Размер:6.4 КБ
ID:5587582


                          Quadra-Trac (NV249) на останалите, като има две модификации 249 и 249 Оn demand след 95г.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:249shift.jpg
Прегледи:2
Размер:31.9 КБ
ID:5587585
                          Последно редактирано от IvanIvanovi; 14-05-14, 11:40.
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                            Да допълним, че двата варианта на 249 раздатката ползват виско съединител. Евтино решение за 4x4 с компромисно представяне.

                            Виското е механично устройство, което предава въртящ момент към предните колела.
                            Множество двойки съединители (подобно на LSD блокаж) затворени в метален барабан и потопени в специална течност. Обикновено съединители се въртят в синхрон и грандовете с такава раздатка в режим 4 All-Time предават въртящия си момент основно на задните колела (5-95%). В ситуация на превъртане на задните колела, посредством увеличение на триенето между съединителите и увеличаващата се температура, течността започва бързо да се сгъстява и предават повече или по-малко въртящ момент и към предните колела.
                            Като цяло много удобна за ползване шосейна раздатка, но не достатъчно добра, че да се сравнява с такава с междинен диференциал вместо виско.

                            Раздатката 249 монтирана на моделите преди фейслифта 1993-1995 има бавни скорости, но няма блокаж и не е подходяща за офроуд. Виското бързо прегрява и работи неадекватно или се поврежда.
                            Тази на фейслифтовите екземляри 1996-1998 и водеща се on-demand има вече добавен механичен блокаж в режим на бавни скорости , в който работи като part-time 4WD и разпределя върт.момент твърдо 50:50 (преден/заден мост)
                            Виско съединителите имат определен живот, около 150 хил.км. След това запичат и следва или подмяна (300$) или смяна на течността.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                              В ситуация на превъртане на задните колела, посредством увеличение на триенето между съединителите и увеличаващата се температура, течността започва бързо да се сгъстява и предават повече или по-малко въртящ момент и към предните колела.
                              Струва ми се че това не е точно така. Мисля че разликата в оборотите на валовете при буксуване, създава маслено налягане, чрез геротор, което стяга съединителите в муфата.....може и да греша.
                              Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                              O8867З7I78

                              Коментар


                              • #30
                                От: Jeep Grand Cherokee - 4.0, 4.7 или 5.2?

                                Първоначално публикуван от Savador Преглед на мнение
                                Струва ми се че това не е точно така. Мисля че разликата в оборотите на валовете при буксуване, създава маслено налягане, чрез геротор, което стяга съединителите в муфата.....може и да греша.
                                те дискутират ZJ, а не WJ ....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X