Обява

Свий
Няма добавени обяви.

OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

    Тъй, откъм окачване колата се държи перфектно.
    На шосе е стегната, но на черно е направо несравнимо с преди...

    Обаче... Променихме ъгъла на мотора с монтажа на дроп кит за гредата на раздатката.
    Ефекта който се получи е че в момента кардана като че ли върти под напрежение и шума от диференциала се усили.
    Нямам идея дали това предизвика вибрации, дали ги е намалило или изобщо дали нещо е променило...


    Мисля сега като сменям тампона на раздатката да сваля дроп кита и да проверя какъв е ефекта.
    Някой има ли опит с до 2" лифт на ХJ ?

    Коментар


    • #17
      От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

      Без претенции да познавам модела и марката, мисля за малък лифт, като 1,5 инча, може и без дроп кита.
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #18
        От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

        Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
        Без претенции да познавам модела и марката, мисля за малък лифт, като 1,5 инча, може и без дроп кита.
        Бе така казват, ама като гледам ъглите дето са се получили - без дроп кит ще е по-зле, а с дроп кит, определено е доста по шумна и треперлива...

        При завъртян волан в крайно положение на която и да е страна, раздатката започва да отцепва...(на задно само).

        Четох за доста хора дето са го правили и всички накрая са минали на двоен кардан в комплект с подложки под задния мост.

        Явно ще се ходи при дядо Владо за консултация...

        ПП. Лифта никак не е малък - колата скочи с около 10 сантиметра, естествено спрямо сток положението може да е около два инча, ама спрямо положението, което беше си е направо педя...особено отзад както не са се напаснали пружините.

        Мисля си да я натоваря с тухли за да видя дали ще утихне...

        Коментар


        • #19
          От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

          Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
          ПП. Лифта никак не е малък - колата скочи с около 10 сантиметра, естествено спрямо сток положението може да е около два инча, ама спрямо положението, което беше си е направо педя...особено отзад както не са се напаснали пружините.

          Мисля си да я натоваря с тухли за да видя дали ще утихне...
          Предполагам за ресорите говориш?
          Разгледай и темата на колегата Влади (verter) той направи доста по сериозен лифт, но сега казва, че задницата значително е виснала, тоест ресорите са се наместили, улегнали, омекнали.. и тн. Та предполагам и при теб след 1000-2000 км ще има промяна.
          Я най- добре иди до костинброд да си поговорите с дядо Владо, да го погледне и да измислите решение на проблема. Не би трябвало да имаш проблеми с този лифт, дори и без кит-а както вече споменаха колегите.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #20
            От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

            Айде да използвам темата.
            Трябва да се повдига един клекнал XJ 4.0. Интересува ме при смяната на амовете /вече са доста уморени и зле/, какъв е най-бюджетния вариант за пружини, ресори, шпренгване, подложки и т.н.
            Какви амове да купя? От rockauto или от бг дилърите?

            Поздрави, Вико.

            Коментар


            • #21
              От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

              Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
              Предполагам за ресорите говориш?
              Разгледай и темата на колегата Влади (verter) той направи доста по сериозен лифт, но сега казва, че задницата значително е виснала, тоест ресорите са се наместили, улегнали, омекнали.. и тн. .
              Това в крайна сметка се оказа грешно мое виждане. За 2 години ползване задницата да е клекнала не повече от половин инч.
              Единсвената разлика , която се усещаше, че някакси ресьортите станаха по-меки. Заблудих се, че задницата е келкнала, защото започна на завои задно дясно да ми опира в уширителя при натоварен джип и по-висока скорост. Реших, че е клекнал. Доста по късно разбрах, че бъмп стопа ми е останал нейде по горите и вече бе ясно защо понякога опираше гумата.

              Ето снимка на джипа часове след като му е монтирано новото окачване, празен:



              Ето го и след 2 години и 15000км по лоши пътища. Тук е пълен с багаж и всичко което мъкна с мен перманентно на офроуд.


              И да има някаква разлика е напълно незначителна.
              Нови пружини, амортисьори и ресори е най-доброто, което може да се направи за една стара уморена джипка.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #22
                От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                Спрях се на KyB Gas A Just. Гледам, че в рокауто са по 37$ бр. Тук в нашият представител не предлагат този модел, пък цената на по-ниският е висока.

                Коментар


                • #23
                  От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                  Извинявам се за въпроса, но колко в максималният лифт на Черока, без да се сменят кардани, спускане на раздатки, промени по кормилна уредба/кормилни щанги/ и т.н.?
                  It's a JEEP thing, something you won't understand!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X