Обява

Свий
Няма добавени обяви.

OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

    Тъй...
    Дойде време да сменям окачването на Чоки и съм се насочил към описаното в заглавието.
    http://www.quadratec.com/products/76090_80X_PG.htm
    Има го вариант Light Weight, Medium и Heavy
    Я кажете каква е разликата между трите теглови варианта, че никъде не намерих инфо по въпроса.
    Допускам че е налягането до което са напомпани амортисьорите.
    Кой вариант е за препоръчване по нашите пътища при условие че колата засега е стандартна, но в обозримо бъдеще ще кача метални брони отпред и отзад и багажник на покрива.

    Гледах че цените през САЩ са към 800-900 долара за такъв кит.
    Някой проверявал ли е колко струват от някъде по-наблизо например Холандия, Италия и т.н. (блазни ме идеята да го купя без ДДС).

    Очакването ми е, че в САЩ ще е по-евтино отколкото в Австралия (нищо че ги правят там), но ако някой има практически наблюдения по въпроса - ще се радвам да сподели.

    Има ли някакви разлики в окачването на дизеловото и бензиновото чероки за които трябва да внимавам?
    Моето е 2,5 ТД
    Последно редактирано от vlageo; 12-01-13, 16:21.

  • #2
    От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

    С риск да се изложа, трите варианта са в зависимост от тежестта,която джипарата ще носи. Ако не се лъжа най-тежкия вариант е +100 кг. Преценяваш отпред и отзад какво ще товариш,брони лебедки и т.н и избираш

    Коментар


    • #3
      От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

      Това окачване с ДДС и доставка долу-горе достига цената на джипката. Някакъв по-евтин вариант трябва да измислиш.
      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

      Коментар


      • #4
        От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

        Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
        Я кажете каква е разликата между трите теглови варианта, че никъде не намерих инфо по въпроса.
        Допускам че е налягането до което са напомпани амортисьорите.
        Кой вариант е за препоръчване по нашите пътища при условие че колата засега е стандартна, но в обозримо бъдеще ще кача метални брони отпред и отзад и багажник на покрива.
        Разликата е в твърдостта на пружините и ресьорите. При всички случаи, ако искаш адекватно поведение на пътя и извън него, трябва да монтираш всичко - силови брони, лебедка и подсилено за съответните килограми окачване - наведнъж. Иначе добиваш отвратително скокливо МПС с намалени ходове, ако не го натовариш колкото трябва.

        Казвам го от личен опит - аз по същата логика се метнах на усилено окачване за моя камион, след две години мъки най-накрая си върнах стандартните торсиони отпред и се родих. Усилените стоят в мазето и си чакат лебедката. Усилените ресьори продължават да подскачат, но всичко си идва на мястото, като кача 110 кг. мотор на багажника отзад.
        Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

        TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

        Коментар


        • #5
          От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

          Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
          Разликата е в твърдостта на пружините и ресьорите. При всички случаи, ако искаш адекватно поведение на пътя и извън него, трябва да монтираш всичко - силови брони, лебедка и подсилено за съответните килограми окачване - наведнъж. Иначе добиваш отвратително скокливо МПС с намалени ходове, ако не го натовариш колкото трябва.
          Благодаря!
          И аз така предположих.
          Ще отида на вариант леко окачване.
          После ще го мислим.

          Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
          Някакъв по-евтин вариант трябва да измислиш.
          По-евтин за да получа какво?
          Джипката си е моя и какво ще слагам по нея си е моя работа, си мисля аз...

          Коментар


          • #6
            От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

            Ако беше за мен, бих се замислил, дали да не избера т.нар. Medium weight.
            Всяко окачване, рано или късно увисва и този вариант дава малко резерв.
            Още повече, "най-леката" разновидност, вероятно, е комфортно ориентирана - да не се окаже по-мека от оригинала.
            Цената е еднаква и всъщност, не е висока.
            Life is too short to drive dull cars!

            Fight global warming !
            ... turn on your A/С !

            Коментар


            • #7
              От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

              Защо избра точно1,5" лифт кит?
              Какво целиш да постигнеш с това повдигане?
              Много е вероятно тези 1,5" дори да не успеят да върнат стоковата височина на Jeep-a.
              Cherokee WJ 4.0L- NP242
              Honda Africa Twin XRV 750

              Коментар


              • #8
                От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                Защо избра точно1,5" лифт кит?
                Какво целиш да постигнеш с това повдигане?
                Много е вероятно тези 1,5" дори да не успеят да върнат стоковата височина на Jeep-a.
                +1
                Що ще даваш човал с пари за нещо което г/д няма да има почти никакъв ефект. Замисли се и отиди на нещо от 3" нагоре, най-добре 4.5", после резваш калниците и слагаш 33", огледай се за Rough Country, цените са почти същите за 4.5", ама все пак джипа си е твой и можеш да си го правиш каквото искаш


                Поздрави !
                п.п. Не съм много наясно с 2.5VM-ския индивид, ама с големи гуми, май ще му е още по-тегаво и става все по-възможно да го окотиш . А иначе разлика в окачването с твоя и бензиновия няма.

                Коментар


                • #9
                  От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                  под 3'' лифт за мен е безсмислен, в тоя лифт кит няма почти нищо че да е 900$.

                  Коментар


                  • #10
                    От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                    Аз отидох на среден вариант преди да видя поста на колегата по-горе.

                    Аз търся окачване а не просто лифт.
                    Нямам намерение да сменям гумите - колата през лятото е с BFG AT 235/75 R15, което ми е напълно достатъчно.
                    Ползва се за основен автомобил и се кара по асфалт повече отколкото по черно.
                    Искам сигурност и добра возия.

                    Обаче има нужда от смяна на задните пружини (става дума за целите листови ресори) и поне на два амортисьора.
                    Кат че ли е била леко е лифтвана преди - но при препродажбата явно пича си е прибрал окачването и е сложил старото.
                    Предницата е относително ОК, но задницата е заминала изцяло.
                    Бях се зарекъл да я карам колкото изкарат ресориет и после да сменям всичко.

                    По отношение на цената - взимам ги от Атина, имат ги на склад - цената е доларовата в Евро.
                    Което на практика решава всички проблеми с доставката и вноса.
                    Иначе да разкарвам листови ресори от САЩ или Австралия щеше или да отнеме много време или щеше да е доста пари.

                    ПП. В един кит 3" също няма нещо особено дето да го прави да струва нещо по-различно.
                    Просто толкова струва пълен комплект четири амортисьора две предни спирални и две задни четирилистови пружини.
                    Ефективния лифт трябва да дойде около 2"...

                    Ще пиша отзиви като го сложа следващата седмица.

                    Благодаря на всички писали по темата.

                    ПП2 - Всичко над 2" води до верига от разходи и промени по конструкцията, които просто не виждам защо да правя след като в момента минавам отвсякъде откъдето искам да мина...
                    Дизелрката за да се справи с големи гучи ще трябва смяна на предавателното число на диференциала поне. После следват спирачки, главини, хубости.
                    И накрая ще отидем в оная съседната теам за мъжките жипки...
                    Последно редактирано от vlageo; 14-01-13, 18:25.

                    Коментар


                    • #11
                      От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                      Относно дизеларката не се заблуждавай ако ти е читава без проблем ше носи и 33" . Карам такава с 31 в момента и ги търкаля с лекота ! При условие че не търсиш лифт по добре си шпренгвай твойте ресори или си вкараи едни от рокауто там са по 80$. Амови и от тук може да вземеш. Ще ти излезне доста по евтино.
                      Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                      NV 231 - COMMAND-TRAC
                      3" lift

                      Коментар


                      • #12
                        От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                        Не си шпренгвай ресорите.
                        Взел си правилно решение да смениш цялото окачване.
                        Ето една снимка на лифтнат XJ с ОМЕ 1,5'

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1-add1.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5444089

                        Коментар


                        • #13
                          От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                          Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                          Не си шпренгвай ресорите.
                          Взел си правилно решение да смениш цялото окачване.
                          Ето една снимка на лифтнат XJ с ОМЕ 1,5'
                          Варианта да шпренгвам ресорите, да слагам допълнителни листа и да слагам амортисьори от Илиенци беше изключена от самото начало, още с покупката на колата.

                          Хубава снимка - мерси.
                          Да - така си го представям и аз, повече не ми е необходимо.
                          Честно казано - ако има път по който да не мога да мина - то е защото нямам вериги, ма и с такива ще се сдобия за следващата зима.

                          А че големите гуми ще ги носи - ще ги носи, ама ще и станат много дълги предавките и ще загуби динамика.
                          А сега е пъргавелка и не искам да я спъвам.

                          Коментар


                          • #14
                            От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                            За амове от илиенци никой не говори има сума магазини от където да вземеш. Ако минаваш на валове ресорите да не става, но ако ги изковеш невиждам причина да даваш сумати пари както и да е парите са твои ти решаваш

                            Ето го с 31ци подлагане по 1 лист от черокив ресор, шпрегван с чук и подложки от пред. Всичко ми излезна 120лв +150 амове от Вранглер. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12287_4600483129137_1048300934_n.jpg
Прегледи:1
Размер:79.4 КБ
ID:5444168
                            Тук база за сравнение този до мен е с 4.5" лифт и 33/12.50/15 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1130396.jpg
Прегледи:2
Размер:103.4 КБ
ID:5444169
                            Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                            NV 231 - COMMAND-TRAC
                            3" lift

                            Коментар


                            • #15
                              От: OLD MAN EMU 1,5" lift kit за Джип Чероки XJ

                              Не ми трябват по-големи гуми от сегашните.
                              Достатъчни са ми...и като проходимост и като разход на гориво и като разход на гуми...

                              И без това сега лапетата влизат вътре с подскок и набиране. Така и слизат...
                              А пък да вкараме бабата си е цяла логистична операция...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X