Тъй...
Дойде време да сменям окачването на Чоки и съм се насочил към описаното в заглавието.
http://www.quadratec.com/products/76090_80X_PG.htm
Има го вариант Light Weight, Medium и Heavy
Я кажете каква е разликата между трите теглови варианта, че никъде не намерих инфо по въпроса.
Допускам че е налягането до което са напомпани амортисьорите.
Кой вариант е за препоръчване по нашите пътища при условие че колата засега е стандартна, но в обозримо бъдеще ще кача метални брони отпред и отзад и багажник на покрива.
Гледах че цените през САЩ са към 800-900 долара за такъв кит.
Някой проверявал ли е колко струват от някъде по-наблизо например Холандия, Италия и т.н. (блазни ме идеята да го купя без ДДС).
Очакването ми е, че в САЩ ще е по-евтино отколкото в Австралия (нищо че ги правят там), но ако някой има практически наблюдения по въпроса - ще се радвам да сподели.
Има ли някакви разлики в окачването на дизеловото и бензиновото чероки за които трябва да внимавам?
Моето е 2,5 ТД
Дойде време да сменям окачването на Чоки и съм се насочил към описаното в заглавието.
http://www.quadratec.com/products/76090_80X_PG.htm
Има го вариант Light Weight, Medium и Heavy
Я кажете каква е разликата между трите теглови варианта, че никъде не намерих инфо по въпроса.
Допускам че е налягането до което са напомпани амортисьорите.
Кой вариант е за препоръчване по нашите пътища при условие че колата засега е стандартна, но в обозримо бъдеще ще кача метални брони отпред и отзад и багажник на покрива.
Гледах че цените през САЩ са към 800-900 долара за такъв кит.
Някой проверявал ли е колко струват от някъде по-наблизо например Холандия, Италия и т.н. (блазни ме идеята да го купя без ДДС).
Очакването ми е, че в САЩ ще е по-евтино отколкото в Австралия (нищо че ги правят там), но ако някой има практически наблюдения по въпроса - ще се радвам да сподели.
Има ли някакви разлики в окачването на дизеловото и бензиновото чероки за които трябва да внимавам?
Моето е 2,5 ТД
Коментар