От: Проблем в автоматична скоростна кутия на WJ 4.7 Quadra
Колега, точно това ми казаха - бил голям специалист по американски автомобили, само такива правил 
А как попаднах - ами имам един съсед, който работи при него и той ми го похвали. Каза ми, че аз няма да се занимавам с нищо, ще дойдат с платформа, ще я закачат на диагностика, ще свалят кутията и като са готови с "разкриването" на проблема ще ми се обадят.
Всичките тези процеси им отнеха не повече от 3 часа, аз като ви казвам, че тоя пич е много добър, вие не ми вярвате
Като говорих вчера със съседа ми, накрая всъщност аз излезнах виновен, че съм си купил автомобил, който не съм искал да поддържам, защото не съм слушал хора, които разбират, а съм решил да не сменям помпа и турбина
Много е хубаво как тези хора си вярват на тоталните безумия, които говорят.
Видях, че се говори за по-горе, че при смяната на масло не се слага гарнитура, а се прави легло от силикон.
"Майстора" ми каза, че това е абсолютно недопустимо и непрофесионално отношение към работата. Аз имах същото легло от силикон, преди 10 000 км сменях масло и филтри на кутията при дядо Владо и Димата.
Щом той го казва, мога само да предполагам, че точно така се прави, без да разбирам въобще.
Забравих да спомена, че цялата история с автоматика до момента ми струва 450 лв., които отидоха при Себастиян "майстора". (част от парите са заслужени заради платформа в двете посоки, за които ми взе 80 лв. и съм ОК, и свалянето на автоматика, което вече не си спомням колко точно струваше).
Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
Преглед на мнение

А как попаднах - ами имам един съсед, който работи при него и той ми го похвали. Каза ми, че аз няма да се занимавам с нищо, ще дойдат с платформа, ще я закачат на диагностика, ще свалят кутията и като са готови с "разкриването" на проблема ще ми се обадят.
Всичките тези процеси им отнеха не повече от 3 часа, аз като ви казвам, че тоя пич е много добър, вие не ми вярвате

Като говорих вчера със съседа ми, накрая всъщност аз излезнах виновен, че съм си купил автомобил, който не съм искал да поддържам, защото не съм слушал хора, които разбират, а съм решил да не сменям помпа и турбина

Много е хубаво как тези хора си вярват на тоталните безумия, които говорят.
Видях, че се говори за по-горе, че при смяната на масло не се слага гарнитура, а се прави легло от силикон.
"Майстора" ми каза, че това е абсолютно недопустимо и непрофесионално отношение към работата. Аз имах същото легло от силикон, преди 10 000 км сменях масло и филтри на кутията при дядо Владо и Димата.
Щом той го казва, мога само да предполагам, че точно така се прави, без да разбирам въобще.
Забравих да спомена, че цялата история с автоматика до момента ми струва 450 лв., които отидоха при Себастиян "майстора". (част от парите са заслужени заради платформа в двете посоки, за които ми взе 80 лв. и съм ОК, и свалянето на автоматика, което вече не си спомням колко точно струваше).
Коментар