Здравейте,
Съвсем скоро се появи следния проблем - както си карах спокойно спрях да изчакам една кола и при натискане на газта отново не потеглих повече 
 
P-то зацепва, на 1,2,D и R не става нищо. Масло, добавка и филтър на скоростната са сменени преди 10 000 км от дядо Владо и Димата. Преди известно време ми даде грешка на кутията, закарах я пак да я видят момчетата от Костинброд, но тогава я закачиха и излезе, че е лоша маса. Ако имате предположения ще се радвам да ги чуя.
					Съвсем скоро се появи следния проблем - както си карах спокойно спрях да изчакам една кола и при натискане на газта отново не потеглих повече
 
 P-то зацепва, на 1,2,D и R не става нищо. Масло, добавка и филтър на скоростната са сменени преди 10 000 км от дядо Владо и Димата. Преди известно време ми даде грешка на кутията, закарах я пак да я видят момчетата от Костинброд, но тогава я закачиха и излезе, че е лоша маса. Ако имате предположения ще се радвам да ги чуя.


 
							
						


 . Ще викам и втори ред бира ако ме научите... Кви листи, къв въздух!!! Ето една скоростна кутия. Заградената част е хидросъединителя, където ясно се виждат помпеното и турбинното колело. За да се предаде въртящ момент от помпеното към турбинното колело, пространството там трябва да се напълни с масло и то става посредством отварянето на ел. клапа и обратно при изпразване на маслото предполагам друга... клапа. Само попитах, как ще стане при откачена букса???
. Ще викам и втори ред бира ако ме научите... Кви листи, къв въздух!!! Ето една скоростна кутия. Заградената част е хидросъединителя, където ясно се виждат помпеното и турбинното колело. За да се предаде въртящ момент от помпеното към турбинното колело, пространството там трябва да се напълни с масло и то става посредством отварянето на ел. клапа и обратно при изпразване на маслото предполагам друга... клапа. Само попитах, как ще стане при откачена букса??? 
							
						
Коментар