От: Какви въздушни филтри ползвате?
Като бьрше жена ти прах с какво бьрше,сьс сухо или с нещо влажно?Е по тая причина.
Кое му е студеното на това горе не ми е ясно след като дьрпа врял вьздух под капака?На всяка една от снимките е показан много по-мальк филтьр от това което може да се сложи в тоя леген горе,самата филтрираща повьрхност може да е с пьти по-голяма.
Трьба може да се направи от всичко,редовия шестак от моите има подобна която с рязане и лепене може да докара каквато форма искаш и няма да струва едни стотици долари.

Заводско на моите - филтрите са под Мерцедес Бенз надписа,кутията я правят една идея по-дебела както казах и на изпилен мотор 500 коня ти дава 8 коня разлика,баси далаверата.Кутията карбон,цената и златна,някакви 2000 долара си ги спомням май.
Виж от кьде тегли обаче,дупките са и между фара и радиатора,вьздух от под капака грам няма.Това би ти дали повечко студен и чист вьздух,а вече какьв ти е филтьра няма голямо значение,Мексикански или Немски все една хартия ползват.
Производителя дава много неща,но нито едно от тях не е доказано с нищо.От опит - на третото почистване К&На е за изхвьрляне,става прозрачен направо еле ако си го почистих с четката както си пише по книгите.
Дайте конкретен модел джипка,това с филтрите е стара тема.
И бюджетен вариант за 700 долара само...............

И маркуч ако мога така да кажа който ние ползваме за вентилаторите в моторното помещение.Огьва си се как си искаш.

http://www.gates.com/europe/brochure...cation_id=5202
Като бьрше жена ти прах с какво бьрше,сьс сухо или с нещо влажно?Е по тая причина.
Кое му е студеното на това горе не ми е ясно след като дьрпа врял вьздух под капака?На всяка една от снимките е показан много по-мальк филтьр от това което може да се сложи в тоя леген горе,самата филтрираща повьрхност може да е с пьти по-голяма.
Трьба може да се направи от всичко,редовия шестак от моите има подобна която с рязане и лепене може да докара каквато форма искаш и няма да струва едни стотици долари.

Заводско на моите - филтрите са под Мерцедес Бенз надписа,кутията я правят една идея по-дебела както казах и на изпилен мотор 500 коня ти дава 8 коня разлика,баси далаверата.Кутията карбон,цената и златна,някакви 2000 долара си ги спомням май.
Виж от кьде тегли обаче,дупките са и между фара и радиатора,вьздух от под капака грам няма.Това би ти дали повечко студен и чист вьздух,а вече какьв ти е филтьра няма голямо значение,Мексикански или Немски все една хартия ползват.
Производителя дава много неща,но нито едно от тях не е доказано с нищо.От опит - на третото почистване К&На е за изхвьрляне,става прозрачен направо еле ако си го почистих с четката както си пише по книгите.
Дайте конкретен модел джипка,това с филтрите е стара тема.
И бюджетен вариант за 700 долара само...............

И маркуч ако мога така да кажа който ние ползваме за вентилаторите в моторното помещение.Огьва си се как си искаш.

http://www.gates.com/europe/brochure...cation_id=5202

Коментар