Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какви въздушни филтри ползвате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какви въздушни филтри ползвате?

    Като бьрше жена ти прах с какво бьрше,сьс сухо или с нещо влажно?Е по тая причина.

    Кое му е студеното на това горе не ми е ясно след като дьрпа врял вьздух под капака?На всяка една от снимките е показан много по-мальк филтьр от това което може да се сложи в тоя леген горе,самата филтрираща повьрхност може да е с пьти по-голяма.

    Трьба може да се направи от всичко,редовия шестак от моите има подобна която с рязане и лепене може да докара каквато форма искаш и няма да струва едни стотици долари.



    Заводско на моите - филтрите са под Мерцедес Бенз надписа,кутията я правят една идея по-дебела както казах и на изпилен мотор 500 коня ти дава 8 коня разлика,баси далаверата.Кутията карбон,цената и златна,някакви 2000 долара си ги спомням май.
    Виж от кьде тегли обаче,дупките са и между фара и радиатора,вьздух от под капака грам няма.Това би ти дали повечко студен и чист вьздух,а вече какьв ти е филтьра няма голямо значение,Мексикански или Немски все една хартия ползват.


    Производителя дава много неща,но нито едно от тях не е доказано с нищо.От опит - на третото почистване К&На е за изхвьрляне,става прозрачен направо еле ако си го почистих с четката както си пише по книгите.


    Дайте конкретен модел джипка,това с филтрите е стара тема.




    И бюджетен вариант за 700 долара само...............







    И маркуч ако мога така да кажа който ние ползваме за вентилаторите в моторното помещение.Огьва си се как си искаш.



    http://www.gates.com/europe/brochure...cation_id=5202
    Последно редактирано от BENZBOSS; 28-11-12, 22:49.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      Re: От: Какви въздушни филтри ползвате?

      Първоначално публикуван от стенли Преглед на мнение
      Замислих се за "К&Н" или "AEM" всмукателна система, така наречения "cold air intake", въпреки че май само cold трябва да е в кавички понеже си дърпа горещ въздух направо от коша на мотора, а 5.9 прави добра температура под капака. Така че , според мен, без доработки,т.е. да се изолира конуса и да се вкара по-голямо количество студен въздух с тръба от решетката няма да стане ефективна системата.Това си е доста работа за нещо, което поначало струва 600-700 лв нето в най-добрия случай. Другия минус за мен е предписаното от производителя омасляване на филтрите. Аз лично не виждам как "на око" ще се ще се постави оптималното количество масло, така че нито да е сух филтъра , за да може да задържа добре прахта, нито да е преомаслен и да прецаква маф сензора...Трън в петата се явява и почистването, защото съхненето след изпиране отнема доста време.
      Ако си решил K&N FIPK и колата е 5.9, това е добър вариант - http://www.ebay.com/itm/K-N-FIPK-Ser...item564e978adb
      Моят пристигна за ок. 2 седмици, ок. 400лв цена с доставка + 70лв митница . Комплектът за refill ми го подари и дойде направо в пощата.
      Филтърът се пере на течаща вода докато избелее, след това го пръскаш с маслото докато се изравни червения цвят по целия филтър.
      http://www.knfilters.com/cleaning.htm
      Колкото до ефекта - разликата е осезаема, аз смених свещи и кабели.
      А гледам, че вече има и малко по-евтини оферти.
      ZJ 5.9 (x3.5)

      Коментар


      • #18
        От: Re: От: Какви въздушни филтри ползвате?

        Интересно е тази дълга и дебела тръба, резонирайки подобрява ли звученето на осмака, или по друг начин казано, тази конфигурация която имаш звучи ли по-мощно, от същия филтър сложен например директно на дросела без тръбата, знам че неможе да се монтира директно, просто ми е любопитно каква е ролята на тръбата като саунд.
        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

        Коментар


        • #19
          От: Какви въздушни филтри ползвате?

          Колкото повече вьздух и ммммммм пропускливост то толкова повече звук вади.

          Ако тьрсиш звук то по-добре да си запазиш или направиш добра,яка,проста и евтина филтрираща система,а звука да го гониш от другия край,от кьм дупето.

          Борла катализатор с трьба нераждавейка е 530 кинта за твоя модел и Борла ги водят скьпарски,всичко живо трещи с Магнафло или Колак.При вас проблеми няма,това тук не мога да го сложа на ни една кола,10 см или 3 инча трьба и ще ми спрат колата от движение.Цени от около 350 да речем и е вечна.

          Това ако искаш катализатор,ако можеш без него е сьвсем друго,но и не е по темата.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Какви въздушни филтри ползвате?

            Първоначално публикуван от стенли Преглед на мнение
            Здравейте колеги. Пускам темата с идея за малко повече информация относно избора на качествени консумативи у нас и в частност на въздушни филтри и всмукателни системи. Наскоро ми се наложи да правя някои доработки по изпускателната система(която маалко порасна в диаметър), което пък ме замисли за някакъв ъпгрейд и на всмукателната. Ще се радвам ако темата стане своеобразна анкета за това кой какво решение е открил за себе си и с какви мотиви.
            Писах една тема "Как се тунингова двигател 5,2". Намери я - в нея има много интересни линкове (не само за 5,2). Само филтър според мен няма смисъл! Има тунингови смукателни колектори, които вече в комбинация с филтъра ще дадат наистина осезаем ефект.

            Коментар


            • #21
              От: Какви въздушни филтри ползвате?

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Има тунингови смукателни колектори, които вече в комбинация с филтъра ще дадат наистина осезаем ефект.
              Аз не разбрах какьв ефект се гони - звук,подобряване на разхода,повече кончета,по-евтини и лесни за намиране филтри или всичкото вьтре?
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                От: Какви въздушни филтри ползвате?

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Аз не разбрах какьв ефект се гони - звук,подобряване на разхода,повече кончета,по-евтини и лесни за намиране филтри или всичкото вьтре?
                В моя случай говорим за повече кончета, а звука си е бонус.. Ей за туй иде реч:

                Коментар


                • #23
                  От: Какви въздушни филтри ползвате?

                  Много готинко изглежда,почти като златния на Мерцедеса.Колко коня вдига това и какво пари струва?Щото това което имаш под капака трябва мноооого да не е сметнато за да не храни тоя мотор и с прост филтьр и трьба да вдигнеш какьв да е кон.
                  Давай по логика - това трябва да храни мотора до над 6000 оборота,ти го караш с колко?Ако сложиш една марля може да извади звук,но и кон няма да вдигне,филтьра който имаш е мислен да храни доста повече от това което ти искаш от мотора.

                  От другата страна / от кьм задника / по-лесно ще постигнеш това за което се бориш,прост катализатор спьва над 10% от това което вади мотора,на един и сьщ мотор само от разликата в катализаторите и колекторите ми е 10 коня разликата,ако му сложа генерация на 3 инча и от тия модерните каталитици и може да даде 30 коня горница.

                  Примерче - на Е320 конете са около 220,на С320 конете са 230 с един и сьщ мотор,но леееееко различен филтьр / да ти вземат парите за големия / и леко различна генерация.С избит катализатор дава още около 15 коня,но там си играят и леко с колекторите.Това от кьм задника,засечи колко коли от 92-95 са едни коне и колко от сьщия модел са скопени за да покрият нормите които се вкарват след това.
                  Трьбите му са сметнати,но искат или не трябва да го затапят и от там конете долу.


                  Ти се опитваш да подобриш инжинерно решение което както казах много трябва да са го оакали за да има ефект това което ще направиш ти.Не К&Н,а с мрежичка го качи на дино теста и виж какво ще даде.Е горе снимките на Бенци,на 500 коня дава 1% и даваш поне половината пари от цената на една Борла която ще ти даде поне 20 пьти повече коне за 2 пьти повече пари.Това при положение,че без филтьр двигне някой кон което е мноооооого сьмнително.


                  Звук ДА,по-евтини ДА,по-лесно да ги намираш ДА,но кон да вдигнеш с филтьр и трьба кьм него аз не сьм видял още.Много по-добре ще му се отрази студен и чист вьздух ит скапан филтьр заврян при мотора.Тия горе се дупиха на камерата и на финала викам Бре,сега едно Дина ще изтряскат и ще се зарадвам,а то...............газ и избяга.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какви въздушни филтри ползвате?

                    Flowbench results as follows at 28" of water:
                    • oem intake w/ oem filter = 799.5 cfm
                    • oem intake w/ K&N drop in = 815.7 cfm
                    • 4" BWoody CAI = 1147.6 cfm
                    • Flowbench results showed a whopping 348.1 cfm increase over the OEM airbox!!

                    Price:

                    5.7-6.1 модела,370 кинта за 30% повече / хаааааа,не са коне / вьздух.Много добри отзиви имало как изглежда,колко точна му е инструкцията и колко лесно се монтирало,никой нищо не казва за магаре освен това дето е платило за трьбьтЬ.За 100 кинта повечко е сега ще ти намеря какво става.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какви въздушни филтри ползвате?



                      560 кинта и 9 коня и това за 5 минути тьрсене,легален в 50 Щата / не и при нас /.Айде не били 100,а били 200 кинтите.Звук можеш да чуеш в нета,пьлно с клипове,че и фирмени такива има.И сьм сигурен,че това не е най-добрия или евтин вариант,че и най-добре звучащия.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какви въздушни филтри ползвате?

                        Бенц! Излагаш се... Не ти говоря за филтъра и тръбата, а за това между тях и двигателя (онова синьото дето го пляснаха на мотора отгоре) - смукателните колектори за въздух! Целия блок струва 250-300 гущера в зависимост от производителя... Какво му е тунинговото - по-широки отвори, по-добра геометрия на отворите, по-малко съпротивление на въздуха в него заради вътрешното покритие! Ефект - повече кислород за мотора с по-ниска температура (въздуха минава по-лесно и бързо през него и не се загрява толкова), като основния плюс не е толкова допълнителната мощност, а свалянето на максималния въртящ момент с около 1000 об/мин! Хората са си коректни и си казват, че за да се отпуши "дишането" на мотора и за да се получи максимален ефект, трябва да се смени и изпускателната система барабар с колекторите! Ауспуха също е задължителна част от упражнението. Филтъра е най-пожелание от цялата работа, като хората и те като теб пишат, че е по-добре да остане в оригиналната кутия и да взима въздух отпред (не гледай тези на клипа). Има такива с по-голяма пропускливост с оригиналната форма и размер и за джипа, като там програмата максимум е заменянето на пластмасите и гумата (тръбата преди филтъра) с материали с по-добър топлообмен! Аз също съм на мнение, че само със филтър и тръба е умряла работа, ако не се пипа нищо след него, щото "то освен да влезе трябва и да излезе"... По-големия дебит с по-голямата скорост на въздуха и по-ниската му температура отиват в киреча ако не се смени смукателния колектор, чийто дебит не позволява допълнителното количество въздух да преминава през него с по-голяма скорост! От това следва, че въздуха в колектора образува "тапа" в която се загрява излишно и ефекта след него е почти нулев, ако не смятаме звука за ефект. Същото се отнася и за отработените газове - щом на "входа си разширил вратата", трябва да го направиш и на "изхода" иначе "гостите не могат да си тръгнат и в хола става тарапана"... Лично аз бих съчетал това упражнение и със смяна на буталата с плоски такива - комплекта е около 400 долара в зависимост от производителя, защото степента на сгъстяване на този мотор е само 8,5 и бих я вдигнал до към 11-12 още повече ако се кара на газ. Това пък може да се комбинира и със смяна на клапани и разпределителни валове и нещата вече стават наистина приятни - около 350 коня (от 220) и 7500 об/мин (от 4500) и около 600 Nm oт 408, като максималния въртящ момент вече не е в края на оборотомера, а по средата! Цялата работа влиза в 3000 гущера с труда тука! Като допълнителния бонус е, че имаш и почти изцяло реновиран двигател след упражнението! Това е истината... Всичко друго е пернишки тюнинг от Симеон!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какви въздушни филтри ползвате?

                          От телефона- излагам се ама не ги виждам да го качват на дино,цифри няма.

                          На теория са го докарали,но ако на тоя мотор му трябват макс кубик въздух,филтъра му пуска 2,а те го отпушат до 3......ефект няма да има.Дросела пипат ли?
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какви въздушни филтри ползвате?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            От телефона- излагам се ама не ги виждам да го качват на дино,цифри няма.

                            На теория са го докарали,но ако на тоя мотор му трябват макс кубик въздух,филтъра му пуска 2,а те го отпушат до 3......ефект няма да има.Дросела пипат ли?
                            За дросела лека е друг - от 5,9 (а ако искаш и глави)...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какви въздушни филтри ползвате?

                              След много мислене сложих филтър KN, квадратен в оригиналната кутия на колата, като вървене разлика не се усеща, звук естествено няма, но борда веднага свали разхода с 2 литра надолу по един редовен маршрут, което ме навежда на мисълта че явно засмукания въздух наистина е повечко от преди смяната.


                              Нямам притеснения от засмукана прах, на другата ми кола го ползвам 6-та година, след филтъра няма следа от прах, памучния плат от който е направен KN филтъра трябва да се мие и смазва редовно, заради мръсотията в София аз го мия малко по-често на 5-7000 км. според това дали ми изглежда замърсен, и това е напълно достатъчно да обезпечи прилична филтрация.

                              Звука го докарах от задния край на колата, точно както каза колегата BENZ, един MAGNAFLOW за 270 лева задоволи всички музикални страсти в моята душа, нямам катализатори, единственото гърне по тръбите е ревящото, имах едно топче термолента в гаража и я намотах да не седи да ми събира прах, вече определено се усеща повече пъргавина в ускорение, не е много но се усеща доста прилично, сега съм направил тройник и клапа за да може да спирам бученето при извънградско, много е досадно така да я караш на дълго, като монтирам всичко ще пусна снимки.


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0286.jpg
Прегледи:2
Размер:131.1 КБ
ID:5464418Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0282.jpg
Прегледи:2
Размер:126.1 КБ
ID:5464419Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0289.jpg
Прегледи:2
Размер:176.8 КБ
ID:5464420Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0288.jpg
Прегледи:2
Размер:133.0 КБ
ID:5464421Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0287.jpg
Прегледи:2
Размер:161.2 КБ
ID:5464422
                              Последно редактирано от TOYO; 23-03-13, 09:08.
                              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какви въздушни филтри ползвате?

                                Ами аз взех колата с BMC и днес ще го почиствамНатиснете снимката за да я уголемите

Име:029512008.jpg
Прегледи:2
Размер:85.5 КБ
ID:5464431
                                Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                                0888854582
                                Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                                Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X