Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За малко сериозен проблем !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За малко сериозен проблем !

    Такааа колеги, тъкмо се похвалих и споделих в друга тема, колко съм доволен от ксенон-а, който монтирах вчера и айде за малко мечтаното ми джипче да се контузи....
    Та, какво се случи, подгрявам с винцето на един комшия, че след това да ходим на "елитната" русенска кръчма Елит, когато получавам обаждане от баща ми, който пътува към село Червен в което ходи на лов, казвайки ми как джипа за малко да се подпалии. Ето и какво станало, карал си той на дълги фарове в тъмната нощ и по едно време миризма на изгорели кабели и естествено след това пушек, опитал се да мине на къси фарове, нооо никакъв късмет, спрял, опитал се да изключи двигателя, пак никакъв късмет, та тогава добре, че се сеща да изключи миносовата клема на акумулатора и всичко се нормализира, пушек и миризма изчезнали. Запалва пак двигателя след известно време, всичко наред, включва фаровете, на късии работят, но пусне ли дълги изгасяли Е стигнал той до селото и почва мислене от къде е проблемааа. Следва моментален разговор с човека, който монтира ксенон-а, естествено проверка на инсталацията на ксенон-а, там всичко на пръв поглед е наред(колкото може да се види в тъмното), преглед на фаровете, понеже рефлекторите са пластмасови ми дойде на ум, че може и те да са се нагряли и от тях да е цялата работа, но не ... Та, след 15 минутен разговор с майстора, ни иде на ум, че проблема може да се получава от това, че халогените( не знам дали е оригинално така, но при мен е така) светят само когато дългите светлини са включени и от врътката, халогените са пуснати, те светват единствено тогава, но точно преди баща ми да тръгне към селото ми направи впечатление, че дори и врътката да не е завъртяна, така че да включи халогените, те все пак, когато дългите светлини са пуснати си светиха(но това не ставаше, когато регулирахме фаровете предната вечер). Та, майстора ми каза, че сме пропуснали да проверим това, а е трябвало, проблема най-вероятно е от това и ще трябва да се преработи системата и фаровете да са си напълно отделно от халогените. И неделя това и следва, преработване на системата, проверка на всички кабели за разтопени и изгорели такива и предотвратяване на следващи такива случки, ако има поражения.
    И ето и въпроса ми, може ли собствениците ма Гранд ZJ, да споделят, техните халогени как и кога работят, за да знам и аз как да ги направя. И ако някой има идея от къде може да е дошъл проблема, моля за мнение, защото нещата са си сериозни
    Благодаря предварително!
    И ето какво ми се случи в тази хубава петъчна вечер
    Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
    0886/872-646

  • #2
    От: За малко сериозен проблем !

    Ключа за включване на фаровете.......
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: За малко сериозен проблем !

      Мда, утре ще се търси къде е проблема, но и аз за там се бях замислил.
      Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
      0886/872-646

      Коментар


      • #4
        От: За малко сериозен проблем !

        Мойте халогени бачкат още с включването на габаритите

        Коментар


        • #5
          От: За малко сериозен проблем !

          Проблемът e открит и отстранен. Целият филм почва от това, че някой "гениален" български инженер е вързал халогените по уникален начин. Вършал е яко с едни дебели кабели, който взимат сигнал от кабелчета 5 пъти по-тънки от тях. След това дебелите кабели се разделят на 5 други, които в крайна сметка се свързват към реле, от което и мислим, че е дошъл проблема, една от буксите се разхлабва и откача и от там тръгва всичко. Ако този майстор се беше сетил да сложи един тъп прекъсвач, който струва стотинки, всичко това нямаше да се случи. След като премахнахме изгорелите кабели и цялата останала система на халогените, направихме щателен преглед на всички останали кабели за поражения и за мое щастие такива няма, та дано да няма никакви проблеми. Следствие на това, вече халогените служат само за украса
          Ето и някоя снимка на виновниците Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0532.jpg
Прегледи:1
Размер:193.0 КБ
ID:5425779 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0533.jpg
Прегледи:1
Размер:175.8 КБ
ID:5425780
          Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
          0886/872-646

          Коментар


          • #6
            От: За малко сериозен проблем !

            "... че някой "гениален" български инженер е вързал халогените..."

            Инженерите не вързват кабелчета така - те са учили и знаят какво правят. Точно така ги връзват ги самозвани "майсторчета" , без или с основно образование! Сега , когато няма БДС , когато образованието е под всякаква критика, в България всеки се занимава с неща, за които не е учил. И разултатите са налице.
            Последно редактирано от stilnik; 18-11-12, 21:29.

            Коментар


            • #7
              От: За малко сериозен проблем !

              Да знам, за това и има гениален в кавички преди български инжинер...
              Просто безмълвен останах, като се замисля какво можеше да се случи, ако минусовата клема на акумулатора беше по-стегната, когато е запушило........
              П.П. За известно време се зачудихме къде е правена тази преработка, тук в България или в Германия, от където джипа е вкаран. Най-вероятно, ако някой германец(разбиращ) беше видял начина, по който беше направена инсталцията, щеше да се е обесил до сега.
              Последно редактирано от Svetlozar Stankov; 19-11-12, 00:43.
              Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
              0886/872-646

              Коментар


              • #8
                От: За малко сериозен проблем !

                Много трудно може да се каже къде са се "изходили" върху инсталацията , тъй като съм виждал и доста по-големи гаври в Немско.Все пак там има освен шваби така и всякаква друга сган която работи из автокъщи и сервизи.А не на последно място и тук в Русе съм виждал електричари с образование и стаж да правят на две на три и по неугледно и опасно изглеждащи инсталации.
                П.П. Сега видях релето .Такова чудо в немско не съм виждал.Само тук и все за инсталации на халогени и газови
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X