Такааа колеги, тъкмо се похвалих и споделих в друга тема, колко съм доволен от ксенон-а, който монтирах вчера и айде за малко мечтаното ми джипче да се контузи....
Та, какво се случи, подгрявам с винцето на един комшия, че след това да ходим на "елитната" русенска кръчма Елит, когато получавам обаждане от баща ми, който пътува към село Червен в което ходи на лов, казвайки ми как джипа за малко да се подпалии. Ето и какво станало, карал си той на дълги фарове в тъмната нощ и по едно време миризма на изгорели кабели и естествено след това пушек, опитал се да мине на къси фарове, нооо никакъв късмет, спрял, опитал се да изключи двигателя, пак никакъв късмет, та тогава добре, че се сеща да изключи миносовата клема на акумулатора и всичко се нормализира, пушек и миризма изчезнали. Запалва пак двигателя след известно време, всичко наред, включва фаровете, на късии работят, но пусне ли дълги изгасяли Е стигнал той до селото и почва мислене от къде е проблемааа. Следва моментален разговор с човека, който монтира ксенон-а, естествено проверка на инсталацията на ксенон-а, там всичко на пръв поглед е наред(колкото може да се види в тъмното), преглед на фаровете, понеже рефлекторите са пластмасови ми дойде на ум, че може и те да са се нагряли и от тях да е цялата работа, но не ... Та, след 15 минутен разговор с майстора, ни иде на ум, че проблема може да се получава от това, че халогените( не знам дали е оригинално така, но при мен е така) светят само когато дългите светлини са включени и от врътката, халогените са пуснати, те светват единствено тогава, но точно преди баща ми да тръгне към селото ми направи впечатление, че дори и врътката да не е завъртяна, така че да включи халогените, те все пак, когато дългите светлини са пуснати си светиха(но това не ставаше, когато регулирахме фаровете предната вечер). Та, майстора ми каза, че сме пропуснали да проверим това, а е трябвало, проблема най-вероятно е от това и ще трябва да се преработи системата и фаровете да са си напълно отделно от халогените. И неделя това и следва, преработване на системата, проверка на всички кабели за разтопени и изгорели такива и предотвратяване на следващи такива случки, ако има поражения.
И ето и въпроса ми, може ли собствениците ма Гранд ZJ, да споделят, техните халогени как и кога работят, за да знам и аз как да ги направя. И ако някой има идея от къде може да е дошъл проблема, моля за мнение, защото нещата са си сериозни
Благодаря предварително!
И ето какво ми се случи в тази хубава петъчна вечер
Та, какво се случи, подгрявам с винцето на един комшия, че след това да ходим на "елитната" русенска кръчма Елит, когато получавам обаждане от баща ми, който пътува към село Червен в което ходи на лов, казвайки ми как джипа за малко да се подпалии. Ето и какво станало, карал си той на дълги фарове в тъмната нощ и по едно време миризма на изгорели кабели и естествено след това пушек, опитал се да мине на къси фарове, нооо никакъв късмет, спрял, опитал се да изключи двигателя, пак никакъв късмет, та тогава добре, че се сеща да изключи миносовата клема на акумулатора и всичко се нормализира, пушек и миризма изчезнали. Запалва пак двигателя след известно време, всичко наред, включва фаровете, на късии работят, но пусне ли дълги изгасяли Е стигнал той до селото и почва мислене от къде е проблемааа. Следва моментален разговор с човека, който монтира ксенон-а, естествено проверка на инсталацията на ксенон-а, там всичко на пръв поглед е наред(колкото може да се види в тъмното), преглед на фаровете, понеже рефлекторите са пластмасови ми дойде на ум, че може и те да са се нагряли и от тях да е цялата работа, но не ... Та, след 15 минутен разговор с майстора, ни иде на ум, че проблема може да се получава от това, че халогените( не знам дали е оригинално така, но при мен е така) светят само когато дългите светлини са включени и от врътката, халогените са пуснати, те светват единствено тогава, но точно преди баща ми да тръгне към селото ми направи впечатление, че дори и врътката да не е завъртяна, така че да включи халогените, те все пак, когато дългите светлини са пуснати си светиха(но това не ставаше, когато регулирахме фаровете предната вечер). Та, майстора ми каза, че сме пропуснали да проверим това, а е трябвало, проблема най-вероятно е от това и ще трябва да се преработи системата и фаровете да са си напълно отделно от халогените. И неделя това и следва, преработване на системата, проверка на всички кабели за разтопени и изгорели такива и предотвратяване на следващи такива случки, ако има поражения.
И ето и въпроса ми, може ли собствениците ма Гранд ZJ, да споделят, техните халогени как и кога работят, за да знам и аз как да ги направя. И ако някой има идея от къде може да е дошъл проблема, моля за мнение, защото нещата са си сериозни
Благодаря предварително!
И ето какво ми се случи в тази хубава петъчна вечер
Коментар