Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ГНП/ мощност.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с ГНП/ мощност.

    kukuli Прочети първо няколко теми, направи нужното и тогава ако нещо не стане или не ти е ясно пак питай. Има изписано страшно много по въпроса, особено последната седмица има няколко теми свързани с подобни проблеми. Имам чувството, че колкото повече се разисква даден въпрос в подраздела, толкова повече хората ги мързи да четат и искат всичко на готово.

    п.с. Как реши, че е ГНП?
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с ГНП/ мощност.

      Въздух.
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с ГНП/ мощност.

        Въздух.
        + 1
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с ГНП/ мощност.

          Тъй, сменихме турбото и колата определено е по- добре, но отново ми се струва, че има една стабилна дупка/ лаг преди да захапе. Относно плавното и рязко натискане на газта, винаги при по- плавна и задържайки в по- горна позиция педала, мотора се развърта без голям лаг. Докато като дам газ до дупка, лага и доста по- голям и развъртането на мотора идва при над 2500 оборота. Може ли това да е свързано с автомата и някакви датчици, защото всичко по хардуера и софтуера на мотора е изрядно! И много се учудвам защо се получава така с тоя педал. А вдигна ли скорости от над 80- 90 км/ч - на 3та или 4та предавка абсолютно винаги ускорявам като самолет...
          R 727cc BB KIT
          ZJ V8
          WK2 V6

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с ГНП/ мощност.

            Е какво като лаг-ва, кикдаун нали има, до някъде трябва да го компенсира, освен ако не тръгваш с мръсна газ от място. Моя и той беше долу-горе като твоя.
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с ГНП/ мощност.

              Ами там е основното което ме дразни, от място и газ до дупка, някой път ме изстрелва като самолет, друг лагва и мотора се развърта по- мудно и чак към 2500 оборота се усеща якото ускорение. А като газта не е до дупка ми задържа малко в горна позиция педала, изравни оборотите с автомата и тогава натисна до долу, захапва и ме изстрелва... Иначе от висока към ниска предавка винаги си се развърта ок. Не казвам, че колата не върви, напротив доволен съм, но лаг- а понякога е доста дълъг... Ще го заведа да го четат на Lanuch или нещо друго, защото на няколко KTS- а всичко е ок и очевидно е така по хардуера и софтуера на мотора, за това се насочвам към кутията.

              п.с. Днес се връщах от провинцията и за 550км с 4 човека и багаж ми даде разход точно 13/100км и по компютър и по мои изчисления. Магистралата със 130 км/ч и планинско 50- 80км/ ч. Мисля че е ок.
              Последно редактирано от baha; 17-12-12, 23:52.
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с ГНП/ мощност.

                13/100 е нормално, моя градско /планинско ми даваше 20/100, извънградско с 90 8-9/100 при положение, че не беше в супер състояние. Интересно моя почваше да ускорява при по-ниски обороти някъде от 1800-2000 се наемаше. Нещо обаче кикдауна не ми харесваше. при каране извънградско при настъпване рязко на газта, бута една/две предавки на долу, вдига обороти, изстрелва се, но задържа ли газта на макс бавно вдигаше предавките, ако отпусна газта лека по-бързо качваше предавките.
                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с ГНП/ мощност.

                  Колега , какъв горивен филтър сложи / от каква кола/ и от къде взе прозрачните маркучи за нафтата ? Моя заради въздух пали от третия път.Запали ,изгасне ,пак запали и така до третия път.Това стана след като смених горивен филтър. А по твоя въпрос , може ли филтъра ти да няма дебит и заради това да не ускорява при рязко натискане на педала.
                  Jeep Grand Cherokee 2000 3.1 WJ
                  Starcraft 21f 235 HP

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с ГНП/ мощност.

                    Ами цялата ми конзола е сменена заедно с филтъра заради въздух, мисля че същите ги слагат на пежо, но направихме тест с бутилка с нафта без филтър и резултата беше същия, значи всичко около конзолата си е наред... Относно кик дауна, проблем със смяната на скорости нямам. Това казвам, че моята когато "захапе" и тя се развърта около 1800об/ мин, но не винаги го прави, когато лаг- не (не захапе) вдига оборотите без въртящ момент и без да чувам турбото, се развърта чак към 2500 и тогава чувам турбото... Но почвам да се насочвам към педал и комуникация с кутията, защото гориво има след като със високи скорости (след 90км/ ч) и по- висока предавка винаги се изстрелва без никакъв лаг.
                    R 727cc BB KIT
                    ZJ V8
                    WK2 V6

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с ГНП/ мощност.

                      На диагностика носил ли си я колата ?
                      Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
                      0886/872-646

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с ГНП/ мощност.

                        Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                        Ще го заведа да го четат на Lanuch или нещо друго, защото на няколко KTS- а всичко е ок и очевидно е така по хардуера и софтуера на мотора, за това се насочвам към кутията.
                        Многократно, както и на диагностика тип "проба- грешка"... KTS на Bosch чете само мотора, за това искам друг диагностичен уред.
                        R 727cc BB KIT
                        ZJ V8
                        WK2 V6

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с ГНП/ мощност.

                          В БС имат.
                          Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                          Grand 3.1TD
                          0898 620 306 Стоян

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с ГНП/ мощност.

                            колега не се коси,при всички коли с ТД го има този момент на липса на мощност в момента на кик.все пак се развърта от изгорели газове това турбо,не от ремък.а те откъде идват????а за 2500 оборота си е супер нормално на пълен кик да те дръпне 4ак тогава.имах 1.9 тди не ми се писхе колко,какво и как нау4их за турбините и т.н.един съвет-провери си или подмени вси4ки марку4ета по турбо системата който имаш.не са скъпи.не е много добре да чуваш и свистенето силно,което е показател 4е губи налягане или някъде вакум за управлението на турбото.абе тя е дълга и дълбока с тея турбини ама.....4 пъти ходех на диагностики и профилактики и все ми казваха 4е и моето е за смяна и едни луди пари за ново ми искат ,накрая се оказа 4е не е и сваляно защото го демонтирах на паркинга пред блока,по4истих го от нагара и цялата геометрия заработи.оказаха се вакум клапан4ета за по 60 70 лв които буркаха целият процес на работата на турбото.за съжаление стигнах много бавно трудно и сам до тези изводи .успех!!!!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с ГНП/ мощност.

                              Мерси за насоките, но темата нямаше да съществува ако го нямаше момента когато колата се развърта на 1800 и знам колко вървеше преди известно време. А след рециклирането на турбото всичко е щателно проверено и отново казвам, че двигателя работи добре, надува мега мощно и след 90км/ ч на 4та предавка си тегли и върви както аз искам и знам че трябва да върви, за това ще закачаме кутията и ще гледаме живи данни...
                              R 727cc BB KIT
                              ZJ V8
                              WK2 V6

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с ГНП/ мощност.

                                Що не видиш Дядо Владо какво ще каже.
                                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X